وعدهای وخالی دراسیون وتبال

[ad_1]

48 ساعت گزارشی لسه

ای رئیس در اجتماعات مختلف اما از موارد اصلی مسائل مالی ود. ادم در این اره : وشحالیم ا ور از دراسیون دهکار، امروز اوه امیدوار و الگوی وسعه ورزش در ور دیل دایم. با رفتن به جام جهانی مبلغی حدود 400 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز و درآمد تبدیل شد که این تحریم های ظالمانه از گذر از بعد، این مبلغ را برای فوتبال ملی هزینه می کند. ما می ستیم مثل خیلی ها عمل کنیم و این درآمد را به عنوان دستمزد مدیران، میلیون دلاری پرداخت کنیم، اما این کار را نپذیرفت و به همین دلیل، فدراسیون از بدهی به ثروت رسیده است».

ادم در الی نین ایی را مطرح می کند از انتخابات 10 اسفند 99 ارها و ارها وعده درآمدزلا و او در برنامه های انتخاباتی که بخش اعظم آن عملیاتی است که درآمدزایی 10 میلیون یورویی و دور زدن تحریم ها را دارد اما حالا که در آستانه عزل قرار گرفتن حرف از بلوکه های بلوکه شده و تحریم ها میزند. رئیس فدراسیون فوتبال که دور زدن تحریم ها را داده بود اکنون چشم به پول هایی که بلوکه شده است، و به جای پاسخگویی درباره وعده های درآمداش، موضوع را به آینده و تحریم ها پاس داده است!

سوال اما این دراسیون وتبال ادم روتمند است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به گذشته بیندازیم، زمانی که بازیکنان تیم ملی فوتبال یکصدا علیه فدراسیون موضع گرفته اند و علاوه بر این، فدراسیون به آنها لباس هم نداده است. می د داوران وتبال ایران در مستان و در سرما، لباس رم نداشتند و

دراسیون روتمند اما رای دادا دادن دراسیونی به سمت داعیه استقلال و وصی ودن دارد اما رای ول رفتن دستش را دولت دراز میند.

«فدراسیون ثروتمند» درباره تیم فوتبال ساحلی هم مشکل دارد و به گفته بازیکنان این تیم، مسابقات بین از چند ماه بعد از قارهای که با نایبقهرمانی ایران همراه بود، حتی یک ریال هم به آنها داده شد. از این دست نمونه از م در این دراسیون افت میود.

ن میوان این منطق رئیس دراسیون وتبال، مه افراد روتمند ستند

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما