سال گذشته را با ویژگی های جدید فیس بوک و اینستاگرام – زومیت مرور کنید

[ad_1]

متا که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد، ویژگی «بازبینی سال» را برای فیس بوک و اینستاگرام معرفی کرده است. در فیس‌بوک، کاربران می‌توانند کارت شخصی‌سازی شده سال با یکدیگر را به اشتراک بگذارند که دوستان، احساسات، مکان‌ها و افرادی را که در سال 2021 برایشان مهم‌ترین بودند، برجسته می‌کند. این ویژگی جدید از امروز تا 30 دسامبر (9 ژانویه) در سراسر جهان در دسترس است.

به گفته TechCrunch، کاربران همچنین می توانند کپسول پایان سال خود را در استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این ویژگی از مجموعه داستان ها استفاده می کند، بنابراین کاربران می توانند حداکثر 10 داستان را انتخاب کرده و مجدداً منتشر کنند. برای اینکه اینستاگرام شما را واجد شرایط این ویژگی کند، باید حداقل 3 استوری در سال گذشته به اشتراک گذاشته باشید یا ویژگی مجموعه استوری را فعال کرده باشید. خود پلتفرم چند داستان قدیمی را در بخش پخش به شما نشان می دهد، اما می توانید آنچه را که در سال گذشته بیشتر دوست دارید به اشتراک بگذارید. ابتدا پیامی در فید اینستاگرام ظاهر می شود که از شما دعوت می کند پخش خود را ایجاد کنید. این قابلیت جدید تا چند هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امکان مرور خاطرات فیس بوک

در سال‌های گذشته، کاربران اینستاگرام از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های شخص ثالث استفاده می‌کردند تا ۹ عکس از سال گذشته را کنار هم بگذارند و در یک پست به اشتراک بگذارند. امسال، اینستاگرام به کاربران خود روشی درون برنامه ای برای ایجاد محتوای پایان سال ارائه می دهد که می تواند به اشتراک گذاشته شود تا دیگر مجبور نباشند از برنامه ها و سایت های دیگر استفاده کنند.

مقاله مرتبط:

هر دو ویژگی جدید فیس بوک و اینستاگرام کاملاً قابل تنظیم هستند تا کاربران بتوانند مطالب و پست های مورد علاقه خود را اضافه یا حذف کنند. متا خاطرنشان می کند که هر دوی این ویژگی ها در چند روز آینده در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهند گرفت.

در واقع، اینستاگرام و فیس‌بوک اکنون به غول‌های دیجیتال دیگری پیوسته‌اند که هر کدام به شیوه‌ای در سال گذشته نشان داده شده‌اند. به عنوان مثال، Reddit این هفته آمار شخصی سازی شده در مورد عادات کاربران را منتشر کرد. Spotify نیز در ویژگی Wrapped است این به کاربران خود می گوید که در سال گذشته بیشتر به چه موسیقی گوش داده اند. همچنین انتظار می‌رود اسنپ‌شات به زودی دارای ویژگی «داستان پایان سال» باشد (سال و داستان) در دسترس کاربران قرار گیرد.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما