بمب رایولا؛ هلند به یکی از این چهار تیم می رود

[ad_1]

کد خبر: 1797325/29

زمان: 15:05
1400/09/19

ملاقات: 18,429

نماینده اختلاف را فاش کرد

مدیر رویدادهای معتبر فوتبال ایتالیا اعتراف کرد که ارلینگ اولاند تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد و همچنین 4 مقصد احتمالی را برای او در نظر گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هلند که پس از پیوستن به بروسیا دورتموند همچنان به درخشش خود ادامه می دهد، همچنان در کانون توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می شود تابستان آینده زردپوشان وستفالن را ترک خواهد کرد. قرارداد او دارای بند فسخ 75 میلیون یورویی است که در پایان فصل جاری فعال می شود و کار را برای مشتریانش آسان می کند.

مینو رایولا مدیر برنامه های مهاجم نروژی دیروز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان درباره آینده حرفه ای مهاجم نروژی صحبت کرد.“ما دو سال است که به این موضوع فکر می کنیم. ما ایده های روشنی در مورد اینکه ارلینگ باید به کجا برود، داریم و البته می بینیم که بازار حمل و نقل چه چیزی را ارائه می دهد. من مدیر برنامه بدی بودم. “ما می توانیم بر انتقال تاثیر بگذاریم. بازار با بازیکنی مانند هلند.”

قسمت دوم مصاحبه رایولا امروز پخش شد و او توضیح داد که کدام تیم ها می توانند مقصد بعدی هلند باشند:ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبال خود بردارد و همین کار را خواهد کرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هلند باشند. سیتی در گذشته پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است. هشت سال، در حالی که یونایتد حتی یک بار هم برنده نشده است. “وقتی ارلینگ به دورتموند رفت، همه ما می دانستیم که آن روز فرا خواهد رسید و زیاد طول نخواهد کشید.”

رایولا ادامه داد: شاید تابستان امسال و شاید تابستان آینده، هلند دورتموند را ترک کند، اما اگر از من بپرسید، باید بگویم که احتمال سقوط در تابستان امسال بسیار زیاد است. باشگاه از تصمیم ما مطلع است و واکنش نشان داده است، اما من به شما اطمینان می دهم که هیچ اتفاقی در این زمستان نمی افتد. فکر می‌کنم اگر دورتموند سال گذشته هلند را رها می‌کرد، پول زیادی به دست می‌آورد، اما آنها او را حفظ کردند تا موفق شوند و به هواداران احترام بگذارند، که فکر می‌کنم این تصمیم بزرگ و قابل ستایش بود.»

در بند فسخ قرارداد هلندی نیز آمده است: این بین من، بازیکن و باشگاه است و قرار نیست در اینجا درباره مفاد قرارداد صحبت کنیم. همه چیز به وضوح در قرارداد ذکر شده است. ما بهترین رابطه را با مالکان دورتموند داریم و همه چیز دوستانه است.”

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما