ابین واپیما «گوشی وشمند رنده» میود!

[ad_1]

رارو- سرگرمی‌های تخت‌خواب با تلویزیون‌های صفحه با کیفیت بالا، بلندگوهای کنترل شده با صدا و گوشی‌های هوشمند تلفن‌های همراه تعریف می‌شوند که ما بهتر از خودمان بشناسیم.

به گزارش فرارو به نقل از سی آن، مفاهیم تازه سرگرمی در یک پرواز با هدف ایجاد انقلاب در تجربه یک سفر هوایی ایجاد یک کابین شخصی‌سازی شده با فناوری پیشرفته در آینده است. اگر نام‌های بزرگی مانند شرکت «پاناسونیک اویونیکس» و شرکت هوا فضای «ایرباس» راه خود را به زودی داشته باشد، می‌توان از ویژگی‌های شخصی‌سازی مانند انتخاب فیلم سفارشی، بازی‌های فناوری روی صندلی و چتی ویدیویی با خدمه پرواز در ارتفاع ۳۰۰۰۰ پایی لذت برد. .

در نمایشگاه هواپیماهای داخلی Aircraft Interiors Expo (AIX) در هامبورگ در آلمان پاناسونیک اویونیکس از Astrova یک صفحه نمایش سرگرمی حین پرواز (IFE) نسل بعدی سرگرمی های هوایی با قابلیت میکروفون برای دستورات صوتی و یک دوربین داخلی اختیاری با پوشش حریم خصوصی کشویی رونمایی کرد. .

علوم پزشکی

کار کلیدهای خاموش و روشن برای جستجوی پاناسونیک برای کاهش نگرانی‌ها در مورد دوربین‌های هواپیماها است که در سال ۲۰۱۹ میلادی، افرادی که لنزهایی را در صفحه نمایش سرگرمی‌های حین پرواز پشتی صندلی طراحی شده توسط پاناسونیک کشف کرده‌اند، به اوج خود رسیدند.

پاناسون از این دوربین‌ها دفاع می‌کند و توضیح می‌دهد که دوربین‌ها بدانند خاطره داده شده‌اند تا در صورت لزوم برای برگزاری کنفرانس ویدئویی بر روی هر صندلی به صورت کاملاً قابل دسترسی باشند.

اﻳﻦ ﺣﺎﺿﺮ، در ﻧﻈﺮ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭼﻨﻴﻦ ﻧﮕﻬﺪاري از ﻃﺮﻳﻖ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﺸﺎن داده ﺷﺪه وط وایی از مله انتاس، امارات و اسنپاور ایرلاینز ارش منتشر ده وسط ری

علوم پزشکی

«دیوید ارتلت» بارتلت آن زمان شرکت را ترک می‌گوید: «من معتقدم که این موضوع حل می‌شود، زیرا این موضوع برای استفاده از دوربین‌ها قوی‌تر از نگرانی‌هایی است که از آن برای استفاده از آن برای اهداف پلید استفاده می‌شود».

سه سال پس از آن زمان، در حال حاضر صفحه نمایش «آسترووا» بار دیگر به بحث در مورد دوربین‌های روشن هواپیمای دامن می‌زند، اما پاناسونیک امیدوار است کلید روشن و خاموش باشد. در واکنش این نگرانیا اناسون اعلام رده دوربین استرووا دارای لید وی روشن و اموش است.

من نین، استرووا ل دون دوربین نیز رضه میود و در نهایت آناسونیک نهاد میند نه دوربین میوند امکان هدف پاناسونیک خود را از ارائه این فناوری شخصی‌سازی برای افراد اعلام کرده و می‌افزاید: «بر اساس اطلاعات شما و مطالبی که برایتان جالب باشد پیشنهاد می‌شود و یا بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که ممکن است برای شما جالب باشد».

علوم پزشکی

مردم موند ورت دستی دوربینا را اموش ند و من نین

سال ۲۰۲۲ میلادی توسط شرکت‌های گزارش هوانوردی بین‌المللی SITA که نقش فناوری در سفرهای هوایی را بررسی می‌کند.

در ن ارش مده آمده است:

گزارش شرکت ارتباطات هوانوردی بین‌المللی از مسافران از 27 کشور در سه ماه نخست سال 2022 میلادی، پرسش مطرح شده بود و نحوه استفاده از فناوری در هر مرحله از سفر خود از جمله رزرواسیون، فرودگاه‌های ترانزیت و پروازهای درون هوایی را مورد ارزیابی قرار داده بود. .

آستروا پاناسونیک قرار است در هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ قطر ایرویز به نمایش درآید و این شرکت نسخه های ۲۲ اینچی را در کابین های بیزینس کلس یا تجاری خود و صفحه نمایش ۱۳ اینچی را در بخش اکونومی کلس یا اقتصادی نصب خواهد کرد.

علوم پزشکی

آسترووا که به صفحه نمایش‌های OLED 4 K درجه‌ای مجهز شده است که دارای فناوری بلوتوث هستند که می‌توانند دستگاه‌های شخصی را به هم متصل کنند و درگاه‌های شارژ لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه را نیز در می‌گیرند.

ارش «سی آن آن» وط واپیمایی ر نسخه دون دوربین سترووا را انتخاب کرده است. ملکرد میکروفون ناسونیک من نین افراد من نین، دوربین موجود در ن میواند ویدئو نفرانس مسافر

ساخت «گوشی وشمند رند»

ارش رکت ارتباطا وانوردی نشنال میدهد اکثر مردم از لفن با توجه به تلفن‌های شخصی که همیشه در حال پیشرفت هستند، برای شرکت‌های دیگر فناوری‌ها هستند که به این روند ادامه می‌دهند و برخی از شرکت‌های هواپیمایی اتکای‌ها به دستگاه‌های شخصی خود را به عنوان عامل دلسرد کننده سرمایه‌گذاری در به روز رسانی صفحه سرگرمی می‌دهند. ن رواز میدانند. رای مثال، مریکن ایرلاینز اخیرا ای ندلیها را ور لی رده است.

ا این وجود، راحان نمایش سرگرمی در روز میداند نتیجه نین لاششایی دیل ابین واپیما وشی وشمند رنده است. نتیجه آن کابینی است که در آن به طور بالقوه همه چیز دارای فناوری پیشرفته از بالای سر شما برای جای دادن وسایل‌تان است که زمان تبدیل شدن به هواپیماها با طراحی شخصی شما.

گزینه‌های شخصی‌سازی صفحه نمایش سرگرمی حین پرواز می‌تواند شامل فهرستی مناسب از گزینه‌های فیلم شبیه به روشی باشد که الگوریتم نتفلیکس فیلم‌ها را بر اساس عادات تماشای بعدی شما توصیه می‌کند. مردم میوانند رنامهای را روی لفن مراه و نند و ار را انجام دهند از ا نلا دتفا دا.

وط وایی سپس میوانند دادهای افراد را ردیابی ند و مند ونه وقت وود را در واپیما میراند. تحقیقات بازار ایرباس نشان می‌دهد که پروازهای جوان‌تر می‌توانند از این راه استفاده کنند، اما نسل‌های قدیمی‌تر ممکن است بهتر باشد.

ایرباس می‌گوید برای کسب اطمینان از حریم خصوصی چهره‌ها همیشه محو می‌شوند و مسافر می‌شوند در پایان گزینه «خیر را انتخاب می‌کنید که شامل غیر فعال دوربین‌هایی می‌شود که برای برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات نصب شده بودند.

به‌طور کلی ایده‌ای برای هواپیمای شخصی‌تر از سویی‌های امری پذیرفتنی است و شامل دوربین، میکروفون یا جمع‌آوری داده‌ها می‌شود به شرطی که نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی به طور کامل در نظر گرفته شوند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما