بهترین دستگاه هایفو بهترین دستگاه هایفو صورت کدام است؟ قیمت دستگاه هایفو

انواع هایفو

هنگامی که پوست شروع به کلاژن سازی کند، چین و چروک از بین خواهد رفت و اگر پوست دچار افتادگی باشد طی چند جلسه بهبود خواهد یافت. به طور کلی انواع مدل های دستگاه هایفو اولترا به دو مدل تقسیم  می‌شود که ۶۰۰ واتی و ۸۰۰ واتی هستند. تعداد شات‌ها در این دو مدل یکسان هستند اما قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. یکی از دستگاه‌های مورد استفاده در صنعت هایفوتراپی دستگاه هایفو اولترا است که به عنوان تنها دستگاه دارای مجوز FDA آمریکا شناخته می‌شود. این دستگاه از جمله شناخته شده‌ترین دستگاه‌های صنعت هایفوتراپی است که برای انجام هایوفو در مناطق حساس صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین دستگاه هایفو در تهران باید دارای ویژگی هایی باشد که علاوه بر جوان سازی دوباره پوست کمترین آسیب را به سلامتی شما بزند.با ما در بررسی این ویژگی ها همراه باشید تا بهترین دستگاه هایفو در تهران را بشناسیم.

انواع هایفو

اما با استفاده از مواد بی حس کننده خارجی و تنظیم دقیق و درست انرژی و رعایت اصول هایفوتراپی می توان درد را کاهش داد . که علاوه بر شناخت دقیق قطعات فنی آمادگی این را آر اف بهتر است یا هایفو دارد تا بهمراه خرید آموزش کار با هایفو را نیز به شما بدهد . البته که ظاهر و تنظیمات به شدت حرفه ای و همینطور هندپیس واژینال نیز بر کیفیت این دستگاه می افزاید .

خرید دستگاه هایفو از الو لیزر

بنابراین کیفیت رابطه زناشویی و همچنین زندگی روزمره آن‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد. از جمله این مشکلات می‌توان به شلی، گشادی، ترشحات، درد و … در واژن اشاره کرد. هر چند که تمامی این موارد با جراحی قابل درمان هستند اما بسیاری از افراد تمایلی به روش‌های تهاجمی ندارند.

  • یک اینکه زمانی که مراجعه کننده یا زیباجو به کلینیک وارد می شود بتواند تمام آنچه که میخواهد را در مطب شما پیدا کند .
  • بنابراین بهترین مارک دستگاه هایفو، گزینه‌ای خواهد بود که با توجه به انتظارات خریدار انتخاب شود.
  • در صورت عدم تنظیمات استاندارد این دستگاه می تواند آسیب هایی از قبیل سوختگی سطحی پوست،آسیب عصبی، افزایش لک و پیس و ایجاد بیماری های عفونی در پوست مراجعه کننده را در بر دارد.
  • هایفوتراپی با نفوذ به عمق‌های متفاوتی که قابل تنظیم است می تواند درمان را از لایه‌ی ابتدایی یعنی اپیدرم , درم , هیپودرم تا لایه اسمز انجام دهد .

قدرت بالای این دستگاه سبب می شود تا همه‌ی مراجعه کنندگان شما لبخند رضایت را به همراه داشته باشند . از تعداد لاین‌ها گرفته تا فاصله عرضی و طولی نقطه‌هایی که هایفو می کند . هایفو‌های ارزان تر به علت اینکه فقط یک لاین را شات می زنند کندتر هستند .

بهترین دستگاه هایفوتراپی چیست؟

در یک پژوهش در مقیاس بزرگتر روی 93 نفر، حدود 66 درصد از افرادی که تحت روش هایفوتراپی (HIFU) قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی قابل توجهی را در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند. هایفوتراپی (HIFU) برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی رو باز در ناحیه مورد نظر، آکنه‌های شدید پوستی، یا آکنه‌های کیستیک و ایمپلنت‌های فلزی در ناحیه مورد نظر برای هایفوتراپی توصیه نمی‌شود. دستگاه اولترافورمر1 دیگر در کارخانه تولید نمی‏ شود و مدل بسیار قدیمی می‏ باشد. اولترافورمر 2 کارتریج‏ های متنوعی ندارد و حتی برای همه نواحی صورت و گردن نیز مورد استفاده قرار نمی ‏گیرد. اولترافورمر3 نسخه ‏ای از این دستگاه است که به طور کامل آپدیت شده و تمامی امکانات لازم را تا به امروز فراهم کرده است. کلینیک گلشید مجهزترین کلینیک زیبایی غرب تهران، ما با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و ملزومات پزشکی روز دنیا در حوزه های جوان سازی پوست، مو در خدمت شما عزیزان هستیم.

همچنین برای درمان مشکلات ناحیه واژینال همانطور که گفته شد، هایفو ۵ بعدی، ۶ بعدی و ۷ بعدی توصیه می‌شود. می­‌توان گفت پیشرفته‌ترین دستگاه هایفوتراپی برای زیبا سازی پوست، دستگاه اولترا و دلتا هستند که بدون جراحی و درد و خونریزی می‌توانند به رفع چروک و لیفتینگ کمک کنند. دستگاه‌های اولترا و دلتا دارای دو مدل ۶۰۰ واتی و ۸۰۰ واتی هستند، این بدان معناست که تعداد شات‌هایی که هر دو دستگاه می‌توانند بزنند، یکسان است. اما قیمت‌ هر کدام متفاوت است.هر دو دستگاه هندپیس و کارتریج مشابه دارند، دارای ۵ کارتریج به عمق، ۱٫۵،۳،۴ برای صورت و دو کارتریج به عمق ۸ و ۱۳ هستند.

آیا دستگاه چینی هایفو بدون تاثیر است؟

امید است با مطالعه این مقاله از سردرگمی شما در انتخاب یک روش خوب بکاهیم. در کشور ما هایفوتراپی با دستگاه‌های چینی از 1 تا 2 میلیون ارائه می شود که اثرات ضعیفی نسبت به دستگاه‌های دابلو دارند و هر سه چهار ماه یک بار هم بایستی تکرار شوند. لیکن کلینیک زیبائی دکتر داورپناه مفتخر است این خدمت را که اتفاقا توسط خودشان شخصا و نه اپراتور، انجام می‌شود با تخفیف ویژه 20 الی 25%  ارائه نماید.

انواع هایفو

کارتریج این دستگاه ها دارای تعداد شات بیشتر و همچنین دهانه اسپات سایز بزرگتر برای شات زنی  را دارند. هایفو 3D در هر شات، 11 لاین را در بر میگیرد به این دلیل که دو استپ موتور، حرکت پیزو کارتریج را کنترل میکنند، یک استپ موتور در جهت رفت و برگشتی و دیگری درجهت چپ و راست پیزو راحرکت میدهند. که این ویژگی باعث کاربری راحتتر اپراتور مدت زمان تراپی سریع تر و رضایت بخشی بیشتر برای مراجعه کننده را دارد. یکی از نقاط مثبت و قوت ما آموزش کاملا تخصصی می باشد که همراه با خرید هایفو به شما ارائه می شود تا کاملا اصولی و علمی اقدام به جوانسازی و کلاژنسازی کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید . دستگاه هایفو 4 بعدی از نظر کیفیت و نتیجه تقریبا شبیه به مدل آمریکایی آن است . دوم اینکه شما با استفاده از بهترین دستگاه‌های زیبایی و مورد نیاز بهترین و قوی‌ترین خدمات را به آن‌ها ارائه بدهید .

انواع هایفو

دستگاه‌های مختلف هایفو با قدرت‌ها و کاربرد‌های مختلف، به نوبه خود دارای مزایایی هستند. همه افراد با بالا رفتن سن شاهد کاهش میزان کلاژن در سطح پوست خود می‌شوند. در نتیجه شاهد نشانه‌های افزایش سن و پیری به مرور زمان خواهیم بود. چین و چروک‌ها، افتادگی پوست و لکه‌های پوستی از جمله شایع‌ترین این موارد هستند.

پیشنهاد می‌کنیم جهت دستیابی به بهترین نتایج حدود ۳ جلسه درمان با دستگاه هایفو واژینال انجام شود. این دستگاه دارای سرعت عمل بالایی بوده و هر جلسه تنها نیاز به ۲۰ دقیقه زمان دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی های زیبایی و محبوبیت دستگاه های هایفو این درمان فوق العاده تبدیل به یکی از از موثرترین روش های جوانسازی و لاغری در کلینیک های زیبایی گشته است. هایفو دابلو ساخت شرکت هیرونیک در کشور کره جنوبی است كه در ایران بسیار پرطرفدار است. هایفو دابلو با داشتن چهار کارتریج سطوح مختلف پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین با سرعت شات بالاتر مدت زمان پروسه درمان را کاهش داده است.

انواع هایفو

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انجام هایفوتراپی در شیراز می‌توانید روی لینک کلیک کنید. برخلاف سایر روش های جوانسازی، دستگاه هایفو اولترا هیچگونه عواقب و عوارضی به همراه ندارد و یکی از بهترین راهکارهای موجود برای سلامت پوست می باشد. از همین رو مورد توجه بسیاری از متخصصان امر در سراسر دنیا قرار گرفته است. علاوه بر کارتریج جوانسازی دستگاه هایفو اولترا دارای کارتریج‌های با عمق نفوذ 8 و 13 میلیمتر نیز هستند که برای از بین بردن بافت چربی و لیپید استفاده می شوند. پیش از این نوع هایفو، نیاز به جدیت بیشتر پزشک در تشخیص پوست و میزان چربی زیر پوستی فرد است.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما