واکنش اینستاگرام به کمپین “برای عکس حیوان خانگی درخت بکار” – زومیت

[ad_1]

کمپین مزارع در ازای عکس های حیوانات خانگی، این روزها در اینستاگرام بسیار محبوب شده است. این کمپین با افزودن یک استیکر با همین عنوان و یک ایموجی سگ در انتهای استوری کاربران شروع شد.

به گزارش ایندیپندنت، مردم در پاسخ به این برچسب ها عکس حیوان خانگی خود را به اشتراک گذاشتند. این کمپین به سرعت در بین کاربران گسترش یافت و تاکنون بیش از 4 میلیون نفر داستان های آنها را به اشتراک گذاشته اند. با وجود محبوبیت این استیکر در بین 4 میلیون کاربر، خیلی زود مشخص شد که این برچسب مورد تایید هیچ سازمانی نیست و قرار نیست درختی کاشته شود.

یک درخت بکار

اندکی پس از آن، سازمانی به نام PlantAtrico مسئولیت داستان کمپین را بر عهده گرفت و مدعی شد که این استیکر را از ابتدا به عنوان یک کمپین واقعی راه اندازی کرده بود، اما ده دقیقه پس از راه اندازی آن متوجه شد که کمپین It به احتمال زیاد به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود. . اراده و این سازمان در انجام تعهدات خود کوتاهی نخواهند کرد. بنابراین او به سرعت داستان اصلی را حذف کرد.

این سازمان در واقع نام خود را از روی استیکر حذف کرده بود و خود استیکر به سرعت در اینستاگرام جای خود را نشان می داد. با حذف نام PlantAtrico از این برچسب ها، هیچ راهی برای درک هدف اصلی کمپین و دیدن اینکه آیا واقعاً درخت کاشته شده است وجود نداشت.

که درخت را می کارد

چند کاربر سعی کردند با این استیکر توجه سازمان را به سطح بالای تعامل عمومی جلب کنند و از آن خواستند که مسئولیت کاشت درخت را بر عهده بگیرد. در همین حال، اینستاگرام قدرت پلتفرم خود را به عنوان دلیل ویروسی شدن استیکر ذکر کرد. با این حال او هیچ مسئولیتی در قبال محتوای استیکر بر عهده نگرفت.

سخنگوی این شبکه اجتماعی گفت:

ویروسی شدن کمپین کاشت درخت در ازای عکس های حیوانات خانگی، قدرت جامعه اینستاگرام را در افزایش آگاهی از مسائل مهم نشان می دهد. مانند سایر استیکرهای ویروسی، این استیکر نیز توسط یک حساب کاربری ساخته شده است و ربطی به اینستاگرام ندارد.

مقاله مرتبط:

سازندگان اینستاگرام معمولا با کلیک روی استیکرها نمایش داده می شوند، اما در برخی موارد خاص اینطور نیست. به عنوان مثال، اگر سازنده نام خود را از استیکر حذف کند یا حساب اینستاگرام خود را از حالت عمومی حذف کند، استیکر به طور خودکار ناپدید می شود.

اینستاگرام اعلام کرده است که برای شفافیت بیشتر در مورد چنین موضوعاتی برای کاربران خود تلاش خواهد کرد.

نظر شما در مورد کمپین هایی از این دست چیست و چقدر ناکارآمد هستند؟

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما