قیمت لوله مانیسمان رده 40 لیست قیمت لوله مانیسمان رده 40 ضخامت و وزن لوله مانیسمان رده 40

جهت تشخیص لوله های مانیسمان رده 40 و 80 می توان به رنگ آن ها توجه کرد. لوله های خاکستری عمدتا لوله مانیسمان رده 80 هستند و لوله های مایل به سفید، نمونه های 40 هستند. معمولاً بیشتر از لوله های مانیسمان در محل هایی که نیاز به تحمل فشار قوی یا دمای زیاد است استفاده میگردد.

عواملی چون تغییرات بازارآهن، نرخ ارز، نرخ انرژی، قیمت نفت، میزان عرضا و تقاضا، نام کارخانه تولیدکننده و … می تواند قیمت یک محصول را به یک باره تغییر دهند. از سوراخکاری شمش فولادی استوانه‌ای پیشگرم شده به کمک ماندرل، لوله مانیسمان یا بدون درز بدست می‌آید. لوله های کربن استیل به دو روش لوله های بدون درز و لوله های درزدار تولید می گردند که برای آشانی با این موضوع که لوله بدون درز چیست و این که لوله درزدار چیست می بایست در ادامه همراه ما باشید .

در لوله رده ۴۰، هر چه سایز کوچکتر باشد، ضخامت لوله، قطر لوله  و نهایتا وزن استاندارد آن کمتر خواهد بود. همین موضوع باعث کمتر بودن قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ در سایزهای کوچکتر می باشد. لوله های مانیسمان رده ۴۰ و رده ۸۰ از پرکاربردترین لوله های بدون درز هستند و مهم ترین شباهت این دو لوله، همین کاربرد زیاد آن ها است.

چند قطعه ۵ سانتی متری از لوله را برش زده و به محل خط یا درز مخفی که شک دارید علامت گذاری نمایید. در اجرای تاسیسات ساختمان, انتخاب لوله مناسب می تواند به کیفیت بالا و هزینه تمام شده مناسب منتهی گردد. نام مانیسمان از یک شرکت آلمانی به نام MANNESMANN که یک شرکت خوشه‌ای در آلمان بود، به یادگار مانده است. شرکت مانیسمان جز پیشگامان صنعت لوله سازی بود که در حدود سال ۱۸۹۰ میلادی اقدام به تولید انبوه لوله های بدون درز نمود. در روش گرم، قطعه استوانه شکل گداخته شده و پس از رسیدن به دمای حدود ۱۳۰۰ درجه در داخل یک نگهدارنده قرار می گیرد.

گالوانیزه کردن لوله های مانیسمان :

لوله مانیسمان رده ۴۰ به دلیل ویژگی ها، ابعاد و قیمت مناسب نسبت به رده های بالاتر، یکی از متداول ترین و پرکاربردترین رده های لوله مانیسمان است. به‌طورکلی، لوله‌های بدون درز مانیسمان در شاخه‌های 6 و 12 متری با قطر 1/8 اینچ تا 48 اینچ تولید می‌شوند. به‌عنوان مثال قیمت در‌صورت یکسان بودن رده، قیمت لوله مانیسمان 4 اینچ از قیمت لوله 8 اینچ مانیسمان کمتر است. لازم به ذکر است که ساختار این لوله ها به گونه ای می باشد که هیچگونه درزی در آنها وجود ندارد و اکثراً در اندازه ۶ و ۱۲ متری تولید می گردد و دارای سایزهای مختلفی می باشند.

لوله‌های مانیسمان رده 20، 10 و 30 ضخامت کمتری نسبت به سایر رده‌ها دارند و به لوله مانیسمان سبک معروف‌اند. به‌دلیل وزن پایین‌تر، این لوله‌ها نسبت به سایر رده‌ها قیمت مناسبی دارند. قیمت لوله مانیسمان رده 20 نسبت به رده‌های بالاتر، کمتر خواهد بود. بیشترین کاربرد لوله مانیسمان سبک در مصارف خانگی و لوله‌کشی گاز ساختمان است. قیمت لوله مانیسمان 2 اینچ با توجه به رده‌ای که دارد، با قیمت لوله مانیسمان 6 اینچ، قیمت لوله مانیسمان 3 اینچ و قیمت لوله مانیسمان رده 40 چینی متفاوت خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با لوله بدون درز رده ۴۰، ابعاد و مشخصات آن و همچنین ترکیب شیمایی این نوع لوله، با ادامه این مقاله از دانشنامه آهن ملل همراه باشید. یکی دیگر از عوامل اختلاف در نرخ لوله‌های مانیسمان، برند کارخانه تولیدکننده این محصول است که آهن آنلاین امکان فروش لوله مانیسمان در برندهای مختلف را فراهم کرده است. از جمله می‌توان به قیمت لوله مانیسمان اهواز که معروف‌ترین برند این محصول است وهمچنین برندهای دیگر از جمله لوله مانیسمان دقیق کاوه اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید برندهای ذکر شده همگی تولید داخل هستند و بخش زیادی از این محصول از طریق واردات تأمین می‌شود. قیمت لوله مانسمان چینی و دیگر برندهای وارداتی نیز در همین صفحه اعلام می‌شود؛ می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان آهن آنلاین و یا ثبت سفارش از طریق سبد خرید هرکدام از محصولات را که مدنظر داشته باشید، خریداری کنید. لوله‌های ۸ اینچ، جزو سبک‌ترین لوله‌های موجود در بازار هستند و به‌همین‌علت، قیمت آن‌ها نسبت به لوله‌های بزرگ‌تر، کم‌تر است؛ این دسته از لوله‌ها معمولا در شاخه‌های شش متری تولید می‌شوند.

