اپل برنده دعوی مهم اپیک گیمز – زومیت شد

[ad_1]

اولین شکایت اپل اخیراً توسط قاضی راجرز گونزالس در خارج از دادگاه حل و فصل شد که تا حدودی باعث شد اپل یک برد-برد باشد. اما بر این شرکت نیز تأثیر گذاشت. طبق این حکم، اپل توسعه‌دهندگان را از جمع‌آوری ابرداده‌های کاربر و ایجاد پیوندهای خارجی یا تماس‌های دیگر که مشتریان را به مکانیسم‌های خرید و خرید درون‌برنامه‌ای و ارتباط با مشتری سوق می‌دهد، منع کرده است.

این باعث شد اپل پس از Epigames درخواست تجدید نظر بدهد. کوپرتینویی از دادگاه خواست تا اجرای حکم نهایی را که اپل را مجبور به ایجاد تغییرات می کند تا 9 دسامبر به تعویق بیندازد. اکنون مشخص شده است که دادگاه با درخواست اپل موافقت کرده و به آن اجازه داده است تا به طور نامحدود از همان سیستم خرید درون برنامه ای استفاده کند.

دادگاه استیناف می گوید اپل نشان داده است که درخواست تجدیدنظرش سوالات و تردیدهایی را در مورد اعتبار شکایت اصلی ایجاد می کند و اپیک گیمز به وضوح نتوانسته است انحصار اپل را ثابت کند. با این حال، سازنده بازی Fortnite نشان داد که رفتار اپل ناقض قانون رقابت ناعادلانه کالیفرنیا است. در نهایت، دادگاه درخواست اپل مبنی بر اینکه بند (i) بند (الف) حکم دائمی به قوت خود باقی بماند و اینکه توقف در انتظار بررسی درخواست تجدیدنظر به قوت خود باقی بماند، پذیرفت.

به عبارت دیگر دادگاه تا زمانی که بتواند به طور کامل به آن رسیدگی کند، اجرای حکم را متوقف می کند و این روند می تواند چندین ماه به طول بینجامد. این غول فناوری می تواند اپ استور را طبق روال معمول در حالی که دادگاه در حال بررسی درخواست تجدیدنظر اپل است، حفظ کند.

تصویری از لوگوی اپل و شخصیت های بازی فورتنایت

حکم اولیه قاضی در مورد تغییر خط مشی اپ استور شامل تغییر قوانین “ضد فرمان” بود. این بدان معناست که قوانین اپ استور مانع از آن می شود که توسعه دهندگان در مورد روش های پرداخت جایگزین برای خریدهای درون برنامه ای و سایر اشتراک ها به کاربران اطلاع دهند. اپل بعداً ادعا کرد که دستور اولیه برای تغییر قوانین App Store می تواند تعادل دقیق بین توسعه دهندگان و مشتریان ارائه شده توسط فروشگاه نرم افزار را به هم بزند. این ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به اپل و مصرف کنندگان آن وارد کند.

کوپرتینویی اشاره می کند که هدایت کاربران به مکانیسم های پرداخت شخص ثالث ذاتاً خطرناک است. اپل می گوید مصرف کنندگان ممکن است به وب سایت های مخربی که برای جمع آوری اطلاعات شخصی و جزئیات پرداخت طراحی شده اند هدایت شوند. استفاده از سیستم‌های پرداخت خارجی نیز مانع از تلاش‌های اپل برای شناسایی و مبارزه با کلاهبرداری می‌شود و اجرای حکم نیازمند تلاش‌های مهندسی است که شامل پروتکل‌های امنیتی جدید، ساختارهای جمع‌آوری هزینه، دستورالعمل‌های جدید App Store و بسیاری از موارد است.

مقاله مرتبط:

این شرکت می گوید که دستور منع به آن اجازه می دهد تا این کار را به گونه ای انجام دهد که یکپارچگی اکوسیستم حفظ شود و نیازی به هرگونه دستوری علیه قوانین ضد نظم نباشد. اگر دادگاه استیناف پس از رسیدگی به پرونده به نفع اپل تصمیم گیری کند، این تصمیم برای همیشه قابل تغییر است. برنده شدن اپل امروز به این معنی است که ما باید چندین ماه دیگر منتظر بمانیم تا روند قانونی انجام شود تا بتوانیم هر گونه تغییری در اپ استور ایجاد کنیم.

البته نباید از Epic Games و Footnite غافل شد. به نظر می رسد هیچ راه مطمئنی برای بازگشت بازی به اپ استور وجود ندارد و نه تنها نه تنها بر روی پلتفرم اپل در دسترس خواهد بود، بلکه حساب های توسعه دهندگان Epic به طور نامحدود بسته خواهد شد و شرکت های اپل نیز همین طور. و متحد حماسی همچنین رانندگی کنید.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما