رونا ازار م آن را میلیاردی رد

[ad_1]

روزنامه ایران: از سوی دیگر بهدلیل دورکاری کارمندان شرکت های تولید کننده انواع گیم، برخی از این پروژه ها بموقع راهی بازار نشدند و بسیاری معتقدند در سال 2021 می توان منتظر تعداد زیادی گیم جدید بود.

رونا و ازار میلیاردی نعت م

در میانه بد و ناامیدکننده در جهان و چالش ها و تنش های مربوط به انتخابات آمریکا، باید گفت صنعت گیم جهان در سال 2020 خبرهای بزرگی با خود به همراه داشت چرا که با اعمال قرنطینه و خانه نشینی مردم، تعداد زیادی از کسانی که همگی علاقه مند هستند. بازی به دنیای گیم پا گذاشتن و عملا با افزایش تعداد کاربران جهان، یک سال حیاتی برای صنعت گیم دیجیتالی که درآمد صنعت بازی های ویدئویی به حدود 180 میلیارد دلار رسیده است.

از سوی دیگر لتفرم های مها ستری رای اعتراض ونت لیه سیاه وستان

درآمد م معادل لم و ورزش ان

2020 سالی بود که قرنطینه، گیمرهای بزرگ را به گیم کشاند و البته در دنیای واقعی بازیهایی با کیفیت بسیار بالا باوجود این مرزبندیهای شدید و دورکاری توسط توسعه دهندگان بازیها به دست مردم رسید.

برای صنعت در واقع پاندمی شبیه به کاتالیزوری عمل کرد و ثابت شد، بازار بزرگ تفریحی است و بعد از برداشته شدن قوانین قرنطینه نیز گیمرها همچنان در این فضای باقی مانده و تعداد کاربران ریزش زیاد نداشتند. در سال دود .7

درصدی نسبت به سال در سالجاری میلادی . منین منین موضوع الب دیگر این است که از مجموع درآمد نعت ورزش ال این درصد ر از انتظار رای سال وده است.

رونا و ازار میلیاردی نعت م

گفتنی است در سال 2019 صنعت فیلم درآمدی 100 میلیارد دلاری و لیگ های ورزشی هم درآمد 75 میلیاردی است.

موضوع مهم دیگر این است که درصد از درآمد حاصل از آن در سال است مپانی Newzoo اعلام رد نعت ازی دود میلیون درآمد داشتید

نیوزو


نسولها ناجی نعت م

تلاش هایی که بهدلیل تعداد قربانیان و قرنطینه گالریها بسته شدند، تعداد زیادی از جشنواره های کنسل شدند و فیلم ها را مختل کردند، ولی توسعه دهندگان به بازی نیاز مردم دارند این را با تمام وجود احساس کرده و با غنیمت شمردن این فرصت، همه. خود را رای ارائه ازیای دید ار رفتند. محبوبیت، دیدی رای نعت م نیست، اما رونا مراحل وسعه ازیا را سریع ر رد و ر داد مر مرا.

رونمایی از نسولهای دید وسط سونی و مایکروسافت نی PlayStation و Xbox Series X با عرضه بازی Animal Crossing: New Horizons در ماه مارس که قرنطینه در آمریکا آغاز شد، این بازی به یک نیاز جدی برای مردم تبدیل شد و نینتندو بیش از 13.4 میلیون کپی از این بازی را در 6 هفته نخست انتشار به فروش رساند.

ال این وجه ویژه مردم ازی، مبود نسول و ات ازی را نیز دنبال داشت از سوی دیگر بهدلیل دورکاری کارمندان شرکت های تولید کننده انواع گیم، برخی از این پروژه ها بموقع راه بازار نشدند و معتقدند در سال 2021 می توان منتظر تعداد زیادی گیم جدید بود.

رخی نفرانسها و نمایشگاهای مربوط


مبارزه نلاین ای نژادی

اما این مه اتفاقاتی نبود نعت م آن را در سال رونایی ده رد. به موازات کم رنگتر شدن مرزهای دنیای واقعی و مجازی، مردمی که قبلاً درباره نژادپرستی و آزارهای جنسی در محل کار ساکت بودند حالا پلتفرم های بازی را محلی مناسب برای اعتراض های خود نسبت به این موضوعات دانستند و ازسوی دیگر با توجه به پلیس پلیس نسبت به سیاهپوستان، این موضوع نیز توجه به گیمرها قرار گرفت تا جایی که کمپانی های بزرگ مانند Ubisofat و Achtivision ایجاد برخی تغییرات را انجام دادند و از جنبش «زندگی سیاه پوستان مهم است» حمایت کردند.

بعد از جریان کشته شدن جورج فلوید توسط پلیس آمریکا مردم علاوه بر خیابانها و میادین شهرها خواسته خود را در فضای مجازی نیز عنوان کردند و یکی از آنها را برای اعتراض نسبت به این حرکت پلیس و حمایت از جنبش «زندگی سیاه پوستها مهم است» هم بستر کردند. ازی محبوب Animal Crossing: New Horizons ود.

رونا و ازار میلیاردی نعت م

The Sims نیز مادی دیگر مرها از ن رای اعتراض نژادپرستی اقدام ردند. در ازی ورتنایت نیز مپانی اپیک مز میزبان میزگرد نلاین درباره نژادپرستی و محکوم ردن ن ود. Niantic توسعه دهنده بازی پوکمون گو نیز متعهد به سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری برای توسعه دهنده بازی های سیاه پوست شد و در نیروی کاری خود توازن جنسیتی و نژادی را بیشتر رعایت کرد.


گزارشی نسرت ر سترازی

امسال سیاری از وندهای محبوب آن م از ستر و ای مها از نجا سیاری از مرها وان ستند و موسیقی م لاقه این وانندها را دارند از این رفیت رفتن ره ره ره ر. از این وندها، تراویس اسکات رپر امریکایی پرطرفدار ود

لیل ناس ایکس Roblox م رپر ریتانیایی است استفاده از ستر م Watch Dogs: Legion معرفی ازه های موسیقی ود رداخت.

دنیای بازیهای آنلاین در دوران تغییر تغییری شگرف و چشمگیر و علاوه بر موزیک، میزبان نمایش تئاتر و فیلم هم بوده اند بهعنوان.

علاوه بر این، توسعه دهندگان گیمها تلاش کردند تا این پلتفرم ها را به محلی برای دید و بازدید، برگزاری جشن تولد مجازی، جشن عروسی آنلاین و … بدون شکستن قوانین قرنطینه تبدیل شوند که یکی از موفق ترین پلتفرم ها در این زمینه در سال 2020، م Animal Crossing: New Horizons ود.

در این ازی مرها لاوه ر ازی معمول، میوانند رها دیگر سر نند و ا م دیداری در Fallout 76 نیز می‌گذرد که در دوران بستری شدن به بازی اضافه شده است.


دال اپل و اپیک مز

دال اپیک مز و اپل م از نقاط نعت م در سال مار میرود باعث ازی ورتنایت از اپ استور می شود. اپ استور 30 ​​درصد از درآمد فروش این بازی را کسر میکرد و اپیک گیمز آن را ناجوانمردانه میدانست و در واقع اپل را دور زد که این موضوع باعث عصبانیت این شرکت و شکایت از اپیک گیمز و حذف فورتنایت از اپ استور شد.

رونا ازار م آن را میلیاردی رد

وگل م س از اپل، ورتنایت را از وگل لی رد و مشکلات اپیک مز ستردر د. بنابرحکم دادگاه اپل موظف نیست فونت را به اپ استور بازگرداند، ولی به نظر میرسد اپیک گیمز بهدنبال تلافی در سال 2021 است و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما