بازار پایپ فروشگاه بزرگ لوله, اتصالات و انواع شیرالات فروش آنلاین بازار پایپ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. ثبت آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. در ادامه با استفاده از لینک های زیر میتوانید محصولات مورد نظر خود را بیابید.

میدانستید آریا به عنوان نمایندگی لوله سپاهان و دیگر برندهای معتبر لوله گازی، ارائه دهنده لوله سپاهان گاز، لوله api ، لوله رده ۴۰ ، لوله گازی روکار سنگین، لوله مانیسمان رده ۲۰ می باشد. کیفیت لوله خروجی، به مواد اولیه مورد استفاده، نوع جوشکاری و فرآیند تولید در کارخانه تولید کننده آن دارد. در اتصالات گاز آریا، فروش لوله گاز روکار استاندارد شرکت های سپنتا، سپاهان، آریاوا و کیهان صورت می پذیرد.

قیمت عمده هر شاخه لوله گاز خانگی سپاهان چقدر است؟

معروف ترین و پرمصرف ترین برند اتصالات خارجی اتصالات بنکن هستند که کیفیت و برند خوبی داشته و از محصولات کشور چین است. اتصالات مانیسمان جوشی از شمش های فولادی طی یک پروسه و با ماشین آلات پیشرفته تولید میشوند. اتصالات گاز خانگی نیز رده 40 داشته که بیشتر آنها به تقلید از برند اصلی بنکن تولید شده و به غیر از بنکن چینی همگی داخلی هستند.

  • بنابراین لوله api به دسته ای از لوله ها گفته می شود که بر اساس استاندارد مطرح api تولید می گردند.
  • این شرکت به عنوان یک شرکت خصوصی با بهره‌ گیری از ثبات مدیریت و همچنین کادر متخصص و با تجربه، توانسته است در صنعت لوله سازی ایران پیش قدم شود.
  • همچنین برای تهیه و خرید آن نیز می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.
  • جهت استعلام قیمت لوله گاز api سپاهان و قیمت لوله گاز api سپنتا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.
  • لوله های رده 40 به بالا نیز مصرف ساختمانی نداشته و در صنایع نفت و پتروشیمی به کار میروند.

این لوله ها از سایز 2/1 تا سابز 8 اینچ و ضخامت بدنه لوله از ۲/۵ میلی متر تا ۴/۸ میلی متر موجود است. گروه بازرگانی صنعت پایتخت جهان موج
نمایندگی رسمی لوله ، اتصالات و شیر آلات upvc pn16 پیمتاش ترکیه
واردات پمپ و فیلتر شنی های اطلس پول
واردات تجهیزا… لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد. نکته مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید این است که این محصول دارای عمر طولانی می باشد.

لوله و اتصالات ایزی پایپ؛ چند لایه پلی اتیلن آهنی Easy Pipe

فشار کاری لوله‌های مانیسمان با توجه به سایز، ضخامت و دمای کاری آن تعریف می‌شود. اما با توجه به اینکه در یک دما و سایز خاص، این فشار برای تمام لوله‌ها مقدار یکسانی است، می‌توان این مشخصه را بررسی کرد. برای خرید لوله فلزی پایپ بازار لوله‌های مانیسمان با ضخامت یک تا 10 اینچ، و در دماهای مختلف میزان این فشار کاری در جداول استاندارد مربوطه آمده است. قیمت اتصالات مانیسمان یا بدون درز نیز بستگی به وزن, برند و رده آنها تعیین میشود.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قیمت گذاری روزانه (برخی از محصولات)، ارائه فاکتور رسمی و پیش فاکتور اشاره کرد. گروه صنعتی سپاهان با تولید و صدور محصولات متنوع در سطح استاندارد های جهان و همچنین قیمت‌ های رقابتی توانسته است در کشور های آفریقایی، اروپایی و مخصوصاً خاورمیانه جایگاه و اعتبار خاصی به دست آورد. در ساخت لوله گاز سپاهان از دو شیوه استفاده می‌ شود که نتیجه آن لوله گازی درزدار و لوله بدون درز است. ساخت مقاطع درزدار همان طور که از اسمش معلوم است، دارای درز می‌ باشد. زیرا دو لبه ورق به یکدیگر متصل شده و در نهایت باعث وجود درز شده است. لوله گاز API سپاهان در قالب لوله های گازی روکار از سایز های ۲/۱ اینچ تا ۸ اینچ و لوله API سپاهان (لوله های گازی مانیس گاز API) این کارخانه از سایز ۲/۱ اینچ تا ۴ اینچ تولید و روانه بازار می‌ گردد.

لوله‌های اسپیرال با دو روش یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای تولید خواهند شد. لوله سیاه درزدار سنگین در مصارف ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و اتصالات این لوله ها از نوع جوشی می باشد. معمولا بر حسب رده اتصالات , قیمت اتصالات گازی افزایش میابد, شاید بتوان گفت که در قیمت گذاری اتصالات جوشی , اتصالات رده 20 دو برابر اتصالات درزدار و اتصالات رده 40 تا چند برابر قیمت اتصالات رده 20 قیمت داشته باشند.

قیمت های فوق بر حسب لوله کیلویی ۲۷۵۰۰ بوده و ممکن است دلایلی  مانند نوسانات کلی قیمت و یا کاهش برخی از سایزهای موجب تغییرات غیر منتظره قیمت سایز خاصی از لوله شود. به همین دلیل لازم است پیش از انتخاب و تهیه اجناس استعلام به روز قیمت لوله گاز را انجام دهید. در ادامه جدول وزن لوله گاز به همراه مشخصات فنی از قبل قطر داخلی و خارجی قطرهای مختلف لوله گاز را مشاهده میکنید.

خرید لوله API از فروشگاه پایپ بازار

تفاوت اصلی لوله مانیسمان و لوله درزدار در روش و فرآیند تولید آن می باشد ، جایی که لوله درزدار از ورق فولادی خم شده و جوشکار لبه های به هم رسیده آن تولید می شود . دلیل این امر برای جوشکاری می باشد ، جوشکاری لوله های مانیسمان به روش BUTTWELD انجام می شود. گروه تولیدی ” اتصالات گاز استاندارد آریا جام” تولید را از سال 1379 آغاز نمود.

مقایسه قیمت لوله و اتصالات گاز خانگی

لوله های بدون درز لوله هایی هستند که به صورت استوانه و از شمش فولاد تولید می گردد و هیچ گونه درز جوش در مسیر لوله مشاهده نمی‌شود. لوله گازی روکار از ورق لول شده که به شکل یک استوانه فرم گرفته است، تولید می گردد و دارای یک درز جوش در طول لوله می باشد. لوله درزدار گازی بسته به نوع کاربرد و مصرف از خرید لوله گاز از وبسایت پایپ بازار ضخامت های مختلف و از انواع جوش مختلف برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر به مقاله تفاوت لوله مانیسمان و درزدار مراجعه نمایید. از معروف ترین و معتبرترین کارخانجات تولیدی لوله های درزدار، کارخانه لوله گازی (Api) سپاهان است که نامی آشنا در بین تمامی ناظرین اداره گاز، مهندسین تأسیسات و لوله کش ها دارد.

به همین خاطر اگر به سطح مقطع داخلی لوله های درزدار نگاه کنید , یک خط درز در تمام طول لوله مشاهده میکنید . اتصالات مانیسمان بنکن در ضخامت ها و سایزهای متفاوت بهترین اتصالات موجود در بازار لوله و اتصالات ایران می باشد که به این منظور استفاده می شود. برای ادامه روند خط لوله کشی مانیسمان از اتصالات مانیسمان استفاده می شود ، اتصالات مانیسمان همانند لوله مانیسمان از روش بدون درز جوش استفاده می شود . لوله‌های گازی درزدار اصولاً از پیشرفته ترین و کاملترین انواع لوله درزدار می باشند. مزیت استفاده از لوله‌های API این است که طبق استانداردهای صنعت نفت و گاز طراحی و ساخته می‌شوند و ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر فشار و حرارت بالا، مقاومت در برابر خوردگی و سایر خصوصیات فنی مورد نیاز در این صنایع را دارا می‌باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوله جوشی درزدار با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید. همین موضوع باعث سهولت در کار مهندسان و پیمانکاران شده تا برای تامین کالای مورد نیاز خود از نزدیک‌ترین محل اقدام کنند و این موضوع در قیمت تمام شده لوله اسپیرال تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. قیمت لوله اسپیرال بر اساس کیلوگرم به مشتری اعلام می‌شود و این موضوع بستگی به وزن هر شاخه دارد.

گروه صنعتی سپاهان این لوله‌‌‌‌ های گازی را از ورق آهن Gr_BPSL2 تولید می کنند. لیست مشخصات انواع لوله گازی api و درزدار سبک، ضخامت و وزن لوله گاز API نوشته شده است که با توجه به مهندسی لوله کشی ساختمان و پروژه مورد نظر باید بررسی شود که این نوع لوله برای کار مناسب است یا باید از لوله مانیسمان برای لوله کشی گاز استفاده کرد. لوله های api تولیدی شرکت سپاهان هستند که به عنوان لوله های درزدار سنگین شناخته شده اند و دارای استانداردها و گواهی کیفیت های بیشتری نسبت به لوله های گازی می باشند. از لوله گاز api سپاهان، به علت ضخامت بالایی که دارد، به عنوان لوله های توکار در گازکشی استفاده می شود. ناظران شرکت گاز نیز برای لوله کشی توکار فقط این نوع لوله ها را تایید می کنند. ما تولید کننده برتر و پر تیراژ در سطح کشور می باشیم و هویت و ماهیت کیفیت محصولات شرکت, حتی پس از نصب در محل پروژه بسیار اهمیت داشته و از گارانتی مادام العمر شرکت آریا برخوردار میباشد.

رده ۸۰ که استحکام بالاتری دارد در موارد پرفشار و شرایط خورندگی مصرف دارد و جزو لوله‌های سنگین محسوب می‌شود. تقریبا در تمام موارد صنعت، سایز‌های بالاتر از سایز ۲۶ اینچ معمولا برای انتقال خطوط طولانی و کم فشار استفاده می‌شوند و در این موارد تفاوت خواص چشم‌گیری بین لوله درزدار و بدون‌ درز وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از لوله درزدار با قیمت پایین‌تر ترجیح داده می‌شود و در نتیجه تولید لوله با سایز بیشتر از ۲۶ اینچ صرفه اقتصادی نخواهد داشت. با توجه به تعدد تولیدکنندگان ایرانی, به دلیل وجود فضای رقابتی,  قیمت اتصالات گازی جوشی درزدار نسبتا مناسب هستند. اما به دلیل انحصاری بودن واردات اتصالات رده 40 , قیمت این اتصالات به صورت غیرمنتظره ای و به شکل فاحش با اتصالات رده 20 متفاوت و در برخی موارد چندین برابر اتصالات مانیسمان معمولی است. همان طور که گفته شد, تولیدکندگان ایرانی اتصالات گازی درزدار و مانیسمان رده 20 یا معمولی تولید میکنند.

زانو , سراهی , سردنده , بوشن جوشی , تبدیل , سراهی تبدیلی از مهمترین اتصالات گازی هستند . استاندارد آلیاژی این لوله ها طبق ASTM A106 ، ASTM A53 و API 5L بوده و همچنین استاندارد ابعادی این نوع از لوله طبق ASME B36.10 , ASME B36.19 می باشد. لوله بدون درز چینی از سایز 1/2 تا 16 اینچ در سایت پایپ کالا موجود می باشد. لوله های کربن استیل به دو روش لوله های بدون درز و لوله های درزدار تولید می گردند که برای آشانی با این موضوع که لوله بدون درز چیست و این که لوله درزدار چیست می بایست در ادامه همراه ما باشید . در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به تولید لوله و اتصالات بیابید. با تشکر از اینکه سایت رسمی تولید کننده اتصالات جوشی آریا جام را انتخاب کرده‌اید.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما