ده فرد مشهور صاحب بیت کوین – زومیت

[ad_1]

به جرات می توان گفت که در سال های اولیه بیت کوین ، ارز دیجیتال ویژگی های جذابی برای توده مردم نداشت و اکثر مردم آن را به عنوان یک فناوری جدید و مبهم معرفی می کردند که بیشتر توسط نوابغ رایانه یا دارکوب استفاده می شد. اطلاعات کمی در مورد این فناوری در آن زمان وجود داشت و اکثر آن را به عنوان یک ارز اینترنتی بی اهمیت یا مد دیجیتالی مانند تلویزیون سه بعدی می دانستند که به زودی از بین می رود.

طبق گزارشات وینمارکتکپدر روزهای اخیر ، بیت کوین بار دیگر مرز 60 هزار دلاری خود را زیر پا گذاشته و هزاران سرمایه گذار تازه کار را به میلیونر تبدیل کرده است. این واقعیت برای کسانی که ممکن است روزی بیت کوین را با قیمت بسیار پایین خریداری کنند ، کمی تلخ است. با استقبال گسترده بیت کوین در سال 2021 ، افراد مختلف در سراسر جهان و حتی افراد مشهور شروع به علاقه به ارز دیجیتال کردند.

در سال 2021 ، برخی از چهره های مشهور بین المللی از برجسته ترین سرمایه گذاران بیت کوین خواهند بود. در زیر لیستی از 10 شخصیت مشهور صاحب خانه بیت کوین آورده شده است. توجه داشته باشید که برخی از این افراد میزان بیت کوین خود را فاش نمی کنند و فقط مشاغل مربوط به این ارز دیجیتال را به صورت عمومی پشتیبانی کرده اند.

1- ماسک ایلان

ماسک ایلان

ایلان ماسک در مورد ارزهای رمزنگاری شده تردید داشت. اما اکنون ، با بیش از 46 میلیون دنبال کننده در رسانه های اجتماعی ، او معمولاً در مورد ارزهای دیجیتال پست می گذارد و می توان او را یکی از تأثیرگذارترین افراد در جامعه بیت کوین دانست. در ژانویه 2021 ، قیمت این ارز دیجیتالی پس از افزودن هشتگ بیت کوین به بیوگرافی توییتر تقریباً 25 درصد افزایش یافت.

مقالات مرتبط:

در ژانویه 2021 ، ماسک ثروتمندترین مرد جهان شد. او قبلاً طراحی بیت کوین را در سال 2019 بسیار درخشان توصیف کرد و اخیراً حمایت خود را از دنیای رمزنگاری اعلام کرده است. شرکت وی تسلا نیز دارای 1.5 میلیارد دلار بیت کوین است که 7.7 درصد نقدینگی ناخالص و حدود 14 درصد از نقدینگی خالص این شرکت را تشکیل می دهد.

تا آنجا که عموم مردم مطلع هستند ، او شخصاً 0.25 بیت کوین دارد که سالها پیش توسط یکی از دوستانش به او داده شد. ماسک همچنین رابطه بسیار نزدیکی با کوین دوج دارد ، که دلیل اصلی افزایش قیمت این ارز دیجیتال در اوایل سال 2021 است.

2- جک دورسی

جک دورسی

جک دورسی ، مدیرعامل توییتر و اسکوئر سرمایه گذار مشتاق بیت کوین است. عشق او به پادشاه ارزهای دیجیتال به سال 2017 برمی گردد. هنگامی که آنها شروع به پشتیبانی از این ارز دیجیتال کردند. حتی زمانی که بازار ارزهای رمزنگاری شده در سال 2018 سقوط کرد ، دورسی همچنان انتظار وضعیت بیت کوین را داشت و آن را ارز دنیای آینده می نامید. این زمانی است که ارزش بیت کوین در سال 2018 به پایین ترین سطح خود در سال های اخیر رسید.

دورسی در مارس 2019 گفت که هفته ای چندین هزار دلار برای خرید بیت کوین هزینه خواهد کرد. علاوه بر ثروت شخصی دورسی در بیت کوین ، شرکت SquarePage او 4709 بیت کوین در اکتبر 2020 به دست آورد. جالب است بدانید دورسی همچنین بیت کوین استخراج می کند.

3- مایک تایسون

مایک تایسون

بوکسور مشهور سابق و ستاره رسانه های اجتماعی مایک تایسون زودتر از اکثر افراد مشهور به پتانسیل بیت کوین پی برد و در سال 2015 از این ارز دیجیتالی حمایت خود را اعلام کرد. تایسون در آن زمان گفت که بیت کوین بخشی از انقلاب صنعت ارز است. در همان سال او با سازندگان دستگاههای خودپرداز بیت کوین همکاری کرد. حرکتی که چهره خود را روی دستگاه خودپرداز پادشاه ارزهای دیجیتال گذاشت. آنها همچنین برای راه اندازی کیف پول تلفن همراه بیت کوین با Iron Mike و Bitcoin Direct همکاری کرده اند.

4- میسی ویلیامز

میسی ویلیامز

میسی ویلیامز بازیگر سریال محبوب “بازی تاج و تخت” در نوامبر 2020 به دارندگان بیت کوین پیوست. او از طریق حساب توییتر خود از پیروان خود پرسید که آیا بیت کوین بخرند یا خیر. این توییت بیش از 900000 کاربر را جذب کرد که نیمی از آنها با آن مخالف بودند.

خوشبختانه به نظر می رسد او تصمیم خود را گرفته است. ویلیامز پس از رای گیری گفت:

از راهنمایی شما سپاسگزارم. به هر حال خریدم.

او قطعاً یک دختر باهوش است. زیرا از آن زمان به بعد قیمت بیت کوین او بیش از چهار برابر شده است.

5- مارک کوبان

مارک کوبانو

ستاره میلیاردر و مالک دالاس ماوریکس که دارایی خالص او 4.2 میلیارد دلار برآورد شده است ، رابطه ای عاشقانه و نفرت آمیز با بیت کوین دارد. او یکبار به مردم توصیه کرد که حداقل 10 درصد از سبد سهام خود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند و سپس به سرعت اعلام کرد که به جای بیت کوین موز دارند. در آوریل 2020 ، او اعلام کرد که دارای 130 دلار بیت کوین (در حال حاضر حدود 735 دلار) است. اما بعداً تصریح کرد که از روزهای اولیه عملیات مبادله Coinbase چندین توکن ارزی دیگر خریداری کرده است.

سپس کوبا به مردم توصیه کرد همه چیز را در پادکست آنتونی پامپلیانو با بیت کوین خریداری کنند. اما او همچنین اذعان داشت که تنها زمانی سرمایه گذاری هنگفتی بر روی بیت کوین انجام می دهد که بتوان پول مجازی را بدون تبدیل آن به ارزهای فیات هزینه کرد.

او مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس است. از سال 2019 ، این تیم امکان خرید بلیط مسابقات با بیت کوین را با استفاده از بستر پرداخت رمزنگاری بیت کوین فراهم کرده است.

6- اسنوپ داگ

اسنوپ داگ

اسنوپ داگ یکی از اولین افراد مشهوری است که وارد دنیای بیت کوین شد. در سال 2012 ، رپر محبوب آمریکایی امکان خرید موسیقی وی را با بیت کوین برای کاربران فراهم کرد. هر آلبوم آنها در آن زمان 0.3 بیت کوین می فروخت ، که با توجه به ارزش فعلی پادشاه ارزهای دیجیتال (60 هزار دلار به ازای هر بیت کوین) ، معادل حدود 18000 دلار است.

هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد. در هر صورت ، او همچنان از ارزهای دیجیتال حمایت می کند و از طرفداران سرسخت دوج کوین است.

7- استیون سیگال

استیون سیگال

در زمان نگارش این مقاله ، دارایی های بیت کوین استیون سیگال ناشناخته است. اما او همیشه یکی از چهره های مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده بوده است. متأسفانه ، او همچنین با دارایی های رمزنگاری سایه دار ارتباط دارد و در سال 2020 توسط SEC ایالات متحده متهم به “تبلیغات غیرقانونی” رقیب بیت کوین شد. این ستاره هنرهای رزمی با پرداخت 314 هزار دلار جریمه موافقت کرد.

8- کانیه وست

کانیه وست

کانیه وست در پادکست جو روگان صحبت کرد و از محبوب ترین ارز دیجیتال حمایت کرد و خاطرنشان کرد که بیت کوین “آزادی واقعی آمریکا” است. او گفت که بیت کوین یک بزرگراه جدید ایجاد می کند که می تواند مرز بعدی انسان را تشکیل دهد. البته هنوز مشخص نیست که این بسته بندی چقدر بیت کوین دارد.

9. فلوید می ودر جونیور

فلوید جونیور

فلوید می ودر جونیور ، بوکسور حرفه ای و سرشناس ، یکی از مشهورترین افرادی است که دارای بیت کوین است. به عنوان مثال ، او در سال 2017 توییت کرد که در بورلی هیلز زندگی می کند و دارایی های بیت کوین خود را خرج می کند. او حتی گفته است راضی نیست که طرفدارانش او را فلوید کریپتو صدا می کنند. فلوید و دی جی خالد در سال 2018 به دلیل تبلیغ غیرقانونی راه اندازی ارز دیجیتال (ICO) جریمه شدند.

10. ریچارد برانسون

ریچارد برانسون

ریچارد برانسون ، بنیانگذار گروه ویرجین چند میلیارد دلاری ، در سال 2014 با 30 میلیون دلار به پلت فرم BitPy پیوست. این پلتفرم یک سرویس برای پردازش پرداخت های بیت کوین است. او مقدار دارایی بیت کوین خود را فاش نکرد. اما در زمان مناسب ، او مزایای بالقوه رشد ارزهای دیجیتال را تشخیص داد.

سایر افراد مهم صاحب بیت کوین

از دیگر افراد مشهور صاحب بیت کوین می توان به گوینت پالترو و دونالد گلاور اشاره کرد. در سال 2018 ، پالترو از کیف پول و صرافی Abra استفاده کرد. از سوی دیگر ، گلوور ، بازیگر و خواننده رپ ، همچنین معروف به Childish Gambino ، توصیف مثبتی از بیت کوین در سال 2013 ارائه داد و اظهار داشت که چرا بیت کوین به این شکل نیست که همه چیز در سال 2013 آنلاین می شود.

بن اسکرین ، مبارز و بازنشسته سابق UFC ، حامی سرسخت ارزهای دیجیتال است و علاقه شخصی به Litecoin دارد.

نتیجه

با توجه به سرمایه گذاری تعداد زیادی از افراد مشهور و شرکت ها و همچنین موسسات روی بیت کوین ، به نظر می رسد انقلاب بیت کوین در صنعت ارز هنوز در جریان است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی از این ارز دیجیتال به طور گسترده استفاده می شود و چه مدت می تواند ارزش خود را حفظ کند. با این حال ، ما به طور حتم می دانیم که بیت کوین یک دارایی ارزشمند برای تأثیرگذارترین افراد روی کره زمین است.

به غیر از موارد ذکر شده در این مقاله ، افراد مشهور دیگری هستند که از بیت کوین پشتیبانی می کنند و همیشه توییت هایی در مورد این ارز دیجیتال ارسال می کنند.

چه افراد یا شرکت های مهم دیگری را می شناسید که روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند؟

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما