«صادق عباسی شاهکوه» به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. مصطفی اشرف نیز به عنوان مشاور وزیر و رئیس دفتر این وزارتخانه منصوب شد.

عیسی زارع پور در این تصمیمات از زحمات آقایان حسین فلاح جوشگانی و طهسین عادلی در مدت تصدی سرپرستی سازمان تنظیم مقررات و وزارتخانه قدردانی کرد.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاونت بررسی فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «امور فنی و بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات» و «پژوهشگاه فناوری پیشرو» ” ارتباطات » بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از مهمترین سوابق و مسئولیت های وی است.

اشرف همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی دارای تخصص و بیش از 14 سال سابقه در سطوح مختلف مدیریتی است. «مدیرکل حراست و پژوهش و توسعه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون حفاظت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» از جمله مسئولیت های مهم قبلی وی می باشد.

یکی از اصلی ترین ماموریت های رئیس جدید رگولاتوری را می توان ارتقای کیفیت اینترنت دانست. موضوعی که در یکی دو ماه اخیر با اعتراضات فضای مجازی همراه بوده است. در همین راستا، اخیراً وزیر ارتباطات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با شرکت زیرساخت خواستار بررسی دقیق گزارش‌های مردمی، ارائه راهکار برای رفع سریع مشکلات ارتباطی و اطلاع‌رسانی به مردم از اقدامات اجرایی شده است.

اگرچه دو روز پیش معاون پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات از ارتقای کیفیت شاخص های کیفیت اینترنت کشور خبر داد، اما در عمل این بهبود چندان محسوس به نظر نمی رسد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما