نحوه تماشای رویداد Unleashed اپل در 17 اکتبر – زومیت

[ad_1]

پس از گمانه زنی های زیاد ، اپل هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دومین رویداد پاییزی خود را امسال در 18 اکتبر برگزار کند. رویدادی که احتمالاً می تواند برای دوستداران کامپیوتر Mac بسیار مهم و جذاب باشد. انتظار می رود غول فناوری از مک بوک پرو جدید با مک مینی بازطراحی شده در این مراسم رونمایی کند. از سوی دیگر ، ما به احتمال زیاد شاهد رونمایی از تراشه جدید سری M خواهیم بود که انتظار می رود قدرت پردازشی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

مانند بسیاری از رویدادهای قبلی اپل ، رویداد اصلی مجازی بوده و به صورت آنلاین پخش می شود. بنابراین باید منتظر ویدیویی از قبل ضبط شده از محوطه Apple Park باشیم ، جایی که ، تیم کوک و سایر مدیران اپل محصولات و ویژگی های جدید خود را معرفی می کنند.

چگونه می توان رویدادهای بدون وقفه را از طریق Zomit مشاهده کرد؟

gif لوگوی سیب

مثل همیشه ، زومیت رویدادهای مهم فناوری را پوشش می دهد و البته بزرگترین رویدادهای اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین ، کاربران می توانند دوشنبه ، 17 اکتبر ، نیم ساعت قبل از شروع رویداد ، در وب سایت حاضر شده و پخش زنده Zomit را دنبال کنند. علاوه بر این ، تحریریه زومیت تلاش می کند اخبار و پوشش منصفانه ای از محصولات ارائه شده در طول رویداد را ارائه دهد. بنابراین ، کسانی که نمی خواهند فیلم حادثه را تماشا کنند ، می توانند اخبار لحظه به لحظه وب سایت را دنبال کنند.

از وب سایت رسمی اپل دیدن کنید

یکی از راه های تماشای رویداد اپل مراجعه به وب سایت رسمی شرکت و مشاهده فیلم بارگذاری شده در صفحه رویداد است. با استفاده از همه مرورگرها ، کاربران می توانند به صفحه “رویدادهای Apple” مراجعه کرده و رویدادها را در رایانه های شخصی ، iPads و غیره مشاهده کنند.

برای دسترسی به صفحه رویدادهای اپل ، می توانید از www.apple.com/apple-events/ در زمان مناسب برای مشاهده دیدن کنید. همچنین می توانید قبل از رویداد با مراجعه به این صفحه و کلیک روی گزینه “افزودن تقویم” یادآوری رویداد را به تقویم خود اضافه کنید.

نحوه تماشای در یوتیوب

یوتیوب

اپل همچنین رویدادهای خود را به صورت زنده در YouTube پخش می کند ، که در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای تماشای آن است. از آنجا که پخش مستقیم YouTube را می توان در هر پلتفرمی که YouTube در آن موجود است ، از تلفن های هوشمند گرفته تا کنسول ها و تلویزیون های هوشمند مشاهده کرد.

اکنون صفحه برنامه رویدادهای اپل در YouTube ایجاد شده است و می توانید با مراجعه به این پیوند یادآوری رویداد را تنظیم کنید.

نحوه تماشای برنامه Apple TV

Apple TV Apple TV

علاوه بر صفحات رسمی رویداد Apple و YouTube ، رویداد Unleashed را می توان مستقیماً از طریق برنامه Apple TV در دستگاه های سازگار مشاهده کرد. در روز رویداد ، اپل بخش بسیار برجسته ای به نام “Apple Events” را به برنامه تلویزیون اضافه می کند و با ضربه زدن روی آن جریان رویداد نمایش داده می شود. برنامه Apple TV همچنین در همه دستگاه های اپل ، پخش کننده محتوا Roku و برخی از تلویزیون های هوشمند موجود است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، تمرکز اپل روی رویداد آینده روی Mac خواهد بود. مک بوک پرو جدید ممکن است در اندازه های 14 و 16 اینچی موجود باشد و ظاهرا تغییرات زیادی در زبان طراحی نیز ایجاد خواهد شد. گفته می شود نوت بوک جدید اپل مانند محصولات اخیر این شرکت دارای لبه های صاف است و اپل انحنای سینی را در قسمت پایین شاسی از بین می برد. از دیگر مشخصات MacBook Pro جدید می توان به صفحه نمایش Mini-LED پیشرفته تر با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز ، تراشه قدرتمند M1X ، 512 گیگابایت RAM ، 16 گیگابایت رم ، پشتیبانی از پورت های عالی ، HDMI و در نهایت کارت خوان SD اشاره کرد.

البته ، نباید از ایرپاد نسل سوم استاندارد غافل شد. زیرا این هدفون می تواند به اندازه کافی خوش شانس باشد که در این رویداد شرکت کند. مدتهاست که شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی نسل بعدی هدفون های بی سیم کامل (TWS) برای ایرپاد است. این هدفون ممکن است AirPod 3 نام داشته باشد و بر اساس زبان طراحی ایرپاد پرو طراحی شده است. شواهد نشان می دهد که ایرپاد بعدی برخی ویژگی های پیشرفته مانند حذف نویز فعال را نخواهد داشت و می تواند شارژ آن را تا حد زیادی افزایش دهد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما