زرین پال با «زرین پلاس» وارد محدوده نقدینگی شد. وام های خرد کوتاه مدت بدون بهره کوتاه مدت به زودی

[ad_1]

اپلیکیشن امتیازی که در فروردین 1400 با تغییر نام خود به “زرین پلاس” تغییر نام داد، پس از گذشت چند ماه از فعالیت خود و اخباری مبنی بر پیوستن 2000 فروشگاه در تهران به این سرویس و ارائه خدمات به 100000 کاربر، رسماً رونمایی شد. ، زرین پلاس با حمایت زرین پال ادامه می‌دهد و گمان می‌رود خدمات بازگشت نقدی (برگرداندن درصدی از پول خریدار به کیف پول خود پس از تراکنش فیزیکی یا آنلاین) را به مشتریان خود ارائه دهد و به زودی وام ارائه خواهد کرد. دانش کلمه بدون بهره بانکی و خدمات دیگر.

«پاویا راجمند» مدیر زارین پلاس در نشست خبری از رونمایی این محصول که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، خبر داد. آنها برای انجام یک کار خاص امتیاز دریافت می کردند و می توانستند آنها را به پول یا خدمات دیگر تبدیل کنند: “این تجارت مورد استقبال قرار گرفت، اما ما همچنین می خواستیم بتوانیم به صورت آفلاین وارد این عرصه شویم و با تیم های مختلف تعامل داشته باشیم.” پس از انجام آن، در نهایت با گروه زارین پال به این نتیجه رسیدیم و سرمایه گذاری اولیه توسط دوستان انجام شد و در نهایت در فروردین 1400 یک تغییر برند کلی انجام شد و خدمات جدیدی به کار ما اضافه شد. با نام زارین پلاس و می‌خواهیم از فروشگاه‌های فیزیکی که کاربران هر روز خرید می‌کنند به آنها پاداش نقدی بدهیم و در مراحل بعدی اقدامات دیگری را انجام خواهیم داد.»

به گفته راجمند در حال حاضر در تهران و با 2000 فروشگاه فعالیت می کنند. آنها بر این باورند که تاریخچه و دانش محدود زرین پال از آمار بازار و تلفیق ادتک و فین تک با یکدیگر که از کارهای قبلی آنها بود، زرین پلاس را از سایر محصولات کش بک موجود در بازار متمایز می کند.

«مهدی رشیدیان» مدیر عملیات زارین پلاس نیز در این نشست با اشاره به اینکه عملیات تجاری سازی زارین پلاس در ماه های پایانی سال 1399 آغاز شد، گفت: ما 83 هزار کاربر داریم و به زودی امکاناتی را برای کاربران خود دریافت خواهیم کرد که میکروسکوپی هستند. تسهیلات وجود دارد و کوتاه مدت بدون سود بانکی خواهد بود، در واقع در مرحله اول می خواهیم این وام های فرعی تا سقف 5 میلیون را با کمک برخی بانک ها (پس از احراز هویت) به مشتریان خود ارائه دهیم تا مردم می توانند خرید کنند نموداری که در روزهای پایانی ماه ظاهر می شود و پس از دریافت حقوق دوباره افزایش می یابد، تبدیل به “ایجاد نمودار صاف” می شود.

رشیدیان با تاکید بر اینکه می خواهیم تا پایان سال با 5 هزار فروشگاه در تهران همکاری داشته باشیم، تصریح کرد: 85 درصد فروشگاه های ما روزانه تراکنش دارند. به تصویب رسید.”

مدیر عملیات زارین پلاس با تاکید بر اینکه به زودی وارد استان های دیگر می شوند، ابراز امیدواری کرد که محصول آنها به چرخه اقتصاد کمک کند: سود بانکی ندارد. ما به کاربران خود اجازه نمی دهیم با گرفتن وام از ما در خریدهای ماهانه دچار مشکل شوند. از کارکنان شرکت ها و سازمان ها شروع می شود و در درازمدت با خود شهروندان کار می کنیم.» رشیدیان معتقد است با این بستر می توانند کسب و کارهای کوچک و محلی را احیا کنند.

مصطفی امیری مدیرعامل زرین‌پال نیز در این نشست با بیان اینکه نرخ رشد تراکنش‌های آنلاین در دوران شیوع کرونا افزایش چندانی نداشت، گفت: قصد ورود به بازار فیزیکی را داشته و بهترین شریک برای ورود به این بازار، تیم زارین است. همیشه هوشیار هستیم و این می تواند منجر به انتقاد از عملکرد ما شود.” ما این مسیر سودآور را دنبال کردیم و محصول جدیدی تولید شد و نیاز به همکاری PSP ها، بانک ها و سایر موسسات داشت.” محصول اولیه در اواخر سال 1999 منتشر شد و در نهایت در سال 1400 زارین پلاس عملا عرضه شد.”

به گفته امیری، ایده‌ای که امروز انجام می‌دهند در دنیا اجرایی شده و می‌خواهند با نقدینگی خود پول بپردازند و بتوانند خرید کنند و در عین حال پول خود را پس انداز کنند.

“بازار Cashback در دنیا قبل از ظهور کارت های اعتباری رایج بود، اما در ایران این موضوع چندان مورد توجه قرار نگرفته است. در حال حاضر تیم های زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند که خود رقابت ایجاد می کند و من شخصا هستم. با اعتقاد به اینکه رقابت می تواند باعث پیشرفت در این عرصه شود، گفت: رقابت در این عرصه با تیم های خوب و توانمند و ترویج این فرهنگ به نفع همه بازیگران است.

راجان موند، مدیرعامل زارین پلاس به دیجیاتو گفت: «مشکلات اقتصادی در کشور بیش از هر زمان دیگری بر پس انداز متمرکز شده است. این موضوع با همه‌گیری کرونا تشدید شده است و کاهش فروش برای کسب‌وکارهای خرد فیزیکی نیز خدمات بازگشت نقدی را برای کسب‌وکارها جذاب‌تر از همیشه کرده است. در عین حال ورود فروشگاه های زنجیره ای بزرگ به منطقه و تبلیغات پر سر و صدا آنها باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک نتوانند صحبت کنند و فروش خود را به شدت کاهش دهند و با افزودن چنین خدماتی می توان مشتریان را دید و جذب کرد. . “آنها بیشتر خواهند داشت.”

راجمند همچنین در پاسخ به سوال دیگری از دیجیاتو که آیا فروشگاه های اینترنتی نیز مشمول طرح زارین پلاس هستند یا خیر، تایید کرد که فروشگاه های اینترنتی نیز مشمول این طرح هستند و برخی از فروشگاه های اینترنتی پرطرفدار و منتخب شامل این موارد می شود: «تخفیف برای این فروشگاه ها. وی در پاسخ به سوال دیگری از دیجیاتو مبنی بر اینکه شرایط وجود فروشگاه ها در سرویس Xarin Plus وجود دارد که آیا مجوز کسب و کار خاص و فروشنده باید آن را ثابت کند، گفت: بازدهی پول از 1 درصد تا 40 درصد متغیر است. مکانی برای فروش محصول داشته باشید: «حتی صفحات اینستاگرام هم می توانند به این طرح بپیوندند. تا زمانی که از خدمات زرین پال برای درگاه بانکی خود استفاده کنند. راجمند اصرار داشت که در انجام معاملاتی که برای هر کسب و کار انجام می شود، درصد متغیری به عنوان کارمزد خواهد داشت.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما