وزیر اقتصاد: نارضایتی مردم است، ن را منتقل می کند

[ad_1]

وزیر امور اقتصاد و دارایی : نارضایتی مردم است و نوان

به گزارش تسنیم، سیداحسان خاندوزی در جلسه جمع‌بندی سفر به خوزستان در محل تجمع جلسات منطقه آزاد اروند در فعالان اقتصادی و مقامات استانی اظهار داشت: برای حل مشکلات و بازگشایی زندگی مردم اینجا حضور پیدا می‌کنند و اگر فعالان اقتصادی می‌گویند توان مونتاژ را داشته باشند. دارند، ماً انجام می دهند وبه رئیس ل مرک مهور اسلامی ایران دستور می دهند این ار را انجام دهند در این میان مسائل اقتصادی را ورت روشن آن نند.

وی افزود: رخی از مسائل و مشکلات وزه روشیمی و الایشگاه وزارت نفت رمی ردد؛ مشکلات اعلامی از سوی الان اقتصادی ابلیت ری در وتاه مدت و مر نشستن را دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارای مشخصه مشخص کرد: در خصوص مسائل مربوط به حوزه منطقه آزاد اروند باید گفت که شاید اگر دولت وقت در تعیین محدوده، شرایط و شرایط این منطقه عالی تر باشد و با دقت و تدبیر بیشتر عمل کند، امروز می توانم تصمیم های بهتری را پیدا کنم. نم.

اندوزی ادامه داد: این منطقه رفیت الا و اولین منطقه از رجمعیت ور است؛ در مان اخصی اید مترین اشد و در نقاط مختلف دنیا این مناطق اد را وسط رها نا نمینند.

وی عنوان کرد: سایر مناطق آزاد از توان‌ها برای کاهش تعرفه‌ها، مشوق‌های سرمایه‌گذاری و مسئولیت‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ولی در منطقه آزاد اروند نه خود منطقه را تعیین می‌کند و پاسخ می‌دهد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی قابل ذکر است: برخی دیگر از موضوعات به گمرک برمی گردد، حقوق گمرکی و عدم هماهنگی گمرک عراق و ایران در مرزمچه نیز از جمله مشکلات مطرح شده بودند، بحث گذرنامه نیروهای عراقی و مسائل باید در حوزه نیروهای مسلح مهم مطرح و مطرح شوند. ری ود.

خاندوزی بیان کرد: در عرصه اقتصادی کشور به دلیل داشتن یک نوع نظام مدیریتی و اجرایی در سال‌های گذشته بودیم، ثمره و خروجی این ناهماهنگی معضل عملیات اقتصادی کشور است. در دیگر نقاط دنیا دستگاهای متفاوت و متعارضی ر دام ا روش اصود در وزه ادرات -واردات و داناد موزه

وی اضافه کرد: ثمره تمام این ناهماهنگی‌ها خودش را در نقطه پایانی عملیات نشان می‌دهد که کارخانه کلید نمی‌خورد و یا کالاهای وارداتی به سرزمین اصلی نمی‌آیند و هم از کشور خارج نمی‌شوند. مشکل اصلی امروز موضوع ماهنگی دستگاههای ور است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی : در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور در تهران این موضوعات را نشان می دهد که نیازمند فرماندهی واحد مرزی و مدیریت یکپارچه هستیم که به یک مدیر با اختیار و حق و تو کار را بسپاریم.

خاندوزی اظهار کرد: بعد از این مدیریت، اگر در یک کالای سریع‌الفساد کوتاهی شد، بابت روزهای تأخیر خورده، آن مقام و فرمانده واحد باید پاسخگو و یقه مبارک را بگیریم که وقتی تمام اختیارات را داشتی چرا اینطور شد.

وی ر داد: در مام دنیا، مرک، مدیریت واحد مرزی را رعهد دارد ولی اگر اگر نهادی من می ند می واند مدیریت ند، ما نفع مردم دارای ارجحیت است و از مدیریت واحد اسکال می می.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نوان رد: نارضایتی مردم است و نوان در وزه سیب ناسی ارت و مسیری ر از مدیریت ارچه مرزی رای ما متصور نیست.

خاندوزی بیان کرد: در مورد سایر دستگاه‌ها تصمیم‌گیری ندارم ولی در حوزه شرکت‌های ذیل وزارت اقتصاد، بانک‌های دولتی، مالیات و گمرک موافق و پیشگام هستیم که این تفویض اختیار را به استان‌ها بدهیم تا احدی به تهران نکند و بیش از ۹۰ درصد تصمیم بگیرند. در استان ها انجام می شود.

وی ریح رد: ابتدایی سال اری ۳۵

وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به گلایه فعالان اقتصادی گفت: تا پنج سال پیش قانون از عنوان معافیت مالیاتی استفاده می‌شود، اما برای اینکه اطلاعات دست‌تان باشد، تمام آن اطلاعات شفاف‌سازی و در یک عدد صفر ضرب می‌شود، اما یک ریال از کسی که نمی‌شود دریافت کند. و اسم ن را مالیات ا نرخ ر اشتند و از این نام استفاده می شود.

خاندوزی افزود: اگر کسی اضافه می‌شود، حقوق سازمانی به اسم وجه بر صفر از اصناف، مالیات بیشتر دریافت می‌کند و اگر موردی بود از طریق وزارت پیگیری می‌کنیم. دریافت مالیات بر ارزش افزوده در مناطق اد آنون تصویب در ماه سال

وی آن رد: اگر ر رکتی دود، لایندگی و مشکلات را مردم می دهد ولی رداری وارض ن را نمرند، از سال گذشته هر شرکتی که به عنوان مؤدیان بزرگ مالیاتی باشد ولی در شهری غیر از زمستان پایتخت مستقر است، درآمد آن به اسم شهرستان‌ها ثبت و عوارض آن در همان شهرستان وصول شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نوان رد: در مورد مالیات ر اصناف من ایده یک وجه درآمد و نهمها محاسص در مین استان وزستان داد سیار ادی از اصناف متر از 5 و 6 میلیون ومان مالیات می دهند.

اندوزی ادآور د: دادستانیای مالیاتی را ررنگررده و نها در دادیم ا لفات مالی مالیاتی ر. اگر افراد مشکلی در این زمینه دارند، برای اصنافاتی که هر روز کمک به این کشور، انقلاب و نظام داشتند، نمی‌توانم به عنوان گروه ناراضی و اظهارات گلایه و شکایت کنند، بنابراین به تمام شکایت‌ها حتی بدون نام و نشان ولی با اسنادی که می‌توانند انجام دهند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما