مام اوتای وشیای سری لکسی اس سامسونگ

[ad_1]

رارو- سامسونگ روز ارشنبه من رسماً از وشیای رچمدار سری لکسی اسامی رونمایی رد امل سه مدل لکسی اس، لسی اس لاس و لکسی اس اولترا ستند. در میان این سه، لکسی اس اولترا، وشی رچمدار می شود نابراین لاقمندانی د رید این وشی رچمدار را دارند در ابتدا این اوتا نا ون.

ارش رارو، در یک نگاه کلی، گوشی های سری پرچمدار گلکسی اس 22، همگی دارای قدرت قدرتمند و نرم افزار یکسانی هستند، اما دارای قابلیت های متفاوتی هستند که عرضه می کنند و با باتری های پشتیبانی می کنند که در مدل های بزرگتر عمر می کنند. با این توصیف اگر خود را به عنوان یکی از این گوشی فرض کنیم، از میان گزینه های گلکسی اس 22 جمع و جور، گلکسی اس 22 پلاس بزرگتر، یا گلکسی اس 22 اولترا الهام گرفته شده از سری نوت، کدامیک برای ما مناسبتر خواهد بود. در اینجا ما قصد داریم تا تفاوت های این سه مدل را برای شما باز کنیم تا به راحتی متوجه شوید که گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ، دقیقاً چه تفاوت هایی با تفاوت آنها، پس با ما همراه شوید.

اوت مشخصات وشیای سری لکسی اس

تفاوت‌ها به صورت از بررسی هر یک از قبل و بیشتر، خلاصه‌ای داریم که در آن می‌توان بزرگ‌تری را با تمام تفاوت‌های مشخصات بین سه مدل گلکسی دریافت کرد که در جدول زیر در اختیار شما قرار داده شده است.

مام اوتای وشیای سری لکسی اس سامسونگ

راحی و اندا وشیای سری لکسی اس

دو سورپرایز رگ در مینه راحی سری لکسی وجود دارد. کورنینگ و میدانید مدلهای S22 و S22 Plus این ر وشحال ننده رای دوستداران لفنهای مع و ور است. دومین تغییر بزرگ تغییر ظاهری الهام از سری یادداشت ها در مدل اس 22 اولترا است که دارای لبه های مربعی و صفحه نمایش خمیده است، در حالی که دو مدل دیگر اس 22 و اس 22 پلاس ظاهری مدل های آشنای سال های گذشته را حفظ کرده اند و صفحه را نشان می دهد. نمایش دارند.

منین ایان ر است سامسونگ در ر سه مدل از نسبت ویر بیشتر ری استفاده میند. پرچمدارهای قبلی بلند و باریک بودند که نسبت تصویر 20: 9 را میدادند، در حالی که این تلفنهای جدیدتر به نسبت عارض و نه زیاد هستند، با نسبت تصویر 19.5: 9 در اس 22 و 22 پلاس، و حتی عریضتر :3 در اس اولترا. یکی از جزئیات کوچکی که برای کمال گرایان در آنجا رضایت بخش خواهد بود این است که حاشیه اطراف صفحه نمایش در شماره 22 و هر چهار از 22 پلاس دقیقاً طرف یکسان است، در حالی که قبلاً پرچمدارهای این سری حاشیه کمی بزرگتر هستند «چانه» نیز معروف است.

مام اوتای وشیای سری لکسی اس سامسونگ

مشخصات این در ر سه املاً مشابه است. مه نها دارای اب لومینیومی استند و دکمه های اور و دا در سمت راست رار دارند. همه آنها با گواهی If68 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شوند که سامسونگ میگوید تضمین می کند که می تواند 30 دقیقه در عمق تا عمق 5 فوتی آب شیرین زنده بمانند، اما البته هنوز برای استفاده در استخر یا ساحل توصیه نمی شود. سری ال نهای رنگی نیز متفاوت است. نای رنگی اس و اس لاس امل: انتوم سفید، انتوم اگر شما نسخه های سیاه و سفید را می خواهید که کلاسیک به نظر میرسند، سپس یک نسخه تصویری برای گوشی های کوچکتر و یک نسخه انحصاری قرمز شرابی در اس 22 اولترا دارید. ر ال، در مورد رنگها، لم اس قلم در اس اولترا، دون وجه رنگ گوشی، مشکی است. منین محتویات مای ر سه مدل نیز اوتی ا م ندارند و ما ابل دریافت می کنند و ارژر و ارژر و ارژر و در ن.

نمایش وشیای سری لکسی اس

قبلاً به اندازه کوچکتر تلفنها اشاره شده است، اما لازم است به ذکر باشد که نمایشگرهای اس 22 و اس 22 پلاس نیز از نظر اندازه گیری شده اند و اکنون اندازه های 6.1 و 6.6 اینچی دارند در حالی که مدل اولترا دارای نمایشگر بزرگتر 6 است. AMOLED ما در ر سه مدل، رنگ درخشان و دقیق دریافت می کنید، ا این ال اوتای اصی نیز وجود دارد.

مام اوتای وشیای سری لکسی اس سامسونگ

اول، در حالی که همه مدلها از نرخ تازه سازی 120 هرتز برای پیمایش نرم افزار و دقیق پشتیبانی می کنند، تنها اس 22 اولترا است که می تواند نرخ تازه سازی خود را تا 1 هرتز تعدیل کند، در حالی که کمترین نرخ تازه سازی دو مدل دیگر 10 هرتز است. دوم، داکثر روشنایی در مدل وچک اس نیت میرسد، در الی اس لاس و اس اولترا نیت م. همچنین تفاوتی در بیومتریک وجود ندارد و هر سه مدل دارای یک اسکنر اثر انگشت اول تراسونیک در نمایشگر هستند که مانند گلکسی S2l سال گذشته کار می کند، به این معنی که نسبتا دقیق و سریع است. منین از ریق دوربین لو در ر سه، ره بر ویر را دریافت میکنید.

سخت افزار و نرم افزار وشیشیای سری لکسی اس

سامسونگ به استراتژی های خود در استفاده از پردازنده های مختلف برای بازارهای مختلف ادامه می دهد و اگر مدل سری گلکسی در 22 را در ایالات متحده خریداری کنید، پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 را در داخل آن دریافت می کند، در حالی که در بریتانیا و اروپا، Exynos 2200 ساخت سامسونگ رضه میوند. هنوز خیلی زود است که بگوییم چقدر تفاوت بین این دو وجود دارد، اما علیرغم تلاشهای سامسونگ، تراشه های Acshynos به طور سنتی از نظر عملکرد، عمر باتری و حتی کیفیت تصویر، کمی پایینتر از رقیب خود هستند. ا این ال، امسال سامسونگ در مینه ردازنده رافیکی ا AMD

یکی دیگر از جزئیات گیج کننده در اینجا است که مدل ultra که در سال گذشته 12 مگابایت شروع می شود، اکنون با 8 گیگابایت رم در مدل پایه در بازارهای خاص عرضه می شود که یک کاهش عجیب دارد. از سوی دیگر، کسانی که بهترین پیکربندی را می‌خواهند، در برخی افراد 12 فضای فضای ذخیره‌سازی فضای ذخیره‌سازی و به اندازه 1 ترابایت ذخیره سازی می‌کنند که برای این گزینه باید هزسنه بیشتری پرداخت کنند.

مام اوتای وشیای سری لکسی اس سامسونگ

در وص ملکرد این سه مدل، اما نوز نتایج کاملاً منتشر نشده است، اما نوز از ریق رخی واهینامه میوی. لیرغم وجود راشه سان در مه نها، اس مع و ورتر احتمالاً سریعتر از مدل ای ادل آن ار در ار ر. منین اید وییم اسلات ارت microSD

ملاً اوتی در نرم افزار ر سه نیز وجود ندارد. One UI 4.1 سامسونگ دریافت می کند. سامسونگ امروز وعده 4 سال به روز رسانی سیستم عامل اصلی و 5 سال به روز رسانی امنیتی را می دهد، که در دنیای اندروید سایر سازندگان گوشی و حتی گوگل تنها 3 سال به روز رسانی سیستم عامل ارائه می دهند، خبر بسیار خوبی است.

دوربین وشیای سری لکسی اس

ناهردن سیستم های دوربین، مشخص است Ultra ا snapسورهای رگتر و دوربین ارم اضافی، درت ری دارد. در اینجا شما یک نسخه بهبود یافته از سنسور آشنای 108 مگاپیکسلی با اندازه 1 / 1.33 اینچ در فوق العاده در مقابل یک سنسور 50 مگاپیکسلی با اندازه کوچکتر، 1 / ​​1.56 اینچ در دو مدل دیگر دریافت می کنید. این سه وشی دارای سگر مگاپیکسلی وق ریض و مان لنز وم رابری مگاپیکسلی ورت مشترک استند. در نهایت، Ultra دارای لنز ریسکوپ ا وم رابر است و میواند ا وم سامسونگ ور اص د میند مدل اولترا ادر

دا و از خوردن لمسی وشیای سری لکسی اس

در اول ام ا دیهی روع مینیم و نه اینکه دفون در سری S22 وجود ندارد. ر سه لفن از سیستمهای دوگانه ا لندگوی اصلی آیین و لندگوی آنویه یکی از جزئیات ذکر این است که در Ultra، گریل بلندگو در پایین سمت چپ درگاه Ushb-G قرار دارد، در حالی که شیار سیم کارت در سمت راست و در مجاورت میکروفون قرار دارد، بنابراین هنگام استفاده از آن بیشتر مراقب باشید تا در نگام از ردن ار سیمکارت، ور ادفی میکروفون را سوراخ کنید. ما این است که از لمسی در ر سه لفن وب و دقیق است، اما این موضوع نوز ا ات سرا موگ را.

مام اوتای وشیای سری لکسی اس سامسونگ

مر اتری و ارژ وشیای سری لکسی اس

در، رگترین مصالحهای سامسونگ در نهایت باید اس مان است ما ر نگران نستیم، را اکنون اتری نسخه لاس دارای یک میلیون میلی متر ساعت است مچنین نسبت اتری میلی متر ساعتی اس لاس اهش افته نها اس اولترا وانسسته است ا مان اندا و اتری ولپیکر میلیمپر ساعتی ود را ند.

از نظر سرعت سامسونگ سرعت ارژ واتی را در اس لاس و اس22 ار داشته اشید در این لفنها ابل وجود دارد و اید ارژر داگانه ریداری نید. همچنین، اگر قصد دارید شارژر 45 و تهیه کنید، باید بدانید که همراه با کابل ضخیمتر در بسته بندی عرضه می شود و تنها با آن می توانید سریع 45 و 45 را دریافت کنید، بنابراین از جفت کردن شارژر 45 واتی با کابل نازکتر داخل جعبه خودداری کنید. . آیا سیم نازکتر م ار واهد رد، سرعت ارژ امل وات را نمی خواهید داشت.

اینها وشیای رچمدار ستند و ارژ سیم م دارند. سرعت ارژ سیم در اینجا وات در ر سه است، و سامسون PowerShare سامسون نیز در ر سه وشی موجود

مت وشیای سری لکسی اس

در نهایت، ر و این است که نسبت به مدلهای سال وجود ندارد. تنها چیزی که اتفاق افتاده است که ما انتظارش را نداشتیم این است که سامسونگ مدل اس 22 اولترا را از فروشگاه اینترنتی رسمی خود حذف کرد، که فقط نشان می دهد که چقدر میخواهد مردم این مدل جدید را خریداری کنند. مدل گلکسی اس 22 با قیمت 800 دلار آمریکا برای پایین ترین پیکربندی آغاز می شود و این قیمت برای اس 22 پلاس، از 1000 دلار آمریکا و برای اس 22 اولترا، از 1200 دلار آمریکا، شروع می شود. ا این مت ا، رچمدارهای دیدم مسابقاتی ستند.

این مام اختلافا ود در میان سه مدل وشی رچمدار دید سری لکسی این وجود دارد. رسی این اختلافات ما امکان میدهد ا ن ری میان این سه مدل، رین نه رای ود را انتخاب کرد

منبع: phonearena

نوشته: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما