تبریک به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان در رئال!

[ad_1]

کد خبر: 1796051/29

زمان: 18:37
1400/09/13

ملاقات: 1,531

شخصیت رافا:

رافا واران، مدافع سابق رئال مادرید معتقد است که طرز فکر این باشگاه با تمام باشگاه های دیگر جهان متفاوت است.

به گزارش “ورزش سه”، رافائل واران پس از پاسخ به یک دهه درخشان و خارق العاده در رئال مادرید و کسب احترام فراوان، تابستان امسال پایتخت اسپانیا را ترک کرد و به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داده است. اگرچه او تنها 9 بازی برای یونایتد انجام داده و بیش از یک ماه است که از میادین دور بوده است، اما هواداران یونایتد معتقدند که مدافع سابق رئال در این فصل و فصل آینده می تواند چهره ای تاثیرگذار باشد.

واران درباره دلیل پیوستن به منچستر گفت:من در رئال مادرید همه چیز را بردم و می‌خواستم احساس متفاوتی داشته باشم. می‌خواستم به تیمی بروم که برای دفاع از تاریخش می‌جنگید و به اوج بازمی‌گشتم و یونایتد همان کسی بود که می‌خواستم. یک تلاش وجود داشت. باید برای چیزی بزرگتر از خودت بجنگی. باید برای باشگاه و هواداران و تاریخ باشگاه بجنگی و این خیلی مهم است. من می دانم که بازیکن منچستریونایتد بودن چگونه است. همه برای یکدیگر هستند. احترام و من احساس نزدیکی در تیم داشته باشید. “من فکر می کنم همه اینجا برابر هستند و هیچ تفاوتی وجود ندارد.”

تفاوت رئال با سایر تیم های دنیا: هواداران پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان در آنجا به شما تبریک نمی‌گویند. در رئال، آنها در راه رسیدن به قهرمانی بعدی هستند. من نه یک بار بلکه چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم و هواداران به من گفتند، خوب، به مرحله بعدی برو.

جشن قهرمانی؟ برای برخی از جام‌ها، بله، اما نه همیشه، زیرا مثلاً بعد از آخرین قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان، جام جهانی را داشتیم. گاهی دلم می خواست دکمه توقف را بزنم و برای جشن گرفتن کمی مرخصی بگیرم. به همین دلیل رئال مادرید یک باشگاه خاص است. این به خاطر ذهنیت خاصی است که وجود دارد. رئال مادرید با بقیه فرق دارد. می بینید، نه به این دلیل که این طرز فکر را دوست نداشتم یا بد بود. عالی شد، اما بعد از یک دهه، من به دنبال چیزی متفاوت بودم.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما