بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

کنکور یکی از مراحل مهم زندگی دانش آموزان و بهتر تاثیرگذارترین مرحله در آینده تحصیلی و شغلی آنها می باشد در این مرحله داشتن برنامه ریزی مناسب و همچنین مشاورین مجرب که دانش آموز را در برنامه ریزی و درس خواندن کنکوری خود یاری رساند نقش بسزا و موثری دارد بهترین دانشآموزان کسانی هستند که تحت نظر برترین مشاوران کنکوری و برترین اساتید و دبیران آموزش دیده اند البته داشتن مشاور تنها موفقیت دانش آموز را محقق نمیکند بلکه بلکه کوشش و تلاش خود دانش آموز و رسیدگی به برنامه خود میتواند موفقیت و پیشرفت تحصیلی وی را حاصل کند بسیاری از دانش آموزان تحت تاثیر اخبار مختلف و به ویژه در شرایط کرونایی دچار استرس دلهره و اضطراب می شوند داشتن مشاوری که بتواند در این موقع با برنامهریزی مناسب و دادن روحیه به دانش آموز استرس را از او بگیرد و آرامش را به او بازگرداند نقش خیلی خیلی مهمی در یادگیری و ادامه فرآیند درس خواندن وی دارد. به ویژه در چند سال اخیر با افزایش چشمگیر تعداد داوطلبان کنکور و سخت تر شدن سوالات، رقابت برای قبولی در کنکور سنگین تر شده و اهمیت داشتن بهترین مشاور کنکور به منظور برطرف کردن اشتباهات و قرار گرفتن در مسیر درست مطالعه افزایش یافته است.

  1. بالاترین امار قبولی در رشته های علوم انسانی
  2. مولف کتاب های شیمی انتشارات نشر دریافت
  3. موسسات اندیشه سازان
  4. داشتن تفریح و استراحت مناسب و کافی
  5. ابداع کننده نقشه راه در درس زبان عربی
  6. رشته های زبان، هنر و فنی
  7. مدرس دوره های موفقیت

همچنین ،در دروس عمومی نیز شرکت در همایش های جمع بندی اهمیت دو چندانی دارند. این موضوع به عملکرد شما و سطح یادگیری و همچنین دانش شما بستگی خواهد داشت. وی پیشنهاد کرد که داوطلبان سالهای آینده در کنار تلاش برای یادگیری باید مسیر درست را انتخاب کنند زیرا تلاش بدون هدف صحیح به نتیجه نخواهد رسید. اخیرا وقتی متوجه شدم یکی از اقوام نزدیکمان بعد از گذشت چند سال دوباره تصمیم دارد به مسیر یادگیری برگردد و خود را برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد آماده کند خیلی خوشحال شدم و هدیه ای بهتر از جی ۵ پیدا نکردم که به او بدهم. یسری اشتباهاتتون رو پیدا کنه و مانع تلف شدن وقتتون بشه. این حرف نادرسته چون هر کس ویژگی های خاص خودش رو داره و از یه چیزایی خوشش میاد. در انتخاب رشته تضمینی افرادی که وعده قبولی دررشته ای خاص را می دهند ویا با رتبه بالا،قبولی در یک رشته تاپ را وعده می دهند بدون شک کلاهبردار هستند . ممکن است یک سازمان رسمی مانند سازمان استاندارد( با بررسی یک سری از شاخص ها و ویژگی ها) و تحقیق از تعدادی افراد در یک مقطع زمانی خاص شخص یا شرکتی را به عنوان برتر یا نمونه معرفی کند که ان هم به معنای مطلق بودن نیست کما اینکه هر سال ممکن است یک گزینه جدید به عنوان معلم ، مهندس ،پزشک یا محصول نمونه یا برتر شناخته شود.

بهترین مشاور کنکور شهرکرد

افرادی که در مسیر رسیدن به اهداف خود، از توصیه های افراد با تجربه و قابل اعتماد استفاده می کنند و یا از تکنیک های ارزشمند و کلیدی در طرح ریزی برنامه مطالعاتی بهره می برند، شانس پیروزی خود در این ماراتون سرنوشت ساز را به طرز قابل توجهی افزایش داده اند. معجزه ای که در انتخاب رشته تضمینی می توان انجام داد ،این است که داوطلب در بهترین رشته ای که نمره آن را کسب کرده قبول شود .البته کوتاهی واشتباه های سایرین نیز که رتبه بهتری از ما کسب کرده اند می تواند در انتخاب رشته ما تاثیر گذار باشد پس می بایست انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم که از تمام شانس ها و فرصت ها و حتی اشتباهات سایرین بهره ببریم .

بهترین مشاوره تحصیلی کنکورصدای سنجش ، آماده پاسخگویی به سوالات تحصیلی داوطلبان و علاقمندان به تحصیل می باشد. از ۱۰ نفر برتر گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۶ نفر آنها را آقایان و ۴ نفر را خانمها تشکیل می دهند. دبیران برتر کنکور ، اساتید برتر کنکور و دبیرستان … تولید دی وی دی های آموزشی و کلاسهای آنلاین دبیران نشر دریافت و دی وی دی های سری مخ از موسسه گاج و همکاری در کلاس های آنلاین گاجینو و تولید دی وی دی های گزینه برتر و راه اندیشه از دیگر سوابق کاری آقای سلامیان می باشد. بعضا دیده شده که پشت کنکوری ها برنامه های عجیب و غریبی اجرا می کنند. نقطه مقابل این مشاور خوب کسی است که یک سری حرف های تکراری را پشت سر هم تکرار می کند و از نحوه صحبت کردنش هم معلوم است که شما را به چشم یک بسته اسکناس می بیند. 10 پیشنهاد از تجربیات پشت کنکوری های موفقبرنامه ریزی مهم ترین اصل پشت کنکوری های موفقپشت کنکوری ها نی نی سایتپشت کنکوری های موفق نی نی سایتراهنمای جامع پشت کنکوری هاکنکوری های 1400 نی نی سایتکنکوری های 99 نی نی سایتکنکوری های انسانی نی نی سایتکنکوری های گل تجربی نی نی سایتکنکوری های موفق نی نی سایتکنکوری های نی نی سایتنی نی سایت کنکوری هاویژگی های بارز پشت کنکوری های موفق چیست؟

مریم اکبری سریزدی از استان البرز که درکنکور سراسری ۹۹ حائز رتبه سوم در رشته علوم انسانی کسب کرد، گفت: برای آمادگی در این رقابت علمی در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و تنها از آموزشهای مدرسه استفاده کردم. آقای راستی کارشناس برجسته آموزشی معتقد است:« پوردستمالچی تسلط خوبی بر مقوله کنکور سراسری و مسائل پیرامون آن دارد بطوریکه او را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاورین انتخاب رشته نیز قلمداد کرد. افرادی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، گاها از تجربه و تخصص کافی در زمینه نحوه مطالعه دروس، شیوه صحیح تست زنی، بهترین منابع کنکور، چگونگی مدیریت زمان، اهمیت جمع بندی و مرور در ماه های پایانی، بودجه بندی کنکور و نحوه صحیح تطابق با آن و… به گفته وی؛ برخی دروس در کنکور برای کسب رتبه اهمیت دارند و از معلم ها و مدیران تقاضا داریم برای موفقیت دانش آموزان در آزمون سراسری بیشتر به درسهای با اهمیت در کنکور بپردازند. وی برنامه ریزی و مطالعه برای شرکت در آزمون سراسری را از اواخر بهمن ماه سال گذشته شروع کرد و تقریبا از اسفند ماه هم وارد فاز جدی شد.

همین طور شما در یک ماه پایانی نمیتوانید درصد دروس اختصاصی خود را خیلی ارتقا دهید، زیرا ارتقای دروس اختصاصی نیاز به بازه های زمانی بزرگتری دارد ،اما در همان یک الی دو ماه پایانی با کمی فشار بر روی دروس عمومی، درصد شما در این دروس به طرز قابل توجهی می تواند افزایش یابد. شما در سطور بالا اسامی برترین دبیران ریاضی ایران را مشاهده نمودید ،همچنین مقایسه بهترین دبیران ریاضی کنکور را نیز مشاهده کردید، اکنون میخواهیم به این موضوع بپردازیم ،که برترین دبیران ریاضی ایران و بهترین اساتید ریاضی کنکور در ایران چه ویژگی هایی را دارا می باشند ،که باعث گردیده آنها سالهای سال در اوج بوده و مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب نمایند .از ویژگی های بهترین دبیران ریاضی ایران، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :مورد اول آن است که بهترین اساتید ریاضی کنکور به هیچ عنوان اجازه نمی دهند تا دانش آموزانشان با این ترفندها و طریقه هایی که مختص جوانان امروزی است از چنگال آنها فرار کنند .ممکن است در یک کلاس درس عادی ،هنگامی که دبیر ریاضی سوالی را از دانش آموزی می پرسد ،دانش آموز به راحتی و با گفتن این جمله که درس را به خوبی فرا نگرفته و یا توانایی پاسخگویی به آن سوال را ندارد ،بتوانند از فشاری که بر روی وی وارد می شود ،رهایی پیدا کند و دبیر کلاس به سراغ دانش آموزان برتر کلاس برود و پاسخ سوال خود را از آنها دریافت کند.

  • استاد مدارس غیرانتفاعی
  • مترجمی زبان انگلیسی
  • The best counseling for Mashhad entrance exam
  • مولف کتاب جمع بندی Zip از انتشارات الگو
  • The best counselor for the Rasht entrance exam
  • صرفهجویی در وقت

از دیگر ویژگیهای برترین اساتید ریاضی ایران و بهترین دبیران ریاضی ایران میتوانیم ،پرسشگری در کلاسهای درسی اشاره کنیم. بهترین اساتید و معلمان ریاضی ایران ،همواره زمان هایی را برای پرسش های کلاسی از دانش آموزان خود اختصاص می دهند .این کار باعث میشود دانشآموزان همواره ،پیش از حضور در کلاسهای درس ،خود را برای حضور در کلاس آماده نمایند .اگر شما نیز به عنوان یک همکار تازه کار تمایل دارید، در سال های آینده به یکی از بهترین دبیران ریاضی کنکور تبدیل شوید ،بدانید که راه سختی را در پیش دارید و اصولاً با تکرار یک سری فرمول و اعداد نمی توانید در این حرفه به موفقیت برسیدو لازم است تمام اصول حرفهای را رعایت نموده تا شما نیز به سرعت پلههای ترقی را طی نمایید. پس مشاور برتر یا بهترین وجود ندارد و این افراد جامعه هستند که بر اساس واقعیت ها و مقایسه، بهترین را از نظر معیار های خودشان انتخاب می کنند. شاید این افراد بعداً هم خیلی زیاد به این نکات مراجعه نکنند، اما همین روش به ظاهر ساده باعث بهتر نقش بستن مطالب در ذهن آنها می شود. پس اول باید یک هدف مهم داشته باشیم وبعد باید بررسی کنیم که رسیدن به آن از چه رشته هاو شغل هایی عبور می کند .

مهندس حسین پور طبق اصول و نظم کاری خود، بررسی گزارش های روزانه شاگردانش را به منشی یا زیرمجموعه ی خود واگذار نکرده و خود شخص ایشان روزانه گزارش هارا بررسی میکنند و همراه با شاگردانش رفع اشکال میکند. محمدمهدی قلیزاده ، دانشآموز بابلی که رتبه ۱۰ رشته علوم تجربی را در کنکور سال جاری کسب کرد ، از آن به عنوان ” شوک شیرین ” یاد میکند که انتظارش را نداشت و اکنون با این رتبه شیرین به فکر تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران است. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در تهران اشاره نمود. او در زمینه مشاوره انگیزشی یکی از مشاورین موفق تحصیلی است و از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان مدارس تهران برخوردار است.

بهترین مشاور کنکور زبان

مشاور تحصیلی امروزه به یکی از مهمترین ارکان نظام آموزشی تبدیل شده است. مهمترین ویژگی یک مشاور، تحصیلات در زمینه رشته مشاوره یا روانشناسی و گزراندن دوره ها و کارگاه های علمی ،تحقیق ، تالیف و تجربه در این زمینه است. کسرا ملیحی دانش آموز ساروی که رتبه ۶ کنکور سراسری سال جاری را در رشته ریاضی کسب کرد، برنامهریزی دقیق قبلی و پیروی از آن در کنار مطالعه مستمر و ناامید نشدن با وجود تغییر چند باره زمان برگزاری آزمون سراسری را مهمترین علت موفقیتش در کسب چنین رتبهای ارزیابی کرد. ملیحی توضیح داد که روزانه حدود ۹ تا ۱۰ ساعت مطالعه می کردم و برای همه مطالعاتم نیز برنامه ریزی از پیش تعیین شده داشتم. رضا ابراهیمی با بیان این که انتظار کسب رتبه برتر را داشتم افزود: طی دوران تحصیل مدرسه روزانه به طور میانگین هفت ساعت مطالعه می کردم که این میزان در روزهای پایانی به ۱۱ ساعت افزایش یافته بود. سیدشنوا اضافه کرد: روزانه بین ۶ تا هفت ساعت زمان خود را صرف کنکور کرده و بیشتر از کمیت به کیفیت مطالعه پرداخته است. پس تصمیم گرفتیم تو این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان رشته ریاضی و تجربی بهترین روش مطالعه فیزیک رو به شما آموزش بدیم تا بتونید از پس مسائل و تست های فیزیک کنکور بربیایید.

  • The best medical entrance exam counselor in Ahvaz
  • مهندس بیوتکنولوژی از دانشگاه امیرکبیر
  • ارائه جمع بندی های مناسب در انتهای هر مبحث
  • قیمت های مناسب
  • The best counselor for Neishabour entrance exam

همچنین بهترین مشاور تحصیلی کنکور تجربی و بهترین مشاور تحصیلی کنکور ریاضی ،باید فردی باشد که در توانایی مدیریت برنامه های آموزشی دانشآموزان و دبیران را داشته باشد .همچنین از لحاظ بحث مدیریت تایم بتواند ،دانش آموزان را در مسیر صحیح هدایت نماید. همچنین در ادامه پاسخ به سوال بالا شرکت در همایش های جمع بندی را به دانش آموزان ضعیف نیز توصیه می کنیم. مشاور کنکور ارزیابی اولیه را در مراحل اولیه انجام می دهد. انتخاب رشته نباید بر اساس میزان علاقمندی و شانس قبولی انجام شود. با توجه به مقایسه هایی که انجام دادیم، برای انتخاب بهترین مشاور کنکور باید به چه باید ها و نباید هایی هایی توجه کنیم؟ کنکورهای سالهای اخیر بسیار حرفهایتر شده چراکه بیشتر رقبای شما، حرفهای مطالعه میکنند و شما نیز نباید از آنها عقب بمانید. اجازه دهید قبل از پرداختن به ویژگیهای یک مشاور خوب و حرفهای، به چگونگی برنامهریزی درست و اصولی برای کنکور سراسری بپردازیم تا بر اساس این نکات بدانید یک مشاور خوب چگونه میتواند مکمل یک برنامه درسی حرفهای باشد. قطعاً این طرز فکر آنهم برای کنکورهای حرفهای و مفهومی، بهترین مشاور کنکور تجربی ایران – اکنون روی اینجا کلیک کنید – کاملاً اشتباه است. یکی دیگر از ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب این است که مشاور به جز کار مشاوره به کار یا شغل دیگری مشغول نباشد.چند شغله بودن مشاور میتواند کیفیت خدمات را به نحو چشمگیری کاهش دهد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که ما پیشنهاد میکنیم که حتمأ دانش آموز در طول سال با مشاور تحصیلی در تماس باشد ، این موضوع میباشد. مدرسین و آموزشگاه های شهر مشهد میتوانند با ارسال اطلاعات خود از طریق بخش تماس با ما سایت، اقدام به معرفی خدمات آموزشی خود در شهر مشهد نمایند.

معرفی بهترین مشاور کنکور

خانه کنکور اوج اندیشه ایرانیان مشهد یکی از برترین مراکز های کنکور مشهد در خراسان رضوی با آمار قبولی بالا در کنکور در مشهد و کیفیت آموزش درجه یک در شهر مشهد مشغول به فعالیت میباشد. مشاوره رایگان کنکور یکی از خدمات اصلی گروه مشاوره دکتر رونقی است. مرکز مشاوره تحصیلی شهداد اولین و تنها مرکز مشاوره تحصیلی و برنامهریزی تحصیلی است که به صورت علمی و با متد های نوین و حرکت فیدبک دار در راستای رسیدن به اهداف عالی آموزشی داوطلبان خدمات منحصر به فردی ارِائه می کند. همچنین برترین دبیران کنکور ریاضی بشدت بر تمامی امور کلاس خود تسلط دارند ،آنها دانش آموزان پر حاشیه کلاس را به خوبی شناسایی میکند و با چیدمان مناسب دانش آموزان در کلاس، جلوی حواس پرتی آنها و سایر دانش آموزان را می گیرند .چنین دبیرانی همچون عقاب، بر تمام احوالات کلاس خود اشراف و تسلط کامل دارند .بهترین دبیران ریاضی ایران و بهترین اساتید ریاضی ایران همواره دارای تن صدای بسیار قوی و تاثیر گذاری می باشند و سعی می کنند هنگام تدریس شور و هیجانی بسیار زیاد را ایجاد کنند . ضمنا تمام شانس های قبولی داوطلب در انتخاب رشته به بهترین شکل لحاظ خواهد شد . در جدول زیر از دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ رشته های موجود در هر یک از زیرگروه ها آورده شده است.

بهترین مشاور کنکور در مرودشت

آماده اند در تمام زمینه ها اعم از انتخاب رشته تحصیلی ، برنامه ریزی کنکور ، انتخاب رشته کنکور سراسری و ارشد بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای آماده ارائه مشاوره به شما هستند. جلسات منتورینگ فردی و کاملا خصوصی با مشاوران، همراه با آزمون های هفتگی از تک تک مباحث و فصول خوانده شده. یکی از مشکلات اصلی و دردسرساز داوطلبان کنکور در این یک سال مطالعه، برنامهریزی روزانه است که حتماً باید برنامهای باشد که در آن پیشنیازها، مرورها جمعبندیها، توجه به فصول تست خیز و چگونگی استارت مطالعه برای دشوارترین مباحث رعایت و پیادهسازی رعایت شده باشد، در غیر این صورت مطمئناً برنامهی ضعیفی است که اجرای آن هیچوقت نتیجه خوبی ندارد. مفهوم انتخاب رشته را مطالعه و تشریح میکنیم . آیا اولویت با انتخاب هایی باشد که شانس قبولی بیشتری داریم؟

  • مدرس برنامه های مختلف صداوسیما
  • The best counselor for Isfahan entrance exam
  • مدرس ویدئوهای آموزشی موسسه گزینه دو
  • مولف کتاب عربی انتشارات نشر دریافت
  • The best entrance exam counselor in Sirjan
  • پایبند بودن به برنامه درسی
  • جای خالی و نکات ریز دستوری و مفهومی (Cloze test)

آیا این بهتر از این نیست که بخواهید هر آزمون برای خود برنامه ای بچینید که اشکالات زیادی دارد و در اکثر موارد غیر قابل اجراست؟ داشتن یک برنامه سخت و فشرده تضمینی برای موفقیت در کنکور نیست و در برخی موارد میتواند نتیجه معکوسی هم داشته باشد. و این مشاوره کنکور است که میتواند تمام این موارد را در برنامهریزی اعمال کند و داوطلب را در اجرای برنامه روزانه مقید کند آنهم بهصورت پیگیریهای منظم و گرفتن گزارشهای مطالعه و تستزنی از داوطلب. شما باید یک برنامه برای مطالعه روزانه این درس داشته باشید، زیرا پرداختن به ابعاد مختلف و حجم بالای مطالب زیست شناسی در زمان کوتاه امکان پذیر نخواهد بود. وی نقش و حمایت خانواده و زحمات دبیران و مدیران مدرسه اش را در موفقیت خود تاثیرگذار ذکر کرد و گفت: در طول دوران تحصیل همیشه بر اساس برنامهریزی و مداوم به درس و تحصیل توجه داشته ام. دانشآموز شیرازی رتبه هشتم کنکور تجربی رمز موفقیت خود را پیروزی اراده بر خواستهای آنی عنوان و بر نقش خانواده و معلمان و نیز واقعبینی در رسیدن به عملکرد برتر در این آزمون تاکید کرد. بعضی دانش آموزان فکر می کنند برای قبولی در رشته پزشکی باید از سال های دهم و یازدهم برای قبولی رشته پزشکی تلاش میکردند در حالی که باور ما اینست که اگر با اراده و با انگیزه باشید و به برنامه ریزی دقیق ما عمل کنید پزشکی دست یافتی است.

  1. ناظر سوالات آزمون آزمایشی گزینه دو
  2. The best counselor for the entrance exam
  3. The best entrance exam counselor in Bojnourd
  4. تالیف کتاب های فیزیک انتشارات خیلی سبز
  5. The best counselor for Yasuj entrance exam
  6. مشاوره انگیزشی توسط قویترین مشاوران
  7. تمرکز خودتان را تنها روی مطالعه قرار دهید
  8. رشته تجربی در کنکور سنگین ترین رشته کنکور است

اگه مطالبی که خوندیم شامل تصویر یا نمودار باشه، با استفاده از روش خلاصه نویسی می تونیم نکاتی که در اون تصویر یا نمودار وجود داره رو برای خودمون بنویسیم و داشته باشیم. اگه هم شرایط این رو نداری مشاور داشته باشی من توی سایت و صفحه های اجتماعیم خیلی از این مطالب رو برات نوشتم.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما