دیگر هرگز جلوی لواندوفسکی مسی را تشویق نکن! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد در دیداری جنجالی و حساس در خانه دورتموند را با نتیجه 2 بر 3 به پیروزی برساند و فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز بالای جدول برساند. اما همان طور که انتظار می رفت، روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن تیمش در این دیدار بود و با زدن دو گل به تیم سابقش در رسیدن به این هدف موثر بود.

در همان دقایق ابتدایی بود که پاس توماس مولر به روبرت لواندوفسکی در سمت راست محوطه جریمه با یک شوت زمینی به تساوی رسید. اما در نیمه دوم بود که این بار لواندوفسکی با یک گل از روی نقطه پنالتی حریف را به پایان رساند و راه را برای پیروزی حساس خانگی تیمش در دورتموند هموار کرد.

اما جالب اینجاست که در جریان بازی هواداران دورتموند سعی کردند با فریاد زدن “مسی، مسی” حواس روبرت لوندوفسکی را منحرف کنند و به او یادآوری کنند که در مبارزه توپ طلا مقابل ستاره آرژانتینی دوم شده است. اما این ترفند هم جواب نداد و ستاره گلزن لهستانی مثل همیشه درخشان به نظر می رسید.

بسیاری فکر می کردند که عملکرد درخشان روبرت لواندوفسکی در یکی دو سال گذشته و کسب جام های رنگارنگ در لباس بایرن مونیخ در نهایت به توپ طلا منجر می شود، اما رای خبرنگاران سراسر جهان در نهایت لیونل مسی را انتخاب کرد. این نتیجه شد و دست گلزن لهستانی کمتر از لمس توپ طلا بود.

به این ترتیب، با نگاهی به جام جهانی 2022 پیش رو، بعید است که لواندوفسکی دوباره این جایزه را دریافت کند و نام او به لیست بلندبالای بازیکنانی اضافه شود که با وجود شایستگی هایشان هرگز نتوانستند توپ طلا را از آن خود کنند.

روبرت لواندوفسکی با این دبل حالا موفق شده است رکورد قابل توجه 26 گل و سه پاس گل را در 25 بازی مقابل دورتموند به ثبت برساند و در 4 بازی اخیر 8 بار دروازه خود را باز کرده است. بنابراین، روبرت لواندوفسکی با دست راست عنوان بهترین گلزن تاریخ کلاسیک را به خود اختصاص داد.

ستاره لهستانی شب گذشته با 118 گل در بازی های خارج از خانه در بوندسلیگا رکورد زد و عنوان بهترین تاریخ را از این حیث به دست آورد. روبرت لواندوفسکی در 74 بازی اخیر خود در بوندسلیگا 91 بار گلزنی کرده است تا نشان دهد در فوتبال جهان بی نظیر است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما