برج نوریدستی-برقی برج نوردستی-برقی برج نوری در تهران شرکت مهندسی تام تال

برج نوری یکی از جاذبه‌های توریستی و برجسته شهر تهران، پایتخت ایران است. این برج که به عنوان نمادی از معماری نوآورانه و زیبایی در شهر تهران محسوب می‌شود، در خیابان شهید بهشتی و در نزدیکی میدان ولیعصر واقع شده است.

نقشه برج نوری قبل از تولید توسط کارشناس فنی به طور اصولی با در نظر گرفتن اندازه، تعداد قطعات و انواع امکانات مورد نیاز طراحی می شود و بر اساس این طراحی تولید و نصب می شود که این سبب جلوگیری از وجود هرگونه نقص فنی می شود. در مدل دستی به وسیله وینچ و هندل دستی ،به وسیله نیروی انسانی تغییرات صورت میگرد ولی در مدل برقی به کمک الکتروموتور و گیربکس حرکت سبد صورت می گیرد. چراغ های چشمک زن در بالای برج هم به جهت جلوگیری از سوانح هوایی می باشد . مهندسین سازنده پایه روشنایی و نوری در شرکت مهندسی احداث گستر نیروی پارس، برج های روشنایی با ارتفاع های بین 12 تا 60 متر در سه طرح سبد ثابت ، سبد متحرک با هندل دستی و سبد متحرک با موتور الکتریکی تولید می کنند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت برج نوری

ضمن اینکه قدرت نور در پروژکتورهای این دکل‌ها امنیت را در اماکن مختلف برقرار می‌سازد. علاوه بر آن این دکل‌های مرتفع نوری شرایط کاری ایده آلی را برای کارکنان بخش‌های مختلف صنعتی و کارگاهی و همچنین مکان‌های تفریحی در طول شب فراهم می‌سازند. استفاده از این برج‌های نوری در اماکنی از جمله شهربازی‌ها، استادیوم، محوطه بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و غیره دیده می‌شود. به طور کلی جنس زمین مکان نصب دکل روشنایی ، سرعت باد و نیروهای فشار منطقه ، وزن دکل نوری برای تولید دکل برج روشنایی ، مقاومت در برابر حوادث طبیعی و زلزله و رعایت استاندارد های تولید در مراحل تولید برج نوری از اهمیت بالای برخوردار است . قابل ذکر است کاربرد و مصرف این دکل برای بازه ارتفاعی بین 6 متر تا 40 متر توصیه شده است . قیمت برج نوری ►
قیمت برج نوری یا برج روشنایی یکی از عواملی است که برای بسیاری از افراد که در این زمینه فعالیت می کنند قابل توجه می باشد . ارتفاع برج نوری ، ضخامت ورق های سازنده آن ،نوع و تعداد قطعات مورد استفاده ، تعداد سفارش ، تعداد نیروهایی که برای این پروژه فعالیت می کنند و عناصر سازنده آن و …

برج نوری با ارتفاعی حدود 435 متر، یکی از بلندترین برج‌ها در جهان است و به همین دلیل به عنوان یکی از نمادهای تهران شناخته می‌شود. این برج از سه بخش اصلی تشکیل شده است؛ بخش تجاری، بخش اداری و بخش رزیدانسی که همگی با دیزاین منحصر به فردی ساخته شده‌اند.

قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه نور

چرا که در برخی از نقاط و یا برخی فصول سال ممکن است رعد و برق به این میله های آهنی برخورد داشته باشند. از آنجایی که دکل ها و برج ها دارای خاصیت رسانایی می باشند، به راحتی می توانند صاعقه را به خود بگیرند. به همین خاطر و در بسیرایر از نقاط به جهت افزایش ایمنی و پیشگیری از خرابی ها ا میله های برق گیر بهره می برند. چرا که در صورت عدم استفاده از آن می توانند با برخورد صاعقه دچار آتش سوزی شده و علاوه بر قطع برق، مشکلات مختلفی را نیز به وجود بیاورد. یکی دیگر از مباحثی که در زمان شناخت این برج ها و دکل های نوری باید بدانید، نکات و استانداردهای زمان نصب آن است. چرا که مقاومت و نوع نصب این محصولات به منظور عدم آسیب به افراد و اجسام اطراف و همچنین عدم سقو آن بسیار مهم است. به همین خاطر از جمله مهم ترین نکات و عواملی که بپیش از راه اندازی این محول باید در نظر بگیرید، شامل موارد ذیل می شود. در فونداسیون ریختگی در محل چاله ای با ابعاد استاندارد کنده می شود . ابعاد چاله بستگی به ارتفاع برج ، جغرافیای محل نصب ، نوع خاک ، میزان باد و … دارد . بعد از کندن چاله بوسیله میل گرد متناسب آرماتور بندی شده و بتن ریزی می شود .

برج نوری

در بخش تجاری برج نوری، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های برند معتبر و رستوران‌های با مناظری بی‌نظیر قرار دارند. اینجا به عنوان مرکز خرید لوکس تهران شناخته می‌شود و همواره جذابیت زیادی برای گردشگران و مردم شهر دارد.

نکات مهم در طراحی انواع برج های روشنایی

بخش اداری برج نوری از فضاهایی استفاده می‌کند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها اجاره داده می‌شوند. این فضاها با طراحی مدرن و پیشرفته، مناسب برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها و سمینارهای بزرگ هستند.

ضخامت ورق استاندارد بر اساس طراحی و مقاومت در مقابل وزش باد با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته می شود. تابلو برق بیرونی بارانی با پوشش رنگ الکترواستاتیک با قطعات استاندارد ساخته می شود.

برج نوری همچنین دارای بخش رزیدانسی است که شامل واحدهای مسکونی با مناظری دلنشین از تهران است. این واحدها با طراحی و دکوراسیونی شیک و زیبا، امکانات راحتی و لوکسی را برای ساکنان فراهم می‌کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن LED ها از پروژکتور LED به عنوان پروژکتور برج نور استفاده می شود . برای اطلاع از چگونگی نصب پروژکتور روشنایی، لیست قیمت برج نوری، قیمت فوندانسیون پایه روشنایی با مانی نور شرکت تولید محصولات نورپردازی تماس بگیرید. برج های نوری ثابت از هیچ نیروی مکانیکی یا برقی در ساختار خود استفاده نکرده و به هنگام تعویض یا تعمیر قطعات سازنده برج نظیر لامپ پروژکتورها و … میتوان از طریق نردبان تعبیه شده بر روی آن برای این کار اقدام کرد. فلذا برج های نوری ثابت را به عنوان ساده ترین شکل از انواع برج های نوری میتوان در ۲ حالت نردبان دار و بدون نردبان تهیه و در محل مورد نظر برپا کرد. در موضوع برج نوری چیست باید اضافه کنیم که برج نور همانند بسیاری دیگر از تجهیزات نیازمند نگهداری و بررسی است. مواردی همچون نصب پروژکتور، تمیز کردن بدنه برج، تمیز کردن تجهیزات روشنایی، تعویض تابلو برق و گیربکس، تعویض تجهیزات روشنایی و … در نگهداری برج نور بسیار مهم هستند. این کار باید در دوره های زمانی مشخص صورت بگیرد تا سلامت برج و تجهیزات آن تضمین شود. بهتر است از پروژکتورهایی با درجه حفاظت بالا در ساخت برج نوری استفاده شود تا بتوانند در برابر عوامل طبیعی از خود مقاومت نشان دهند.

  • اگر استاندارد های  روشنایی رعایت نشود در برخی از قسمت ها  میزان نور کم تر ودر برخی دیگر میزان نور بیشتری را شاهد خواهیم بود.
  • همچنین اولین و تنها ایستگاه تست تایپ خصوصی را در ایران دارا می باشد.
  • عوامل زیادی بر قیمت این برج ها تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • تاورکو طراح و تولید کننده انواع سازه های فلزی خاص از جمله تله کابین٬ دکل‌های برق و مخابراتی ( خودایستا ، مهاری ، منوپل ) و انواع پایه های فلزی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

برای تامین روشنایی محوطه شهری و پارکی و ایجاد محیطی امن و سالم از برج روشنایی استفاده کنید. نصب و راه اندازی https://partowsazan.com/fa/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C/news/7504/weight-base-lights-street-high-quality/~ توسط تکنسین های ماهر و با تجربه ما در سراسر کشور انجام می گیرد. شرکت احداث گستر نیروی پارس در کمترین زمان ممکن، سفارش های ثبت شده در زمینه طراحی و تولید انواع برج نوری را تکمیل و به مشتریان تحویل می دهد. برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط این گروه تولید می توانید به سایت احداث گستر مراجعه نمایید. نرخ ارز با توجه به نداشتن ثبات لازم، بر قیمت این سازه و قطعات آن تاثیرگذار است. یکی از انواع این دکل ها، برج نوری سبد (هد- اچ) ثابت است و برای مکان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل ثابت بودن سبد پروژکتور که در بالای ستون اصلی قرار دارد، به آن برج نوری ثابت نیز می گویند که در دو نوع نردبان دار و بدون نردبان موجود است. این برج‌ها بیشتر برای روشنایی مناطق شهری مانند پارک‌ها، میدان‌ها و خیابان‌های بزرگ به کار می‌روند. این برج‌ها معمولاً ارتفاع کمتری نسبت به دیگر انواع برج نورپردازی دارند و به دلیل طرح‌های زیبا و جذاب، برای روشنایی مناطق شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. برج نورپردازی معمولاً شامل یک پایه بزرگ و بلند است که در بالای آن چندین چراغ نورپردازی قرار دارند.

برج نوری به دلیل عملکرد برجایی و خیرخواهانه‌ای که دارد، در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز دارای تاثیر قابل توجهی است. در طول سال، این برج میزبان رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی متنوعی است که با استقبال عمومی بسیاری همراه است.

دیدن برج نوری به عنوان یک جاذبه تاریخی و معماری، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. همچنین، امکانات و خدماتی که در این برج در اختیار می‌گذارد، مسافران و گردشگران را به لحظاتی پر از خاطره و لذت دعوت می‌کند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما