باشگاه رود قبل از ملاقات با جرارد به خبرنگاران گفت

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول پس از باخت ماه گذشته مقابل وستهام، در آستانه پیروزی قرار گرفته و حریفان خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را یکی پس از دیگری حذف کرده است. قرمزها که با تیمی متشکل از بازیکنان ثابت و ذخیره موفق به پیروزی در میلان شدند، فردا از هفته شانزدهم لیگ برتر در آنفیلد میزبان استون ویلا خواهند بود.

استیون جرارد اسطوره لیورپول سرمربی تیم حریف است و مطمئنا این بازی جذابیت و هیجان دوچندان خواهد داشت. تیم تحت رهبری یورگن کلوپ با یک امتیاز کمتر از سیتی در رده دوم جدول، بدون شک منتظر پیروزی است.

باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی بازی به خبرنگاران و عکاسان گفت که به سوالات مربوط به استیون جرارد پاسخی نداد و البته او بلافاصله شروع به خندیدن کرد و هال از خنده منفجر شد.

رویارویی با استیون جرارد: می دانم که جرارد در مصاحبه ای گفت: “فردا هیچ درگیری عاطفی وجود نخواهد داشت و این برای من طبیعی است.” او در حال حاضر یک مربی باتجربه است، اگرچه مطمئنم جرارد نمی داند که فردا وقتی از تونل ورزشگاه وارد زمین می شود و هواداران را می بیند چه حس خوبی خواهد داشت. زمانی که وارد استادیوم ماینتس شدم، همین حس را تجربه کردم. من سال ها برای ماینتس بازی کردم و زمانی که مربی این تیم بودم احساس دو چندانی داشتم.

جرارد در لیورپول تاریخ ساز شده است و نمی توانم احساس او را پیش بینی کنم. او با 99 درصد از اعضای باشگاه دوست است و تنها 1 درصد در لیورپول او را به خوبی نمی شناسند.

باشگاه ادامه داد: جرارد مربی خوبی است و مطمئنم اگر تماس بگیرد به من مشاوره خواهد داد، اما نیازی به این کار ندارد. انتظار ملاقات زودهنگام با جرارد را دارید؟ به این موضوع فکر نمی کردم، هرچند انتظار نداشتم به این زودی ها مربی تیم های لیگ برتری شود. با این حال، من می بینم که جرارد برای چنین چالشی آماده است. مربیگری برای ستاره های فوتبال کار آسانی نیست، اما جرارد توانسته خود را به عنوان یک مربی ثابت کند.

به جرارد خوش آمدید و استون ویلا را شکست داد: « همه ما حرفه ای هستیم و همه تلاش خواهند کرد تا تیم خود را برنده شوند. همه ما اینجا استیو را دوست داریم، اما فردا آنفیلد مقابل او و هوادار لیورپول قرار خواهد گرفت. البته مطمئنم که بهترین استقبال از آنها خواهد بود.»

جرارد و مربی لیورپول“این در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد. ما نباید مورد فرانک لمپارد در چلسی را فراموش کنیم.”

مجروح: “ جوتا در دیدار مقابل ولوز دچار مصدومیت جزئی شد که باعث شد هفته گذشته نتواند خوب تمرین کند اما امروز بدون مشکل تمرین کرد. دیوک اوریگی نیز در شرایط خوبی است.

او گفت: ظهور مجدد کرونا و مشارکت تعداد زیادی از اعضای تاتنهام. از بازیکنانم خواستم خیلی مراقب باشند و پروتکل را رعایت کنند. آنها هر روز صبح آزمایش می دهند و ما مراقب هستیم.»

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما