مقام مریکایی: در مذاکرات وین وافق نوز نیست

[ad_1]

مقام مریکایی نزدیک حل ریمها در وین امروز نجشنبه

به گزارش فارس، اظهارات این مقام آمریکایی در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز در شرایط مشخص شده است که نشان می دهد روزافزون می تواند در تصمیم گیری های سیاسی از سوی دیگر به آمریکا برای رفع تحریم ها علیه ایران ویژه کمک کند.

وجود آن مقام مریکایی اشاره ای

ورهای ربی ا مان از حل حل ریمها در وین انجام می شود

نیویورکایمز در دیگری از این ارش ریح رده وافق ر سر مسائل موشکی و منطقهای از وافق ا ایراند نخود. این روزنامه نوشته است: «مقام‌های دولت بایدن می‌سازند هم به دنبال محدود کردن این برنامه‌ها بودند اما دیپلمات‌ها می‌گویند دستکم تا ماه توافق از پیش، آنها بخشی با ایران نخواهند بود.»

روزنامه نیویورکایمز نوشته این موضوع روحی از آنونگذاران دموکرات را در سال

رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا چند هفته پیش گفت: «سوال من این است چرا ما میخواهیم به برجام برگردیم- توافقی که کافی نبود و هنوز هم پاسخگوی برخی از جدی ترین دغدغه های ما در زمینه امنیت ملی نیست.»

او در ریان این سخنرانی ریح رد ایران احب رزگترین رنامه موشکهای الیستیک در منطقه است. او مچنین مدعی د ایران از این رنامه رای مله نیروهای مریکا در منطقه استفاده شده است.

قانونگذاران آمریکایی که از حزب جمهوریخواه هستند در چند ماه گذشته به طرق مختلف-اعم از نامه نگاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معرفی طرح برای ملزم کردن دولت آمریکا به نظرخواهی از کنگره و برگزاری جلسات و جلسات مختلف- لنی آشکار نند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما