سونی از هوآوی به دلیل استفاده از نام تجاری Watch GT – Zomit شکایت کرد

[ad_1]

هواوی در دعاوی متعدد ، استفاده از علائم تجاری و همچنین اختلافات مربوط به آن از گذشته تا به امروز مشارکت داشته است. ثبت اختراع بحث ها و اختلاف نظرهایی وجود داشته است. با این حال ، هواوی همچنان به تولید فناوری های جدید و جلب توجه مصرف کنندگان ادامه می دهد. به گفته Huawei Central ، سونی ، یکی از بزرگترین سازندگان فناوری ، اخیراً علیه Huawei به دلیل استفاده از نام تجاری GT در ساعت های هوشمند شکایت کرد.

هواوی هر سال تعداد زیادی ساعت هوشمند جدید روانه بازار می کند. قبل از 2 ژوئن 2021 (12 ژوئن 1400) ، شرکت چینی ساعت هوشمند خود را تحت مجموعه “Watch GT” ارائه می داد. پس از آن تاریخ ، هواوی سری جدید Watch 3 را با سیستم عامل اختصاصی خود ، HarmonyOS ، با ویژگی های جدید معرفی کرد.

طبق گزارشات ، هواوی با وجود انتشار سری Watch 3 ، قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید در سری Watch GT با نام Watch GT3 به ​​بازار عرضه کند. تصمیم هوآوی دقیقاً همان چیزی است که باعث اختلاف نظر بین Sony Interactive Entertainment (بخش سرگرمی تعاملی Sony) شد.

دستاوردهای رسانه ای LetsGoDigital نشان می دهد که هوآوی برای واژه های تجاری “GT 3” و “GT 5” از سازمان مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) درخواست کرده است. در صورت درخواست ، مرجع ثبت اختراع را بررسی و منتشر می کند. در طی این فرایند ، طرف مقابل واجد شرایط اعتراض است.

سونی از هواوی شکایت کرد

پس از درخواست علامت تجاری Huawei GT 3 و GT 5 ، سونی درخواست تجدید نظر برای مخالفت با علامت تجاری Huawei را در سال 2016 ارائه کرد. پس از این مدت ، سونی بار دیگر شکایت دیگری را علیه این برند در سال 2019 ثبت کرد.

ناگفته نماند که در جنجال دوم (2019) ، هواوی قبلاً ساعت های هوشمند Watch GT و GT2 را روانه بازار کرده بود. سونی به مبارزه با هواوی ادامه داد تا اینکه غول فناوری چینی سرانجام در آگوست 2021 (اوت و سپتامبر 1400) در اتحادیه اروپا تحت تعقیب قرار گرفت. اما در حال حاضر نتیجه مشخص نیست.

مقالات مرتبط:

اکنون بد نیست بدانید که سونی برای اولین بار کجا از نام “GT” استفاده کرده است. در واقع ، این جنجال ناشی از نام اختصاری Gran Turismo است ، یک بازی شبیه سازی مسابقه ای که در سال 1997 توسط Polyphony Digital ، زیرمجموعه Sony Interactive Entertainment برای کنسول پلی استیشن توسعه و منتشر شد.

سونی معتقد است که نه تنها نام “Gran Turismo” ، بلکه مخفف آن “GT” را دارد ، که از این نظر مضحک به نظر می رسد.

اول اینکه نام GT اصلا اشاره ای به بازی ندارد و GT متعلق به هیچ شرکتی از جمله سونی نیست. از سوی دیگر هواوی نمی خواهد ساعت هوشمند را به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات خود رها کند.

نظر کاربران Zomit در مورد اختلاف سونی و هواوی بر سر نام تجاری GT چیست؟

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.