لوله مانیسمان چیست؟

قیمت درج شده در جدول زیر برای لوله بدون درز با جنس فولاد A10 GR.B با ضخامت مطابق رده 40 با استاندارد ASME B36.10 با طول 6 متری ساخت کشور چین می باشد. کاربرد رده ۴۰ به بالای این لوله ها، در مکان­ هاییست که فشار و حساسیت کاری بسیار بالا می­باشد. از این جمله می توان به خطوط لوله صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه­­های حرارتی یا سیکل ترکیبی (خورشیدی) و تجهیز پالایشگاه اشاره کرد. لوله مانیسمان به صورت شاخه های ۶ متری و ۱۲ متری تولید شده و به فروش می ­رسند. علاوه بر خرید بدون واسطه اتصالات گاز، می توانید لوله سپاهان گاز و دیگر لوازم لوله کشی گاز را نیز به قیمت نمایندگی از آریاجام تهیه فرمایید. مقالات جامعی در حوزه تولید ملزومات لوله کشی گاز توکار و لوله کشی آتش نشانی، در صفحه‌ اینستاگرام آریاپایپ دسترس می باشد.

خرید لوله گاز از وبسایت پایپ بازارشما می توانید برای خرید لوله مانیسمان به سایت آهن ملل مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره ۳۵۰۲۰-۰۳۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان، خرید خود را نهایی سازید. این نوع از لوله‌ها به سبب آن که هیچ‌گونه درز و جوشی در ساخت آن به کار نرفته است، استحکام بسیار بالایی دارند که به طور قطع در میزان قیمت لوله مانیسمان نیز تاثیرگذار است. این ویژگی، لوله مانیسمان را از سایر انواع لوله‌ها متمایز می‌کند. شما می توانید برای استعلام قیمت لوله مانیسمان به سایت آهن ملل مراجعه نمایید.

  • شرکت مانیسمان جز پیشگامان صنعت لوله سازی بود که در حدود سال ۱۸۹۰ میلادی اقدام به تولید انبوه لوله های بدون درز نمود.
  • تامین لوله مانیسمان در گرید های مختلف به صورت دست اول از فعالیت های عمده پایپینگ مال می باشد.
  • باید توجه داشت که لوله مانیسمان اصل با لوله های به اصطلاح درز مخفی تفاوت دارد.

ضخامنت این نوع لوله ها از لوله های مانیسمان سبک بیشتر میباشد . لوله مانیسمان رده 40 را برای  انتقال نفت و گاز مصارف اداری و صنعتی استفاده نمود. این نوع لوله ها به نسبت لوله های سبک با توجه به ضخامت بیشتری که دارند فشار تحملی بیشتری دارند و مقاوم تر میباشند. قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ به علت وزن سنگین تر، از قیمت لوله مانیسمان رده ۲۰ بیشتر است.

يک NPS 6 اينچي با OD 6.625 اينچي براي هر يک از Sch به اين ترتيب اندازه گيري مي شود. افزايش ضخامت ديوار بين برنامه ها به عنوان کاهش در اندازه گيري قطر داخلي رخ مي دهد. در بازار لوله و آهن، رده لوله اصطلاحی معروف برای تعیین مقدار ضخامت و وزن لوله است.

از نظر ظاهری لوله های رده ۴۰ ضخامت کمتری نسبت به رده ۸۰ دارند؛ در نتیجه، لوله رده ۸۰ می تواند فشار بالاتری نسبت به رده ۴۰ تحمل کند. لوله های رده ۸۰، علاوه بر تحمل فشار بالاتر، تحمل درجه حرارت بالاتری نیز دارند، به همین دلیل کاربردهای این دو لوله کاملا متفاوت است. لوله رده ۲۰ نوعی لوله مانیسمان است که در دسته لوله‌های سبک قرار می‌گیرد. این نوع لوله بدون درز اغلب در مواردی که به تحمل تنش و فشار خیلی بالایی نیاز نیست، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

لوله مانیسمان به دلیل نداشتن درز جوش و داشتن کیفیت بالاتر از لوله های درزدار، در صنایع حساس تر مانند نفت و گاز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت فروش لوله مانیسمان در پایپ اتصال  نسبت به سایر شرکت ها با توجه به کیفیت خوب این لوله ها بسیار مناسب می باشد. شما مشتریان محترم می توانید با انتخاب هریک از انواع لوله از طریق واتس اپ سایت ، قیمت آن را دریافت نمایید و در صورت تمایل جهت خرید لوله اقدام نمائید.

در اینجا شما را با مطالب دیگر در مورد لوله های مانیسمان که در سایت پایپ اتصال منتشر شده اشنا میکنیم که برای خرید لوله های مانیسمان شما را کمک می کند. همچنین لوله های مانیسمان رده 40 و 80 معمولاً سیالات را به فاصله های بسیار دور منتقل می کنند. لوله های مانیسمان از جنس فولاد هستند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشند. لوله های مانیسمان بدون درز بوده و سطح آنها فاقد هر گونه ناپیوستگی است. نام سایزی که بعد از لوله مانیسمان می آید، Nominal Pipe Size نام دارد. به عنوان نمونه، در جدول زیر، ترکیب شیمایی لوله بدون درز رده ۴۰ با گرید A53 را مشاهده می کنید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما