هر آنچه آمازون در رویداد سپتامبر خود ارائه داد – Zomita

[ad_1]

آمازون در رویداد سخت افزاری اخیر خود که هر پاییز برگزار می شود محصولات جدیدی را معرفی کرد. اگرچه چندین محصول در این رویداد معرفی شد ، اما غول خرده فروشی آنلاین این رویداد را برای عموم پخش نکرد. در این رویداد از دستگاه های جدید سری Echo و حتی یک ربات مجهز به دستیار صوتی Alexa رونمایی شد و ما قصد داریم در این مقاله به همه چیزهایی که آمازون ارائه می دهد بپردازیم.

ربات Astro Home

ربات آمازون استرو

در جدیدترین رویداد خود ، آمازون در پایان این رویداد از یکی از هیجان انگیزترین محصولات جدید خود رونمایی کرد. Straw نام ربات جدید آمازون است که از دستیار صوتی Alexa استفاده می کند. این ربات می تواند در خانه شما پرسه بزند و دارای سه قابلیت مهم است ؛ اولین ویژگی این محصول کمک به حفظ امنیت خانه است. یکی دیگر از ویژگی های Astro توانایی نظارت بر اعضای خانواده و حیوانات خانگی است. می توانید در حین حرکت سوالات خود را از او بپرسید و او با استفاده از دستیار هوشمند Alexa به شما پاسخ می دهد.

این ربات اواخر امسال با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار می گیرد و بعداً به 1450 دلار افزایش می یابد.

مقالات مرتبط:

اکو شاد 15

Amazon Echo Show 15

آمازون مدل جدیدی را به خانواده محصولات Echo Show اضافه کرده است. آخرین مدل این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p استفاده می کند. Echo Show 15 برای نصب در مناطقی مانند آشپزخانه در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این دستگاه دوباره طراحی شده است و کاربران می توانند به راحتی به ویجت های الکسا در صفحه اصلی این صفحه دسترسی داشته باشند. آمازون این نمایشگر هوشمند را به دوربین مجهز کرده است. همچنین ممکن است محصول مورد نظر پس از تشخیص چهره کاربر ، محتوای شخصی کاربر را در صفحه اصلی نمایش دهد.

نمایشگر هوشمند اواخر امسال با قیمت 250 دلار در دسترس خواهد بود.

سلام مچ بند ورزشی

مچ بند ورزشی آمازون Halo

آمازون دو محصول مهم جدید از سری Halo را معرفی کرده است. بر خلاف مدل اصلی ، مچ بند هوشمند Halo View جدید مجهز به صفحه نمایش رنگی قدیمی است و قیمت مناسبی دارد. از ویژگی های این مچ بند می توان به کنترل ضربان قلب ، تشخیص دمای پوست و گام شمار اشاره کرد. تاریخ انتشار این مچ بند هنوز اعلام نشده است ، اما هزینه آن 80 دلار است.

آمازون همچنین دو سرویس جدید با نام Hello Fitness و Hello Nutrition معرفی کرده است که هزینه آنها 80 دلار در سال است. Helo Fitness عملکردی مشابه Apple Fitness Plus و سایر خدمات مشابه دارد و از پایان امسال در اختیار کاربران قرار می گیرد. Hello Nutrition همچنین یک سرویس غذای شخصی و خدمات دستور العمل است که طبق آمازون تا اوایل سال 2022 عملیاتی می شود.

زنگ در زنگ هوشمند و چشمک زدن

زنگ آمازون و پلک زدن

در رویدادی اخیر ، آمازون یک سیستم هشدار امنیتی به نام Ring Alarm Pro معرفی کرد که همچنین با روتر WiFi Eero Mesh یکپارچه شده است. این شرکت همچنین آهنگ زنگ جدیدی از سری Blink را معرفی کرده است که 50 دلار قیمت دارد.

Ring همچنین ثبت نام برای آزمایش پهپاد امنیتی Always Home Cam را آغاز کرده است. این پهپاد سال گذشته معرفی شد.

پروژکتور هوشمند درخشان

درخشش آمازون

Glow یکی از مهمترین و جذاب ترین محصولاتی بود که آمازون در مراسم خود معرفی کرد. این محصول در واقع یک نمایشگر برای کنفرانس ها و تماس های ویدئویی است که مخصوص کودکان طراحی شده است. Glo مجهز به یک پروژکتور داخلی است که می تواند یک صفحه نمایش لمسی 19 اینچی برای تمام بازی ها و فعالیت های مربوط به دستگاه تشکیل دهد.

این دستگاه تا چند هفته دیگر 250 دلار به فروش می رسد ، اما آمازون اعلام کرده است که قیمت آن فقط برای زمان عرضه اولیه است.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون از آن دسته شرکت هایی است که همیشه مدلهای ارزان قیمت از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه می کند. آخرین محصول این شرکت یک ترموستات هوشمند 60 دلاری است که از دستیار هوشمند الکسا نیز استفاده می کند.

به روز رسانی دستیار هوشمند الکسا

آمازون علاوه بر معرفی سخت افزار جدید ، دستیار هوشمند Alexa را نیز به روز کرده است. این شرکت با همکاری دیزنی ، یک دستیار صوتی ایجاد کرده است که در دستگاه های سری Echo و در اتاقهای هتل Walt Disney Hotel World Resort موجود است. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به این دستیار صوتی Alexa Together است که می تواند از بلندگوی سری Echo یا صفحه نمایش هوشمند به وسیله پشتیبانی اضطراری برای اعضای خانواده استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده به الکسا پشتیبانی از دستورات صوتی آفلاین است.

نظر شما در مورد محصولات جدید آمازون چیست؟ به نظر شما کدام یک از محصولات زیر جذاب تر بوده است؟

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما