رئیسی: دولت موظف است نارضایتی رهبری را به رضایت تبدیل کند

[ad_1]

رئیس جمهور گفت: تولید ناجی کشور از مشکلات است، بنابراین لازم است جهت گیری و برنامه اصلی همه دستگاه های اجرایی تلاش برای ارتقای تولید و حمایت از تولیدکننده باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید، گفت: تولید کشور را از مشکلات نجات می دهد، بنابراین باید جهت گیری و برنامه ریزی کرد. تولید حمایتی دستگاه‌های اصلی همه دستگاه‌های اجرایی پرهزینه است.

وی با اشاره به نارضایتی مقام معظم رهبری از داده های اقتصادی سال 90 گفت: دولت امروز با اقدام جهادی با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دیدار می کند تا دغدغه ها و توصیه های مقام معظم رهبری را پیگیری و برای رفع این نارضایتی تلاش کند. به.” افراد محبوب تر او باشید.

رئیس جمهور تهیه سند نقشه راه صنعتی کشور را اقدامی ضروری دانست و گفت: دولت با پرهیز از مالکیت به دنبال مدیریت، نظارت و هدایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی است.

رئیسی بر اهمیت ثبات نظارتی برای فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: بی ثباتی در مقررات و قضاوت مردم، تولیدکنندگان و صادرکنندگان را سردرگم می کند و باید با اقدام جهادی برای حفظ مردم، فعالیت اقتصادی و بازار به این بی ثباتی پایان داد. و بازیگران تولید قابل پیش بینی هستند.

ایشان بیانات مقام معظم رهبری را دغدغه مردم و فعالان اقتصادی دانستند و از معاون اول خواستند کارگروهی متشکل از اعضای دولت، نخبگان اقتصادی تشکیل و به موضوعات مطرح شده در دیدار معظم له با فعالان اقتصادی رسیدگی و پیگیری و اجرا شود. آنها خالق.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در 22 بهمن 1357 اتفاق افتاد قیام قدرت الهی بود از این رو آن را یوم الله نامیده اند. در آن روز رژیم مسلح و تحت حمایت قدرت های بزرگ جهانی با دندان سرنگون شد و ملتی به نام خدا روی کار آمد و احکام الهی را اجرا کرد. این روز را نباید فراموش کرد زیرا روز پیروزی جریان حق و روز نابودی جریان باطل بود.

رئیسی گفت: یادآوری ایام دهه فجر از ضروریاتی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد. گرامیداشت ایام الله دهه فجر سال 1357 تنها برای بیان یک واقعه تاریخی نیست، بلکه باید فلسفه و دلایل وقوع آن را با توجه به ویژگی های دهه فجر 1400 تحلیل و تفسیر کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما