سری آیفون 14 احتمالاً فاقد نسخه مینی خواهد بود. بدیهی است که باید منتظر آیفون 14 مکس باشیم

[ad_1]

به گفته منابع آگاه ، به نظر می رسد که اپل قصد دارد مدل Mini را از سری گوشی های آیفون 14 حذف کند و در عوض از نوع جدیدی به نام iPhone 14 Max که مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی است رونمایی کند. در نتیجه ، نسل بعدی آیفون ها احتمالاً در چهار مدل با طراحی کاملا متفاوت عرضه خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، آیفون 12 مینی در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس فروش خوبی نداشت و به همین دلیل ، اپل تصمیم گرفت این مدل را از سری گوشی های 2022 حذف کند و در عوض ، آیفون 14 مکس را دیگری نامید. تلفن. تلفن مینی iPhone ip را با صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش راه اندازی کنید.

جان پروسر ، منبع آگاه بازار می گوید: “بدیهی است که آیفون 14 با طراحی کاملاً متفاوتی ارائه خواهد شد.” در همین حال ، قبل از معرفی و رونمایی از آیفون 13 ، رندرهای آیفون 14 با طراحی کاملا متفاوت نیز در این منبع منتشر شده بود.

آیفون 14

ظاهراً آیفون 14 مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی و دو گوشی دیگر ، آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو ، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهند بود. البته ، ما هنوز نمی توانیم چنین اطلاعاتی را تأیید یا تکذیب کنیم. اما شاید اپل نیز تحت تأثیر این گزارشات قرار گرفت و برای اولین بار گوشی بدون صفحه نمایش بزرگ را بدون پسوند Pro معرفی کرد. همانطور که اشاره کردیم ، دلیل حذف آیفون مینی از سری آیفون 14 ، فروش کمتر آیفون 12 مینی در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس است.

گزارش ها نشان می دهد که فروش آیفون 12 پرو مکس به دلیل نمایشگر بزرگتر از سایر گوشی های آیفون 12 بیشتر بوده است.

آیا فکر می کنید حذف مدل مینی آیفون تصمیم درستی است یا خیر؟ با توجه به این که آیفون ها تنها از نظر اندازه صفحه نمایش و عمر باتری با سایر آیفون ها متفاوت هستند و مشخصات مشابهی با سایر آیفون ها در سایر مناطق دارند ، می توان گفت که این گوشی ها ارزش خرید و خبرهای خوبی را دارند. ممکن است امکان پذیر باشد. نه برای طرفداران آیفون. همچنین ، بسیاری از مردم نمی توانند آیفون پرو و ​​پرو مکس را خریداری کنند و اگر آیفون مینی کنار گذاشته شود ، چنین افرادی دیگر نمی توانند آیفون جدیدی بخرند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما