شانس جاوی تمام شد. نظر شما از وحشت مونیخ چیست؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” به نقل از مارکا، بارسلونا روز گذشته در نوکمپ به مصاف رئال بتیس رفت تا بتواند سومین برد متوالی را با ژاوی کسب کند. در لالیگا، بارسا با هدایت ژاوی توانست اسپانیول و ویارئال را شکست دهد، اما بتیس یک معلول قوی بود.

با پیروزی مقابل بتیس، بارسا به دنبال زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در لالیگا و دو برابر شدن روحیه خود در آستانه بازی فینال مقابل بایرن مونیخ در آلیانس آرنا در روز چهارشنبه بود، اما نه اول شد و نه دوم.

باخت یک گل به بارسا باعث شد ژاوی اولین شکست خود را به عنوان مربی بارسا تجربه کند. به خصوص در نیمه اول عملکرد تیمش ناامید کننده بود. ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تاکید کرد که هواداران باید به عملکرد تیم در نیمه دوم افتخار کنند و به مربیگری چنین بازیکنانی افتخار می کند، اما نکته جالبی را اعتراف کرد: “چند بازی اخیر شانس نداشت. “دردناک است، اما باید پذیرفت.”

بارسا مشکلات گلزنی دارد و بر کسی پوشیده نیست، اما رونالد کومان، سرجی و ژاوی نتوانسته اند بر این مشکل غلبه کنند. نقش مصدومان را نمی توان نادیده گرفت اما فرمول های کومان و سرجی جواب نداد و ژاوی در سه بازی اخیر لالیگا مقابل بنفیکا نشان داد که برای حل این مشکل کار خاصی انجام نداده است.

ژاوی از ابتدا فیلیپه کوتینیو را در خط حمله برای بازی با بتیس نگه داشت. او در این بازی مقابل ویارئال گلزنی کرد و فرصت بازی مقابل بتیس را پیدا کرد. ستاره برزیلی در 10 دقیقه ابتدایی طوفانی بود اما رفته رفته سقوط کرد و مانند تیمش متوسط ​​نشان داد. عبدو از سمت راست هم تلاش کرد اما به غیر از دو دریبل موفق نتوانست جلوی دروازه بتیس کار زیادی انجام دهد. وضعیت ممفیس دیپای نیز وخیم بود و به نظر نمی رسید او در زمین باشد.

بارسا در نیمه اول بدون گل به رختکن رفت و امیدوار بود که عثمان دمبله در نیمه دوم راه حلی پیدا کند. دمبله با ورودش به زمین، سه موقعیت خوب ایجاد کرد و نزدیک بود به گل برسد، اما از این نظر بسیار بدشانس بود.

آمدن دمبله روند بازی را به نفع بارسا تغییر داد و حتی هواداران نوکمپ نیز تحت تأثیر قرار گرفتند، اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی، نفوذ دمبله کاهش یافت. ورود لوک دی یانگ به زمین نیز نتوانست مشکل گلزنی را حل کند و در عوض این بتیس بود که یک ضدحمله سریع توسط ژوانمی آغاز کرد. گل از زمین جوردی آلبا زده شد و در واقع بارسا جایگاه خود را خالی کرده بود.

بتیس در موقعیتی گل زد که دو هفته پیش بنفیکا در دقیقه 92 مشابه آن را از دست داد. بله، شانس بارسلونا با ژاوی دیشب تمام شد و حالا ترس از رویارویی با بایرن در راه است. انتظار معجزه در مونیخ اینگونه نیست و ژاوی این را به خوبی می داند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما