ساخت نسخه کره ای سریال Money Heist با بازیگر بازی ماهی مرکب

[ad_1]

پارک هی سو در نسخه کره ای Money Heist نقش برلین را بازی خواهد کرد. هی سو با موفقیت بازی Squid Game که در آن نقش چو سانگ وو (2018)، رقیب و دوست سابق شخصیت اصلی سریال، سونگ گی هون یا بازیکن 456 را بازی کرد، به شهرت جهانی دست یافت. این بازیگر کره ای که قبلا به عنوان یک بازیگر شناخته می شد، قبل از بازی در سریال محبوب این روزها از نتفلیکس، برای بازی در درام کمدی کره ای Prison Playbook برنده جایزه سئول شد. Money Heist با نام اصلی La Casa de Papel یک سریال درام اسپانیایی درباره سرقت است که در آن گروهی از مجرمان نخبه دست به سرقت های بزرگ می زنند که توسط شخصی به نام پروفسور با بازی لوارو مورته طراحی شده است.

پارک هی سو در نسخه کره ای Money Heist نقش برلین را بازی خواهد کرد.  هی سو با موفقیت بازی ماهی مرکب به شهرت جهانی رسید

در هر فصل، شخصیت های اصلی داستان سعی می کنند دست به یک سرقت بسیار جسورانه بزنند و در این بین باید با گروگان، نیروی پلیس و مشکلات درون گروهی مواجه شوند. اکنون کانال رسمی یوتیوب سریال Money Heist که به تازگی 5 قسمت از قسمت دوم فصل پنجم را منتشر کرده است، تایید کرده است که بازسازی این فیلم به عنوان یک سریال کره ای و هی سو به عنوان سریال اصلی در دستور کار قرار گرفته است. شخصیت. نقش برلین را بازی می کند. داستان را پخش خواهد کرد این بازیگر با ابراز هیجان برای بازی در سریال معروف اسپانیایی Mask Dali گفت: طی پنج سال گذشته، طرفداران از سراسر جهان عشق خود را به سریال نشان داده‌اند. “امیدوارم نسخه کره ای ما نیز عشق و حمایت شما را جلب کند.”

پارک هی سو در نسخه کره ای Money Heist نقش برلین را بازی خواهد کرد.  هی سو با موفقیت بازی ماهی مرکب به شهرت جهانی رسید

وی همچنین تایید کرد که شخصیت های نسخه کره ای Money Heist ماسک های مخصوص به خود را خواهند داشت که سال آینده رونمایی می شود، بنابراین می توان با اطمینان گفت که نسخه کره ای Money Heist در سال 2022 منتشر خواهد شد. گفته می شود این بازسازی توسط چندین بازیگر مشهور کره جنوبی انجام شده است که جون جونگ سو در نقش توکیو، لی وون جونگ در نقش مسکو و یو جی تائه، بازیگر سرشناس کره ای نقش پروفسور را بازی می کند. . بدون شک محبوبیت و موفقیت سری بازی های Squid در تصمیم نتفلیکس برای ساخت نسخه کره ای بازی Money Heist موثر بود.

پارک هی سو در نسخه کره ای Money Heist نقش برلین را بازی خواهد کرد.  هی سو با موفقیت بازی ماهی مرکب به شهرت جهانی رسید

نسخه کره‌ای این مجموعه به Money Heist اجازه می‌دهد بدون محدودیت‌هایی که در درام‌های جنایی غربی وجود دارد پیش برود و به سازندگان فرصت بیشتری برای داستانی تخیلی نزدیک‌تر به منبع اصلی می‌دهد. با انتشار پنج قسمت از قسمت دوم و آخر سریال Money Heist، سریال به پایان می رسد، اگرچه نتفلیکس تایید کرده است که یک اسپین آف بر اساس این شخصیت دزد جواهرات به نام برلین در دست ساخت است.


[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما