امکان خرید اشتراک از سازندگان محتوای اینستاگرام در آستانه انتشار است

[ad_1]

اینستاگرام قبلاً اعلام کرده بود که می‌خواهد توانایی خرید اشتراک از تولیدکنندگان محتوا را توسعه دهد. اکنون به نظر می رسد که این ویژگی در راه آزمایش است، زیرا یک گزینه پرداخت درون برنامه ای جدید برای اشتراک های اینستاگرام به برنامه اپ استور خود اضافه کرده است.

شرکت «Sensor Tower» می گوید پس از بررسی اطلاعات اپلیکیشن اینستاگرام در اپ استور اپل، مشاهده شده است که از اول نوامبر (۱۰ آبان) یک خرید درون برنامه ای به نام اشتراک اینستاگرام به قیمت ۴.۹۹ دلار وجود دارد. گزینه جدید اضافه شد فروشگاه App ایالات متحده. دو روز بعد، در 3 نوامبر، یک گزینه اشتراک 0.99 دلاری دیگر به لیست اضافه شد.

Sensor Tower می گوید که تاکنون تنها گزینه برای خریدهای درون برنامه ای در اینستاگرام، نشان اینستاگرام بود. این توکن ها آیتم های مجازی هستند که طرفداران می توانند با قیمت 0.99 تا 4.99 دلار خریداری کنند و از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود حمایت کنند.

اینستاگرام معمولاً ویژگی های جدید خود را ابتدا با گروه کوچکی از کاربران آزمایش می کند و سپس آنها را در اختیار همه کاربران قرار می دهد. بنابراین، انتظار می رود ویژگی خرید اشتراک به زودی برای تولیدکنندگان محتوای ایالات متحده فعال شود. این شبکه اجتماعی با ابزارهایی مانند اشتراک و حتی NFT به دنبال این است که آن را به بستر جذاب تری برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل کند.

ایده خرید اشتراک از سازندگان محتوا این است که کاربران با پرداخت هزینه ماهانه به محتوای اختصاصی سازندگان محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین در تابستان روی ویژگی مشابهی به نام داستان های انحصاری کار می کرد که به کاربران اجازه می دهد با خرید اشتراک، داستان های انحصاری را مشاهده کنند.

اینستاگرام در رقابت خود برای جذب تولیدکنندگان محتوا تنها نیست. شرکت های مختلفی از جمله TikTok، Snap، Pinterest، YouTube و Twitter رویکرد مشابهی را در پیش گرفته اند. توییتر اخیرا پلتفرم اشتراک خود را با نام Super Followers راه اندازی کرده است.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما