فیلم درمانی – مقدمه ای بر فیلم هایی برای مقابله با احساس شکست

[ad_1]

این روزها همه ما احساس دردناک شکست را تجربه می کنیم. چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصی، بارها به دلایل مختلف شکست خورده ایم. فیلم های زیادی درباره موضوع شکست و نحوه برخورد با آن ساخته شده است که تماشای آن ها دیدگاه ما را نسبت به شکست تغییر می دهد. در این قسمت از فیلم درمانی به سراغ فیلم هایی رفتیم که برای افرادی که از شکستگی های متعدد رنج می برند مناسب است و حالشان را بهبود می بخشد. برای آشنایی با فیلم های شکست خورده با ویزیاتو همراه باشید.

دنبال خوشبختی

لم دنبال خوشبختی

در جست و جوی خوشبختی از آن دسته فیلم هایی است که مدام بینندگان را با زندگی واقعی و رئالیسم آشنا می کند و از آن ها می خواهد که لحظاتی را به فیلم و روایت مستقیم آن اختصاص دهند و از مضمون آن در زندگی خود استفاده کنند.

فیلم درباره فقر و بی پولی در جستجوی خوشبختی است. بیشتر ناکامی ها و ناامیدی ها ناشی از مشکلات مالی است و باعث ناامیدی گسترده در جوامع مختلف به ویژه جامعه ما می شود.

داستان فیلم درباره پدری به نام کریس گاردنر با بازی ویل اسمیت است که به دلیل مشکلات مالی زندگی بسیار سختی را سپری می کند. کریس که همسرش را نیز به دلیل بی پولی ترک می کند، با پسرش تنها می ماند و سعی می کند اوضاع را کمی بهتر کند.

این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی کریس گاردنر ساخته شده است و این واقعیت که یک داستان واقعی است ممکن است دیدگاه شما را نسبت به شکست و اتفاقات بعدی تغییر دهد.

رستگاری در شاوشنک

لم شاشنک رستگاری

رتبه اول در 250 فیلم برتر imdb که قصد ندارد جای خود را رها کند. این فیلم یکی از بهترین گزینه ها برای تماشای پس از یک ضرر بزرگ است. حالا دلیلش را توضیح می دهم.

Mukti in Shashank داستان مردی را روایت می کند که با وجود بی گناهی به حبس ابد محکوم می شود. اگرچه او از جرم خود بی گناه است، اما در زمینه های دیگر گناهکار است و حکم خود را می پذیرد.

فیلم عنصر امید را در داستان به خوبی به نمایش می گذارد و به مخاطب این پیام را می دهد که حتی بزرگ ترین وقفه ها را می توان جبران کرد. تنها با عناصر صبر، امید و استقامت است که می توان بزرگترین شکست ها را به بزرگترین موفقیت ها تبدیل کرد.

بنابراین اگر به دلایلی احساس گمراهی می‌کنید و می‌دانید که غرامت خاموش است، تماشای این فیلم را به شدت توصیه می‌کنم.

دوباره شروع شد

Start Again یکی دیگر از فیلم های تحسین شده است که در لیست فیلم های شکست خورده قرار می گیرد.

داستان فیلم درباره مردی به نام دن مولیگان (مارک روفالو) است که در عرصه موسیقی فعال است که زندگی اش از هم پاشیده و روز به روز در مشکلات زندگی غرق می شود. نکته ویژه در مورد این فیلم، اقدامات و اقدامات شخصیت برای درست کردن اوضاع است.

حتما شنیده اید که در حال پیشرفت هستید و از نعمت های خداوند برخوردار هستید. داستان فیلم حکایت از این دارد که به دلیل عقده حقارت قرار نیست اتفاقی بیفتد. پس باید پیش بروید و راه ها و ایده های جدیدی را برای جبران زمان از دست رفته امتحان کنید.

اگر احساس می کنید گم شده اید و به تنهایی می نشینید تا همه چیز را درست کنید، این فیلم را در آخر هفته تماشا کنید و با احساس از دست دادن خداحافظی کنید.

تیک، تیک… بوم

تیک تیک بوم جدیدترین فیلم این لیست است. همچنین این آخرین فیلمی است که در حال حاضر اندرو گارفیلد در آن نقش آفرینی می کند.

این فیلم داستان واقعی موسیقیدانی به نام جاناتان لارسون است که با بحران میانسالی دست و پنجه نرم می کند و در عین حال دچار ترس می شود.

موضوع فیلم درباره زمان بندی است. وقتی هر لحظه میگذره و برنمیگرده کمی تلخ و افسرده است، اما فیلم با داستان زیبای خود نشان می دهد که زمان زیادی برای تلاش و تاریخ سازی وجود دارد. به شرطی که از همین الان شروع کنید و سعی کنید شکست ها و ضررهای خود را جبران کنید.

خانم سان شاین کوچولو

خانم سان شاین کوچولو

فیلم بیشتر درباره ترس از شکست است تا احساس شکست. اما مضامین و مضامینی که بیان می کند خوش بینانه و روشنگر است.

داستان فیلم درباره دختر جوانی است که قرار است در مسابقه رقص و آهنگ شرکت کند. اما مشکل این است که آنها از شکست در آن مسابقه می ترسند.

فیلم برداشتی متفاوت از پیروزی و شکست دارد. این یک رویکرد امیدوارکننده و الهام بخش است. تماشای این فیلم برای افراد در هر سنی مناسب است و می تواند به نوعی راهنما و منبع الهام برای تغییر باور آنها در مورد شکست و پیروزی باشد.

اخرین حرف

احساس شکست نباید به شما واگذار شود. چون در این صورت تمام وجودت را می گیرد و به تمام باورهایت لطمه می زند.

فیلم درمانی نقش مهمی در بهبود خلق و خوی شما دارد. دیدن زندگی ای که زمانی تجربه خودتان بود و اکنون به خاطر آن احساس شکست می کنید، می تواند احساس خوب و مثبتی در شما ایجاد کند و می تواند چیزهای زیادی به شما بیاموزد. موارد فوق به عنوان فیلم هایی برای احساس شکست مطرح شد که نقدها و واکنش های مثبتی داشت. پس استراحت کن

دوست دارید فیلم بعدی در مورد درمان چه باشد؟

بیشتر بخوانید:

فیلم درمانی – مقدمه ای بر فیلم های مقابله با شکست عشقی

فیلم درمانی – معرفی فیلم های مربوط به غم درگذشت عزیزان

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما