سرخوردگی بارسلونا ؛ لاپورتا روی دامان یک مربی ناشناس افتاده است!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تا پایان دوران مربیگری رونالد کومان در بارسا چیزی باقی نمانده است و سرمربی هلندی پس از یک سال فراز و نشیب ، شخص دیگری را جایگزین می کند.

کومان فصل گذشته بارسا را ​​در کوپا دل ری هدایت کرد اما در مسابقات دیگر عملکرد ناامیدکننده ای داشت و روند ضعیف این فصل همچنان ادامه داشته است. فقدان جانشین مناسب برای جایگزینی کومان دلیل اصلی تاخیر در اخراج او است و سران بارسا در حال حاضر ارزیابی دقیقی را برای یافتن بهترین مربی انجام می دهند.

گفته می شود که گزینه ترجیحی خوان لاپورتا ، آندره پیرلو ، رئیس بارسا است ، اما هیئت مدیره نظر مثبتی نسبت به ژاوی دارد. باب مارتینز ، سرمربی بلژیک و مارسلو گایاردو ، مربی تیم ریوپلات گزینه های دیگری هستند.

مارتینز دیروز در یک کنفرانس خبری گفت که بارسا اصلاً با او تماس نگرفته است ، اما افزود که هیچ کس از آینده او اطلاع ندارد و ممکن است اتفاق دیگری رخ دهد.

گایاردو همچنین صبح امروز به شایعات واکنش منفی نشان داد و گفت: « تمام تمرکز من روی بازی با بوکاجونیورز است و علاوه بر آن ، همه می دانند که من دوست دارم تا پایان قراردادم در ریور بمانم. من همچنین یکی از مربیانی نیستم که به خاطر بارسلونا در نیم فصل تیمم را ترک کنم. هیچ دلیلی وجود ندارد که من توجه خود را بر روی مسائل جزئی متمرکز کنم. من با ریور قرارداد دارم و به این تیم متعهد هستم. من می خواهم مربی ریور باشم و هیچ چیز دیگری در ذهنم نمی گذرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که بپرسم آیا با من تماس گرفته شده است یا خیر. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تا پایان قرارداد بمانم و سپس ببینیم چه می شود. “

به گزارش رادیو کاتالونیا امروز ، لاپورتا نظر خود را تغییر داده و معتقد است آژاکس می تواند بهترین جانشین اریک تون هاگ کومان 51 ساله باشد. مردی که برای آژاکس با سبک و فلسفه نزدیک به بارسلونا بازی می کند و دو سال پیش با بازیکنان با استعداد و جوان توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. بسیاری او را مربی خوبی برای آبی اناری می دانند.

مشکل اینجاست که تن هاگ با آژاکس قراردادی دو ساله دارد و در ابتدای فصل ترک تیمش را مشکل می داند.

همچنین دستمزد تن هوگ زیاد است و بارسا در صورت به خدمت گرفتن این مربی مجبور به جبران خسارت آژاکس خواهد بود. شرایط بد مالی بارسلونا باعث شده تا باشگاه کاتالان تا پایان فصل منتظر بماند و سپس با تن هاگ قرارداد ببندد.

به گزارش موندو دپورتیوو ، جوردی کرایف احتمال مربیگری بارسا و سرخی برخوان در تیم دیگری را رد کرد و این احتمال وجود دارد که آلبرت کاپیا تا پایان فصل هدایت بارسا را ​​بر عهده بگیرد. او تا چند ماه پیش مربی تیم زیر 21 سال دانمارک بود.

او همچنین در سال 2017 دستیار دورتموند بود و سابقه حضور در فوتبال چین و همچنین تیم های اصلی بروندبی دانمارک را دارد. کاپیاس هرگز این شانس را نداشت که تیم را در سطح اول فوتبال جهان هدایت کند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما