این ابزار پوشیدنی در فیزیوتراپی برای تشخیص حرکات بدن استفاده می شود [تماشا کنید]

[ad_1]

محققان MIT گجت پوشیدنی را توسعه داده اند که می تواند بر روی پا یا بازوی کاربر برای تشخیص حرکات بدن و نمایش وضعیت ترمیم عضلات بر روی صفحه نمایش قرار گیرد. این تکنیک ممکن است برای بهبود روند بهبود با فیزیوتراپی و برای ترمیم بافت با فعالیت بدنی مفید باشد.

این ابزار پوشیدنی قادر است از فناوری توموگرافی برای تشخیص امپدانس ضربه های الکتریکی در ماهیچه ها استفاده کند و همچنین می تواند حرکت عضلات را ردیابی کند. به طور خلاصه ، این ابزار غیر از تشخیص حرکات ماهیچه ها ، می تواند حرکات انجام شده توسط آنها را نیز تشخیص دهد.

برای استفاده از این فناوری ، شکل و ساختار این گجت به صورت سه بعدی در کیت طراحی EIT طراحی شده است. در طول طراحی این ابزار ، حسگرهایی که تکانه های الکتریکی یا الکترود یکسانی را تشخیص می دهند به طور خودکار در مکان های مختلف نصب می شوند. البته در صورت تمایل کاربر ، می تواند آنها را به صورت دستی در مکان های مختلف مطابق میل خود طراحی کند.

پس از اتمام طراحی ، قسمت های مختلف دستگاه جداگانه چاپ شده و با استفاده از چاپگر سه بعدی با هم مونتاژ می شوند. پس از نگه داشتن ابزار در دست خود و نصب برنامه تلفن همراه ، می توانید از آن برای تشخیص حرکات استفاده کنید. پس از نصب گجت روی دست خود ، دست و انگشتان خود را در هر وضعیتی نگه دارید (مانند مشت ، نشان دادن چیزی با دست ، بالا نگه داشتن انگشت شست) ، دستگاه قادر به تشخیص آن و کلید در دست شما است. آیا به صورت متن در برنامه نمایش داده می شود

این ابزار را می توان با یک برنامه واقعیت افزوده تلفن همراه به عنوان یک ابزار غیر تهاجمی برای کشف میزان ترمیم ماهیچه ها در طول روند درمان و فیزیوتراپی استفاده کرد.

گجت پوشیدنی

این دستگاه همچنین ممکن است برای جلوگیری از حوادثی که باعث حواس پرتی یا ایجاد مشکل در راننده می شود ، استفاده شود. به عنوان مثال ، اگر فرمان به درستی قرار نگرفته باشد ، برنامه به شما در مورد این موضوع هشدار می دهد. این ابزار همچنین می تواند برای آگاهی از چربی بدن یا محتوای گوشت با نمایش درصد یا ویژگی های ایجاد شده روی گوشت استفاده شود.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما