شبیه ترین «تاکسی پرنده» به پرنده!

[ad_1]

یک تاکسی هوایی جدید، شبیه به پلیکان، می‌تواند مانند یک پرنده تقریباً به صورت عمودی از زمین بلند شود.

در تمام اخباری که در مورد تاکسی های هوایی یا تاکسی های پرنده دیده ایم، از جمله طراحی بال، فناوری نیروی محرکه، استقامت پرواز و حداکثر سرعت، مطمئناً چیزی شبیه به آن ندیده ایم.

حالا یک شرکت آفریقایی به نام PHRACTYL از طرح تاکسی پرنده رونمایی کرده است که در نگاه اول پاها و بال های پرنده مانند و کابینی جالب به شکل سر و منقار پلیکان به شکل پرنده دارد. ،

در حالی که پرندگان همیشه منبع الهام برای پرواز انسان بوده‌اند، با موفقیت برادران رایت، بال‌های صاف و صاف به استاندارد در هوانوردی تبدیل شده‌اند و پیشرفت‌های تکنولوژیکی برای بلند کردن تعداد بیشتری از آنها از روی زمین انجام شده است. با این حال، مهندسان فراستل این فناوری سنتی را با طراحی کاملا منحصر به فرد خود که شبیه پر پرنده است، کنار گذاشته اند.

اما آنها به همین جا متوقف نمی شوند، زیرا دم و پایه این تاکسی پرنده برای فرود و ایستادن دقیقاً مانند پرندگان واقعی طراحی شده است.

شاید تقلید از مفاهیم موجود در طبیعت آسان باشد، اما تیم در ساخت نمونه اولیه این طرح بر مشکلات بسیاری غلبه کرد.

هدف آنها ساخت یک ماشین پرنده کاربردی و تمیز با استفاده از نیروی محرکه الکتریکی است. با این حال، آنها می دانند که فناوری باتری هنوز راه درازی برای تامین انرژی کامل این پروازها در پیش دارد و بنابراین در طراحی آیرودینامیک این خلبان از طراحی کاملاً خلاقانه ای به نام “Macrobat” استفاده می کنند.

وقتی نوبت به پایین آمدن از زمین می‌رسد، ماکروبات از پاهای پرنده‌مانند خود برای بلند کردن کابین مسافران و سپس چرخاندن آن به سمت عقب استفاده می‌کند تا زاویه مناسبی برای بال‌ها ایجاد کند که اندازه‌های متفاوتی نیز دارند. سپس پیشرانه وارد عمل شده و نیروی بالابر لازم را برای این امر فراهم می کند. البته «ماکرو» مانند سایر تاکسی های پرنده کاملا عمودی و قائم نخواهد بود و به همین دلیل است که تیم سازنده اصطلاح جدیدی به نام «تقریبا عمودی» ابداع کرده است.

شبیه پرنده

هنگامی که “ماکرو” به اندازه کافی در هوا بلند می شود، پاهای آن برای کاهش نیروی اصطکاک با هوا منقبض می شود و “ماکرو” مانند هر هواپیمای دیگری پرواز می کند.

بر اساس گزارش وب سایت این شرکت، این تیم ادعا می کند که “Macrobat” 150 کیلوگرمی با حداکثر سرعت 150 کیلومتر در ساعت با سرعت 180 کیلومتر در ساعت پرواز می کند.

Frostl ادعا می کند که پاهای منحصر به فرد “Macro” آن را برای فرود در زمین های ناهموار مناسب می کند. اما فرود باید با سرعت بسیار کم انجام شود و در غیر این صورت “ماکرو” واژگون می شود.

این شرکت در مورد چیدمان موتورهای محرکه سختگیر نیست و در حال کار بر روی نحوه استقرار آن به عنوان یک واحد در هر بال یا سری است.

بال ها فقط برای ایجاد حس تناسب نشان داده شده اند.

“ماکرو” مانند سایر تاکسی های پرنده برای سرنشین در کابین و همچنین از راه دور طراحی شده است.

Frostel همچنین ادعا می کند که “Macro” از مواد ثابت و مدولار ساخته خواهد شد تا تعویض قطعات یدکی را آسان کند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما