رونالدو از عملکرد هم تیمی هایش مقابل ویارئال ناراحت شد

[ad_1]

کد خبر: 1782970/59

زمان: 12:27
1400/07/09

ملاقات: 3،140

کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد از عملکرد سایر بازیکنان تیم مقابل ویارئال ناراضی است.

به گزارش “ورگش سه” ، شیاطین سرخ نتوانستند کریستیانو رونالدو را در دیدار مقابل ویارئال نگه دارند و او در طول مسابقه تنها یک شوت در چارچوب داشت. یونایتد در مجموع 14 شوت به سمت دروازه زد و 54 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت.

اما تیم اوله گونار سولشایر به سختی توانست این برتری را به گل تبدیل کند و بار دیگر با درخشش ستاره بی نظیر خود موفق به کسب سه امتیاز شد. پاکو الک اسر سرو اولین گل بازی را به ثمر رساند و تیمش را جلوتر از میزبان قرار داد.

اما تلس موفق شد بعد از هفت دقیقه با والی درخشان از فاصله 20 متری بازی را مساوی کند. با این حال ، بعد از این گل به نظر می رسید یونایتد از کسب یک امتیاز در ورزشگاه خانگی خود راضی بود زیرا ویارئال برای زانو زدن خیلی سخت بود.

اما باز هم این رونالدو بود که در طول دوران حرفه ای خود چندین بار جلو رفت و موفق شد در دقیقه آخر روی پاس جسی لینگارد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند. این اولین پیروزی یونایتد در لیگ قهرمانان این فصل بود و رونالدو را تحسین کرد.

با این حال ، الکس تلس مدعی است که بازیکن پرتغالی قبل از به ثمر رساندن این گل از عملکرد هم تیمی های خود بسیار ناراضی بود. او به TNT Sport گفت: “اولین بار بود که با او بازی می کردم.” ما روابط خوبی در خارج از زمین داشتیم زیرا هر دو به پرتغالی صحبت می کردیم. پنج دقیقه قبل از گلش ، او کمی ناراحت بود که ما به او توپ نمی دهیم. گفتم توپ می آید ، تمرکز داشته باشید چون توپ می آید. و به محض ترک زمین ، رونالدو زیاد منتظر نماند. ما از کیفیت آن آگاه هستیم و هر روز آن را می بینیم. بنابراین ما فقط به یک توپ نیاز داشتیم تا به محوطه جریمه برسیم و این برای ما پیروز می شد. “این یک رویاست.”

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما