[ad_1]
BAMU گفته است هیچ عجله ای برای از بین بردن موتورهای احتراق داخلی ندارد زیرا معتقد است موتورها سالها دوام خواهند آورد. Bamuo معتقد است که رقیب مستقیم آن ، مرسدس بنز ، تا سال 2030 در برخی از بازارها به یک برند تمام الکتریکی تبدیل می شود. آئودی ، به عنوان یکی دیگر از برندهای لوکس آلمانی ، بیشتر محصولات خود را با پیشرانه برقی از سال 2026 به بازار عرضه می کند و از سال 2033 ، همه مدلهای ارباب حلقه ها برقی خواهند بود.
![](https://poshit.ir/poshitfiles/2021/10/برخلاف-مرسدس-و-آئودی-،-بامو-برنامه-ای-برای-حذف.jpg)
فرانک وبر ، مدیر ارشد توسعه محصولات BAMU ، در مصاحبه با بازوی اروپایی Automotive News ، گفت که خودروها یک شبه برقی نمی شوند. او می گوید که در حال حاضر زیرساخت های مورد نیاز از جمله شبکه شارژ و انرژی های تجدیدپذیر به اندازه کافی در دسترس نیست و مردم آمادگی کافی برای این تغییر را ندارند.
![](https://poshit.ir/poshitfiles/2021/10/1633084929_414_برخلاف-مرسدس-و-آئودی-،-بامو-برنامه-ای-برای-حذف.jpg)
آقای وبر همچنین به مشکل نیروی کار اشاره کرد و گفت: BAMU ، مانند بسیاری از خودروسازان دیگر ، کارگرانی داشت که در ساخت موتورهای احتراق داخلی تخصص داشتند و برای توسعه و تولید موتورهای معمولی آموزش دیده بودند. به گفته آقای وبر ، راهنمایی یا جایگزینی این افراد با افراد متخصص در پیشرانه الکتریکی یک روند تدریجی است و به زمان زیادی نیاز دارد.
مدیر توسعه BAMU معتقد است که با معرفی استاندارد یورو 7 ، آخرین سرمایه گذاری های قابل توجه در موتورهای بنزینی و دیزلی انجام خواهد شد. به نظر وی ، این سرمایه گذاری ها تا حدی ایمنی موتورهای احتراق داخلی را در کوتاه مدت و تا پایان دهه جاری تضمین می کند. آقای وبر ترک موتورهای بنزینی را “نابالغ” توصیف کرد.
![](https://poshit.ir/poshitfiles/2021/10/1633084929_720_برخلاف-مرسدس-و-آئودی-،-بامو-برنامه-ای-برای-حذف.jpg)
فرانک وبر تأکید کرد که BAMU نمی خواهد مشتریان را مجبور به خروج از بازار خودروهای احتراق داخلی کند و مدل های الکتریکی را خیلی زود بخرد ، به ویژه هنگامی که زیرساخت شارژ هنوز ایجاد نشده است.
طبق استراتژی جدید BAMU ، این شرکت طیف جدیدی به نام New Classe را در سال 2025 معرفی می کند ، که شروع عرضه مدل های الکتریکی خواهد بود. به گفته آقای وبر ، در نهایت همه مدل های سری 2 تا سری 7 بر اساس یک پلت فرم مشترک با این سری ساخته می شوند.
![](https://poshit.ir/poshitfiles/2021/10/1633084929_711_برخلاف-مرسدس-و-آئودی-،-بامو-برنامه-ای-برای-حذف.jpg)
شایان ذکر است که جدا از پیشرانه الکتریکی ، BAMU از بدو تأسیس بر روی سلول پیل سوختی تمرکز کرده و سرمایه گذاری های متعددی در آن انجام داده است. این سرمایه گذاری ها در شرایطی صورت می گیرد که همه جا خودروهای هیدروژنی با چالش های بزرگی روبرو هستند.
[ad_2]