(تصاویر) رکیب ون رو ا ساعتای لوکس سوئیسی!

[ad_1]

رارو- ر روسی اویار خاویار که در ماه های نسخه های محدود و سفارشی بسیار جالب توجه از گوشی های جدید آیفون 13 را عرضه کرده است، این بار مجموعه ای از آیفون 13 پرو را با الهام از سه برند معروف ساعت های سوئیسی، سفارشی سازی کرده است.

ارش رارو، خاویار که به خاطر تزئین گوشی های هوشمند رده بالا با مواد یک درجه مشهور است، این بار گوشی آیفون 13 پرو (و همچنین گزینه پرو مکس) را انتخاب کرده تا در یک حرکت جالب آنها را با طرح هایی از ساعت های مشهور سوئیسی ارائه دهد. مدود را در مجموعه نام «جفت پادشاه» معرفی رده است.

این مجموعه دید ون رو، در سه مدل نامهای پاتک فیلیپ، Audemars Piguet و واچرون کنستانتین رضه میود در واقع نام سه رند مطرح ساعت سازی سوئیسی ستند لقب «تثلیت مقدس ساعت» را دارند. در واقع، ر مدل از این ون اویار، از این رندها اختصاص دارد. منین اید اشار رد ساعتی این سه ساعت ساز مشهور سوئیسی نوان لوکسترین و دهرین سنان ا اویار نل این وشیا را مواد ایدار و لوکس نی رده و ر سه مدل این وهم را ایجاد میاد مین ا.

پاتک فیلیپ

ون رو Nautilus رند ساعت سوئیسی Patek Philippe اختصاص داده شده است. در واقع، را این وان از سازنده سوئیسی ساعتای لوکس الهام رفته است. این مدل دارای روزنه های لویه امضا در الا و دستبند استیل در این است. راحان اویار، رای ساخت این وشی از ساعت معروف Patek Philippe از این رو نام مشابه «iPhone 13 Pro Nautilus» رای این وشی در نظر رفته ده است.

(تصاویر) رکیب ون رو ا ساعتای لوکس سوئیسی!

رای ساخت این مدل اویار از مواد انیوم مینیاتوری و مینای واهر استفاده رد. این رکت لوکس روسی در مجموع قیمت آیفون 13 پرو با طراحی ساعت Patek Philippe برای پیکربندی 128 گیگاباتی، 6750 دلار تعیین شده است، اما مشتریان می توانند نسخه آیفون 13 پرو مکس را نیز سفارش دهند که برای 128 حافظه حافظه، مبلغی در حدود 7290 دلار پرداخت شود.

نسخه محدود و الهام از ساعت Audemars Piguet Royal Oak

Audemars Piguet رویال اوک ناخته دهرین و محبوبترین مدل Audemars Piguet است. معرفی ن در سال دنیای ساعت را دگرگون رد، را این ساعت ولادی د نگ اب اندازه ساعت لایی لا د. درست مانند Patek Philippe Nautilus، این ساعت نیز وسط رالد نتا سوئیسی راحی ده است.

(تصاویر) رکیب ون رو ا ساعتای لوکس سوئیسی!

وشی ون رو Audemars Piguet این وشی نسخه محدود مچنین دارای درجای انیومی ا ارهای میکرو ر از مینای واهرات است. اویار نسخه از این مدل را ولید واهد رد. آیفون 13 پرو رویال اوک 6600 دلار برای مدل 128 گیگابایتی قیمت دارد، اما مشتریان می توانند پیکربندی های 256، 512 گیگابایت و یا 1 ترابایت را انتخاب کنند برای این دستگاه سفارش دهنده که به معنای پرداخت هزینه بیشتر نیز خواهد بود. این مدل لفن مراه ا ون رو مکس نیز موجود است

ون رو ا الهام از مجموعه Vacheron Constantin Overseas

Vacheron Constantin از دیمیرین رندهای ساعت در آن است. ساعتای لوکس این سازنده سوئیسی از غیر ردرین ساعت های موجود در ازار ستند. مجموعه Overseas متشکل از ساعت های ورزشی لوکس است راحی ن از Patek Philippe Nautilus و Audemars Piguet Royal Oak مدل Overseas مدل رتر اویار در مجموعه Pair of Kings است. مانند ساعت اصلی، iPhone Pro Overseas نیز ا لای ار ن ده است. مام ناصر نمادین ساعت اصلی از مله لیب مالتی، نشانگر نی اریخ و وندهای رضی.

(تصاویر) رکیب ون رو ا ساعتای لوکس سوئیسی!

انحصاریرین مدل از مجموعه اویار در دادی محدود و نه دستگاه منتشر می شود. مت این ون رو دلار (برای ربندی ابایت) این ول ادی است، این وشی وشمند نسخه محدود متی مشابه نابراین را ریداران نین ساعتای ران متی، نه ردن رای وشی ون

منبع: letsgodigital

رجمه: مصطفی رفی-فرارو

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما