رنگنیک: به احترام رونالدو کلاهم را برمی دارم

[ad_1]

کد خبر: 1796379/42

زمان: 20:24
1400/09/14

ملاقات: 83,107

ما فراتر از انتظار بودیم.

رالف رنگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد تاکید کرده است که تیمش بیش از حد انتظار مقابل پالاس بازی کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، رالف رنگنیک در حالی روی نیمکت شیاطین سرخ شروع بسیار خوبی داشت که این تیم امروز در اولین دیدار مقابل کریستال پالاس با یک گل در نیمه دوم پیروز شد. رالف رنگنیک در پایان بازی از عملکرد یونایتد تمجید کرد و مدعی شد که این تیم در آینده حتی بهتر از این هم خواهد شد.

از عملکرد تیم بسیار خوشحالم به خصوص در نیم ساعت اول، فشار تیم فوق العاده بود و حیف است که حتی به یک هدف هم نرسیدیم. بهبود و ارتقای جایگاه تیم مورد نظر سبک همیشه بعد از موفقیت آسان است، “ما باید کلین شیت های بیشتری داشته باشیم و موقعیت بهتری در حمله داشته باشیم، در مجموع از نحوه بازی تیم امروز بسیار راضی بودم.”

ما می خواستیم با دو مهاجم به خصوص در مرکز خط حمله بازی کنیم و البته کریستیانو رونالدو بدون توپ تلاش کرد و من برای این عملکرد کلاه از سر برخواهم داشت. ما همیشه سعی می‌کردیم توپ را در دست بگیریم و این اتفاق افتاد مگر در پنج دقیقه آخر بازی خارج از خانه. در تمام دقایق دیگر بازی سعی کردیم حریف را از هدف خود دور کنیم.

ما باید در بسیاری از مواد پیشرفت کنیم و درهای خود را همیشه بسته نگه داریم. اما تنها با یک جلسه تمرین، واقعا تحت تاثیر عملکرد تیم قرار گرفتم و خیلی بهتر از حد انتظار عمل کردیم. باید از دستیارم می‌پرسیدم که آیا فردی با پاس راست هم می‌تواند ضربه بزند؟ در واقع فکر می کردم او فقط می تواند از سمت چپ شوت بزند و حالا برای او خوشحالم.

نحوه برخورد هواداران و همه اعضای باشگاه با من در اولدترافورد فوق العاده بود. خیلی خوشحالم که سه یا چهار هفته اینجا هستم. باید قدم به قدم و در تمرینات این سبک را پیش ببریم، با بازیکنان صحبت کنیم، فیلم نشان دهیم و برایشان توضیح دهیم که چه فوتبالی به دردشان می خورد. با یک جلسه تمرین و کمی تعامل با بازیکنان، عملکرد او امروز در دفاع بسیار خوب بود و ما کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما