آتلانتیس با Foxconn، Bamu و Vimo برای توسعه فناوری خودرو همکاری می کند. داتو


گروه آتلانتیس همکاری خود را با چندین شرکت دیگر اعلام کرد. هدف از راه اندازی این همکاری ها کاهش قیمت تمام شده محصولات آتلانتیس و بهره مندی از آخرین فناوری ها می باشد. گروه فناوری پیشرفته Hon’ble که در آن زمان با نام فاکسکان شناخته می شد، توسط Vimo و Bamu مخالفت می شود.

بر اساس تفاهم نامه امضا شده، شرکت چینی فاکسکان مسئول ارائه مجموعه ای از تراشه های مورد نیاز برای آتلانتیس و سایر مشتریان شخص ثالث است. به گفته کارلوس تاوارس، این مشارکت منجر به تولید چهار سری تراشه خواهد شد و 80 درصد از نیازهای گروه آتلانتیس را برآورده می کند.

آقای تاوارس معتقد است که ساده کردن زنجیره تامین یکی از مزایای این تراشه ها خواهد بود و در عین حال پیچیدگی را کاهش می دهد و در عین حال محصولات را مدرن می کند. علاوه بر این، فاکسکان سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای وسایل نقلیه گروه آتلانتیس توسعه خواهد داد.

آتلانتیس Vimo را برای همکاری در فناوری خودرو انتخاب کرده است. اکنون که این شرکت در حال گسترش همکاری خود است، می خواهد از تجربه Vimo در خودروهای تجاری برای انتقال دانش به مهندسان خود استفاده کند.

waymo-jaguar-autonomous-i-speed

علاوه بر این، آتلانتیس در حال همکاری با BAMU برای توسعه بیشتر پلت فرم STLA Autodrive است. این پلتفرم پیشرفته به شما امکان رانندگی با اتومبیل های سطح 2، 2 پلاس و 3 را می دهد. آتلانتیس می گوید این پلتفرم از به روز رسانی نرم افزار از راه دور پشتیبانی می کند.

گروه چند ملیتی Stlantis نیز بر درآمدزایی از خدمات مرتبط با خودرو متکی است. این گروه نوپا همچنین اعلام کرده است که قصد دارد بر اساس مسافت طی شده، حق بیمه دریافت کند. همانطور که می توانید حدس بزنید، حق بیمه بر اساس میزان رانندگی در این طرح پرداخت می شود.

برند Stalentis در یک نگاه

انتظار می رود آتلانتیس تا سال 2026، 4 میلیارد یورو (4.5 میلیارد دلار) درآمد سالانه از طریق محصولات و خدمات نرم افزاری ایجاد کند. این شرکت بزرگ خودروسازی انتظار دارد تا سال 2030 درآمد به 20 میلیارد یورو (22.5 میلیارد دلار) افزایش یابد.

ناگفته نماند که تویوتا قبلاً خدمات اشتراک ماهانه مدل Tundra 2022 را ارائه کرده است. خریداران این پیکاپ جدید و مبتکرانه می توانند با پرداخت هزینه اشتراک به طیف وسیعی از خدمات دسترسی پیدا کنند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم