انجمن صنفی VOD از رئیس جمهور درخواست می کند نظارت بر رادیو و تلویزیون بر تولیدات سینمایی را کاهش دهد

[ad_1]

انجمن VOD از رئیس جمهور خواست تا تعریف صحیح و جامعی از مقررات صوتی و تصویری در فضای مجازی ارائه دهد تا نقش مرکز ملی فضای مجازی و مرکز رادیو و تلویزیون در نظارت بر تولید فیلم مشخص شود. انجمن تأکید کرد که تنظیم کننده های صداوسیما اعتماد کاربران را نسبت به آنها از بین برده و سرمایه گذاری های بزرگ بخش خصوصی را مختل کرده است. در نامه انجمن VODs تأکید شده است که ممیزی سازمانهای نظارتی بر روی محصولات نتیجه نگرش اشتباه جامعه ایران است و کاملاً خوشمزه است.

به گزارش دیجیاتو ، انجمن VOD در نامه ای به ابراهیم رییسی اعلام کرد که طی دو سال گذشته ، ایران با تکیه بر تولیدات داخلی در بخش نمایش توانسته است مخاطبان زیادی را به بازار اجرای ویدئو جذب کند. تعداد بینندگان برنامه های ماهواره ای. این نامه همچنین به سهم ترافیک اینترنتی داخلی و رشد آن توسط پلتفرم های VOD اشاره کرده است که باعث ایجاد 10 هزار شغل در ماه شده است.

انجمن VOD در نامه خود به اختلاف سیاسی و فرهنگی بین وزارت ارشاد و رادیو و تلویزیون پرداخت و به دلیل سردرگمی بسترهای تولید محتوای ویدئویی اشاره کرد. این چیزی است که در نامه آمده است: “سکوها نیز روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارند ، با اظهارنظرهای عجیب دولت و نهادهای حکومتی اشتباه گرفته شده است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های رادیویی و تلویزیونی ، که هر کدام به دلایلی آنها خود متولی هستند ، منطقه جدیدی را برای مقابله با چندین دهه درگیری پیدا کرده اند. “غافل از این که سرمایه و نیروی انسانی ، عمدتا جوان ، این میزان بی توجهی و اختلافات سیاسی را تحمل نمی کنند ، و این نیاز به توجه بیشتری از سوی نهادهای مسئول آنلاین دارد. صنعت نمایش “

انجمن با تأکید بر اینکه آنها همیشه به مقررات اعتقاد داشتند ، اظهار داشت که محدودیت ها و شیوه های اعمال شده توسط رادیو و تلویزیون باعث شده است که فضای کار سکوها مخدوش و متشنج شود. انجمن VOD گفت: “ما همیشه به مقررات در این زمینه اعتقاد داشتیم و آن را برای خود و کشور مفید می دانیم.” با این حال ، محدودیت ها و رویه های اعمال شده توسط رادیو و تلویزیون در یک سال گذشته ، فضای کسب و کار و فعالیت پلتفرم ها را تا حدی مختل کرده است که می توان در خوشبینانه ترین حالت به سخنرانی ها ، صحبت ها و قضاوت ها اعتماد کرد. پشتیبانی از مجموعه های مربوطه و سیستم عامل های VOD برای رفاه باور نکردنی است. “در عین حال ، نهاد نظارتی ، که باید عملاً بی طرف باشد ، به دنبال افزایش اقتدار خود در این زمینه است و اکنون ، به عنوان رقیبی که خود را تنظیم کننده می داند ، وضعیت بسیار پیچیده است.”

انجمن VOD با اشاره به ایجاد سیستم های نظارتی جدید مانند سیستم الماس ، گفته است که وظیفه نظارت بیش از پیش افزایش یافته است و نظارت بر آن “کاملاً خوشایند” و “به دلیل دیدگاه اشتباه جامعه ایران” است. شرح داده شده در این به معنای بازی با سرمایه و نیروی انسانی بخش خصوصی است که پایتخت کشور است و روز به روز بیشتر ناامید می شود. »

این انجمن تأکید می کند که وزارت ارشاد در این بین نتوانسته اقدامات اصلاحی و اصلاحی انجام دهد و سیاست “میخ بر پای” را اتخاذ کرده است. آنها این کار را نکردند و به شکل قبلی خود باقی ماندند. »

به گفته انجمن VOD ، این پلتفرم ها در حال حاضر قصد دارند برای سال 1400 حدود 2000 میلیارد تومان در بخش تولید سرمایه گذاری کنند و این تجارت بدون اتکا به منابع دولتی بوده است. “منطقه همه گیر محدوده وظیفه صوتی و تصویری را بر عهده دارد. آیا طبیعی است که آب و هوای آن را بر اساس یک اصطلاح توضیحی ، مستقل از سایر جریان های حاکم ، مشخص کنیم؟”

این انجمن گفت: “در حال حاضر ، طبق مطالعات بین المللی ، در سال 2020 حدود 80 درصد از پهنای باند مصرفی جهان در بخش صوت و تصویر (ویدئو ، بازی ، …) است و این سهم در ایران به 80 درصد می رسد.” بنابراین ، اگر قرار است این 80 درصد توسط یک سازمان رادیویی و تلویزیونی تنظیم شود ، آیا سهم مرکز ملی امنیت سایبری ، که نهاد اوج و بالادستی صنعت است ، با تأکید کامل مقام معظم رهبری در 20 درصد باقی می ماند ، که از قضا مربوط به صدا و تصویر است؟ بدون تصویر؟ آیا زمان آن نرسیده است که برای پایان دادن به این هرج و مرج یک تعریف دقیق و جامع از مقررات ارائه دهیم؟ “

در نهایت ، انجمن از رئیس جمهور خواست “با استفاده از نظرات و دغدغه های فعالان این حوزه در انجمن VOD ، موضوع را به صورت جدی و فوری حل و فصل کند تا شعار سال 1400 ، که نامگذاری شد ، برآورده شود. ، پشتیبانی و مقاومت. ” “شرایط باید بررسی شود و شرایط فراهم شود تا شبکه نمایش خانگی به اندازه سایر کشورها در نقاط مختلف جهان و همچنین فرهنگ ، نماینده خانواده ها و محصولات ایرانی کشورمان باشد.”

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما